niet de mijnequote:
Zie mijn lapoquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
Nu ben ik m'n berichtje verloren... Hahahaha
Een burgerlijke (huur)tussenwoning
Opleiding.. bedoel je dan die waar ik een dilpoma van heb?
Heb als laatste werkervaring 3 jaar op een crediteurenadministratie gewerkt bij een overheidsinstelling. (verder is dat privé!)
Foto van tetten houden jullie tegoed
*wat vergeet ik....*
wat voor kat is dat? hij/zij ziet er wel lief uitquote:
Lief niet. Het is een britse korthaar, ook wel bekend als shebakatquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor kat is dat? hij/zij ziet er wel lief uit
Neen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat 'ie ook weleens in je slaap voor je en als 'ie wakker wordt doet 'ie zo van WGGGGIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Amateur!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
Laatste nagellakcount zei 115... Maar die is niet meer helemaal bijgewerkt... Binnenkort maar weer eens doen...
Ah, mooien type!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ohja
Geen kinderen...
Drink (of dronk) wel bier...
Rook... Boer,... Scheet...
waarom?quote:
Kudt, ze heeft het ontdektquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu weet ik het, het is die kat uit Pet Cemetery
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel, duurde even, maar dan heb je ook watquote:
Ik had gegoogled, maar toch verkeerd geschreven dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het is pet sematary. En de kat heet Church (Winston Churchill)
Daarom ook de kat?quote:
morgen wel joh, let maar opquote:
Nee, want blei had 'm al en hij haat horreurquote:
Hahaha, briljant!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want blei had 'm al en hij haat horreur
Het was wel het eerste wat ik zei toen ik bij hem thuis kwam
Ja, maar je bent met schaar getrouwdquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahaha, briljant!
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Zeldaquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond dit zo'n kansloos stukje uit de film
[ afbeelding ]
Met die zus.... whehehehe
Maar goed, die film is ook zo slecht, dattie goed is
ik doe aan polygamiequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar je bent met schaar getrouwd
Lolwhut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond dit zo'n kansloos stukje uit de film
[ afbeelding ]
Met die zus.... whehehehe
Maar goed, die film is ook zo slecht, dattie goed is
die zus is psychiatrisch en ligt dood te gaan en dan moet haar zus op haar passen maar ze is eng en jaloers en gaat dan dus dood, waarbij ze die zus dus trauma's geeft.quote:
Die ouwe is zo mooi vind ik, heeft wel wat van mijn opa wegquote:
Killer tomatoes?quote:
Ja en ze heeft een verschrompelde ruggengraat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zus is psychiatrisch en ligt dood te gaan en dan moet haar zus op haar passen maar ze is eng en jaloers en gaat dan dus dood, waarbij ze die zus dus trauma's geeft.
Toch SQ?
Die mocht ik nooit huren van mijn vader, dus die heb ik nooit gezienquote:
Knijpt die gast naast je nou in je neus???quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
Meest recente met meest duidelijke tetten...
[ afbeelding ]
Ah, nog een spekkie bij de clubquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
Meest recente met meest duidelijke tetten...
[ afbeelding ]
Komt daar dat rare hoofd door?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en ze heeft een verschrompelde ruggengraat.
Nee dat komt omdat ze niet ken eten!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt daar dat rare hoofd door?
De hel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat ze niet ken eten!
geen idee, volgens mij was het gewoon een ventquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt daar dat rare hoofd door?
En een mentaal wrak! Je past er zooooo goed bij!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik heb geen idee meer wat ie aan 't doen was... Maar zou best kunnen ja
En spek zat hier!
Door m'n AD is er ook in hele korte tijd 20kilo extra Jacqie bijgekomen.
die reacties:quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
http://thestir.cafemom.co(...)ddler_Looks_Like_the
![]()
![]()
Ja, dat zou ik ook eng vindenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
http://thestir.cafemom.co(...)ddler_Looks_Like_the
![]()
![]()
Ik ben geen mentaal wrak, ik ben gewoon gestoordquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En een mentaal wrak! Je past er zooooo goed bij!
Voordat je een jongetje wordtquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hoewel ik wel hoop dat dat mentale wrakke een beetje gaat slijten...
Jij werkt de hele dag met mentale wraks, waar je mee omgaat raak je mee besmetquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben geen mentaal wrak, ik ben gewoon gestoord
Ik val denk ik wel wat buiten "normaal", maar heb er geen last van hoorquote:
Dat er zo ineens een piemol groeitquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voordat je een jongetje wordt
Of is dat juist het probleem???
True, truequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij werkt de hele dag met mentale wraks, waar je mee omgaat raak je mee besmet
ja, dat zou fijn zijn. Is dat de reden dat werken nu even niet lukt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hoewel ik wel hoop dat dat mentale wrakke een beetje gaat slijten...
Ik was vet moe toen ik daar aan kwam... en had honger en moest zeiken...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:28 schreef Stormqueen het volgende:
In het ekt is kip echt een suffe muts hoor!
Ik als "meest zelfstandige scholier" omdat ik zo vaak spijbelde en toch alles haaldequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo sta ik in het jaarboek van de havo. Meest vage persoon
Ja nee, ik was dronken. Irwinquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was vet moe toen ik daar aan kwam... en had honger en moest zeiken...
.
.
.
.
.
Ok, ik ben saai, i know
Dat is wel een vermelding waard!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik als "meest zelfstandige scholier" omdat ik zo vaak spijbelde en toch alles haalde
Oh, da's naar... papiertroubles er ook nog bij...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
M'n contract liep af eind september...
En er gaat iets niet helemaal goed richting het UWV, dus kan er nog niks in gang gezet worden voor me. *slopend*
Oh, was je dr zo een...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik als "meest zelfstandige scholier" omdat ik zo vaak spijbelde en toch alles haalde
Werkloos zijn zuigt. /ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
M'n contract liep af eind september...
En er gaat iets niet helemaal goed richting het UWV, dus kan er nog niks in gang gezet worden voor me. *slopend*
Dronken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nee, ik was dronken. Irwin
sterker nog, zo ben ik nog...quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo sta ik in het jaarboek van de havo. Meest vage persoon
Ja die was best naarquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dronken?
Ik vond het echt gezellig, jammer dat het zo haasten was die dag voor me en eigenlijk ook zo'n teringeind rijden.
Irwin was cool. Ik heb die andere heaumeau nog weleens bij de MAC in DH gezien, hehehe, maar dat was een engerd
30 x kopiëren en dan allemaal apart in andere kleuren enveloppen opsturen, maar beter nog inderdaad, langsbrengen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
Maaaaaar ik heb me voorgenomen... Dat als het nu, na het aangetekend verzenden, nog niet goed gaat... Ik alles uitprint en het persoonlijk langs ga brengen
Heb ik ook weer een uitje!
Feest!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
Maaaaaar ik heb me voorgenomen... Dat als het nu, na het aangetekend verzenden, nog niet goed gaat... Ik alles uitprint en het persoonlijk langs ga brengen
Heb ik ook weer een uitje!
Waarvan dan? Je had toch gewoon gewerkt die dag?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die was best naar
En okee, niet dronken, maar tipsy
Eh, nog snel 4 bier atten van tevorenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarvan dan? Je had toch gewoon gewerkt die dag?
Bij de ambtenaren van het UWV??quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
30 x kopiëren en dan allemaal apart in andere kleuren enveloppen opsturen, maar beter nog inderdaad, langsbrengen.
Zorg dat je opvalt, dus beetje hoerig kleden en je tetten goed showen, dat helpt
Bij ons deden ze dat niet geloof ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt hevond het wel baas toen.
Ahhh, vandaar.. ik heb er niks van gemerkt overigensquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, nog snel 4 bier atten van tevoren
Nee, want ik ben altijd zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhh, vandaar.. ik heb er niks van gemerkt overigens
Dat is een feit ja! Hoewel ik niet weet of zij de moeite nemen om alles persoonlijk langs te gaan brengenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef Stormqueen het volgende:
Je valt dan wel op tussen de hoofddoekjes met een buggy in ieder geval
Weet niet waar ze woont... in Schildwolde ofzo heb je weinig doekjes denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef Stormqueen het volgende:
Je valt dan wel op tussen de hoofddoekjes met een buggy in ieder geval
Die weten toch niet wat post isquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
Maar nu wel naar bed, morgen schoonzusje helpen verhuizen...
[..]
Dat is een feit ja! Hoewel ik niet weet of zij de moeite nemen om alles persoonlijk langs te gaan brengen
Yep.... Is trouwens nog best wel serieus bedoeld, zorg dat je opvalt en het vele keren er neer legt, dat trekt de aandacht en dan word je sneller geholpenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Bij de ambtenaren van het UWV??
It's worth a try
*gaat vast de te kleine en korte shirtjes zoeken*
In harderwijk. Einz.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet niet waar ze woont... in Schildwolde ofzo heb je weinig doekjes denk ik
Doekjes hebben meestal maatschappelijk- of buurtwerkers die het voor ze doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
Maar nu wel naar bed, morgen schoonzusje helpen verhuizen...
[..]
Dat is een feit ja! Hoewel ik niet weet of zij de moeite nemen om alles persoonlijk langs te gaan brengen
oh dat had ik even gemistquote:
Heb sinds juni (nog voor ik ziek uit dienst ging dus) denk ik al uuh... 8 keer met de aardige mensen van afdeling ziektewet aan de telefoon gehangen... Dus ze weten inmiddels uit de aantekeningen al wel dat er iets niet goed gaat...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep.... Is trouwens nog best wel serieus bedoeld, zorg dat je opvalt en het vele keren er neer legt, dat trekt de aandacht en dan word je sneller geholpen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Bestaat dat nog, post? Ik krijg alleen maar pakjes.
Dolfinarium is Harderwijk inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat had ik even gemist
Doe er dan een paar dolfijnen bij
Da's toch Harderwijk?
Jij woont duidelijk nog bij je oudersquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Hhehehehequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is nog zwaar ondergemiddeld ben ik bang....quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heb sinds juni (nog voor ik ziek uit dienst ging dus) denk ik al uuh... 8 keer met de aardige mensen van afdeling ziektewet aan de telefoon gehangen... Dus ze weten inmiddels uit de aantekeningen al wel dat er iets niet goed gaat...
De fik erin?quote:
Wat zeiden ze dan tegen je? Ga maar tomaaien plukkuuuuuu maar dan de Brabo versie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
Uwv
Ik moest daar ook verplicht heen, hadden ze helemaal geen werk op mijn niveau
Dat is een goede tip! Tnx!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga er maar vanuit dat het aan het UWV ligt... de post is wel redelijk betrouwbaar hoor
Tegelijk iets naar hun opsturen en naar jezelf als test, dat werkt vaak wel goed
Nee, dat ze niks voor me haddenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan tegen je? Ga maar tomaaien plukkuuuuuu maar dan de Brabo versie?
1 woord: OVERHEIDquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oeh ja! Nog een leuke!
Ik vroeg vanmiddag dus of ik het kon mailen (scheelt 7euro) maar zover was afdeling zw nog niet... ww al wel... Pffff..
Yep...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 woord: OVERHEID
2e woord: AMBTENAREN
daar word je wel treurig van ja...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat ze niks voor me hadden
Unf!quote:
We hebben een nieuwe SC-erquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben net terug van mn housewarming. Ben de tel na het 4e malibu colaatje kwijt geraakt bwhehehe. Was wel heel gezellig!
Is hier nog iets spannends gebeurd?
jawel, vind ik ook wel, da's de reden nu niet hoor. Mijn plan was om na mijn verhuizing (2,5 jaar geleden...) hier in de buurt wat leuks te zoeken en een stapje hogerop. In mijn huidige functie verdien ik echt crap en kan ik niet groeien.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wil je een andere baan kip?ik d8 dat je deze (behalve het gezeik) heel tof vond!
Failquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Er stond trouwens wel deze week een vacature voor mijn huidige functie, maar dan op een andere locatie. Competentie die o.a. gevraagd werd:
- Sensitiviteit
pom is viesquote:
Ik kan wel sensitief zijn hoor, don't get me wrong. Maar meestal ben ik een verademing voor nieuwe collega's omdat ik niet zo'n softe ben, zoals zoveel.quote:
Ohh, ja als je het zo stelt indd. Je moet ook wel een beetje vooruit komen op een gegeven moment. Hoever werk je nu van je woonplaats trouwens?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jawel, vind ik ook wel, da's de reden nu niet hoor. Mijn plan was om na mijn verhuizing (2,5 jaar geleden...) hier in de buurt wat leuks te zoeken en een stapje hogerop. In mijn huidige functie verdien ik echt crap en kan ik niet groeien.
Maar goed, crisis etc. dus er is weinig waar ik heen zou kunnen waar ik erop vooruit ga.
Ik zit nu bijna 7 jaar waar ik nu zit, denk dat het wel goed is op een gegeven moment verder te gaan
Ongeveer een uur rijden, soms 3 kwartier als het rustig isquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh, ja als je het zo stelt indd. Je moet ook wel een beetje vooruit komen op een gegeven moment. Hoever werk je nu van je woonplaats trouwens?
quote:
Ambtenaren!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan wel sensitief zijn hoor, don't get me wrong. Maar meestal ben ik een verademing voor nieuwe collega's omdat ik niet zo'n softe ben, zoals zoveel.
Leuk joh, de randstad!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ongeveer een uur rijden, soms 3 kwartier als het rustig is
Ik ben geen ambtenaar?quote:
geweldig...quote:
Ja das best lang indd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ongeveer een uur rijden, soms 3 kwartier als het rustig is
Nee, maar je collega's wel. Ambtenaren zijn ook allemaal van die softe knuffelhuilies. Ben blij dat ik er weg benquote:
Roti is wel masterlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dat vind ik ook heel ranzig
doe mij maar stamppot! Of Roti
Heb je al onder de bank gekeken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja das best lang indd!
Ff iets heel anders trouwens, ik ben mn vriend kwijt
kwijt als in "waar issie" of kwijt als in "hij neukt nu andere wijven?"quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja das best lang indd!
Ff iets heel anders trouwens, ik ben mn vriend kwijt
Van mijn locatie gelukkig de meesten niet, daarom noemen ze onze locatie ook "het eiland", de andere 6 locaties zitten wel vol softe figuren die een hulpverleners complex hebben (ik MOET EN ZAL iedereen helpen)quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar je collega's wel. Ambtenaren zijn ook allemaal van die softe knuffelhuilies. Ben blij dat ik er weg ben
Ik ben het na 1x roti eten al zatquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Roti is wel masterlijk
Mijn oude buurvrouw deed alleen elke dag alles wat ze maakte (meestal cheap ass kip) met massala... echt ALLES.
Dat word je toch ook weleens zat zou ik zo denken
Een Hindo patient van me had het laatst erover dat de Hindostaanse keuken zo gevarieerd isquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben het na 1x roti eten al zatmaar dat komt ook omdat ze hier altijd zoveel maken.
Bwhehe nee goeie!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je al onder de bank gekeken?
Ik zaggut!quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoeren neuken, nooit meer werken
weer op tv!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een Hindo patient van me had het laatst erover dat de Hindostaanse keuken zo gevarieerd is![]()
Ik zo van "ja, uhmm... ok"
kewl, ik ga even zoeken waar die hier staat, op welk netquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
Fortunecookie fabriek bij how its made
Is al klaar....quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kewl, ik ga even zoeken waar die hier staat, op welk net
Misschien issie een kapsalon voor jou aan het scoren?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe nee goeie!
Kip, hij is kwijt als in: ik ga naar de sportschool frustratie van me afslaan. Die sportschool ging om 11u dicht. Dus kweenie
is dit nu het bike frame?quote:
Nadat ik die de 1e x had gezien heb ik nooit meer die koekies gekochtquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
Fortunecookie fabriek bij how its made
ik snap het nut ervan ook echt niet...quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef Stormqueen het volgende:
Leuken feit: fortunecookies worden alleen in amerika en canada gegeten
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nadat ik die de 1e x had gezien heb ik nooit meer die koekies gekochtheulemaal niet zo fortuinlijk. Ik had in mn hoofd allemaal van die chinese vrouwtjes die bij elk koekje een voorgevoel krijgen
Als te koekje nog zacht is propt de machine het papiertje er in en vouwt m gelijk dubbel! Eins!quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, hoe wordt het papiertje er dan in gestopt?
Ik gooi ze idd altijd wegquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap het nut ervan ook echt niet...
Bovendien, moet je ze opeten? Die smaken tohch nergens naar?
Heb liever dat ie gwn zn telefoon opneemtquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien issie een kapsalon voor jou aan het scoren?
Ah... valt toch tegen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als te koekje nog zacht is propt de machine het papiertje er in en vouwt m gelijk dubbel! Eins!
Gamekings, wat een kutprogramma iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb liever dat ie gwn zn telefoon opneemten waarom zie ik gamekings op comedy central. Daar zit ik heul niet op te w88.
Ja hij had een soort van management toets op zn werk. Denk dat ie die niet gehaald heeft. Hij zou eigenlijk ook naar de housewarming komen maar smste dat ie niet kwam.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gamekings, wat een kutprogramma idd
Waarom issie dan gefrustreerd
Nee hij moet om de zoveel tijd zn shiftlicence weer halen anders is hij niet management waardig ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Toets op zijn werk, oh ok... mag hij anders sommige dingen niet doen ofzo
Wat voor werk doet hij dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee hij moet om de zoveel tijd zn shiftlicence weer halen anders is hij niet management waardig ofzo.
Meh, vanavond nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Geeft niet hoor, het is niet alsof we daar enorm op letten hier op Fok volgens mij, of wilde je mooie literaire proza schrijven?
Ohh dacht dat je dat al wist. Hij is manager bij maccie D.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor werk doet hij dan?
Ben niet nieuwsgierig hoor...
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Over die fortune cookies, ik heb een lomp spelletje op mijn aaifoon en daarbij krijg je er eentje als je het board uit hebt gespeeld.... Lompste die ik kreeg was deze:
[ afbeelding ]
In de winkel of in A'dam hoofdkantoor?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh dacht dat je dat al wist. Hij is manager bij maccie D.
In de winkel/restaurant. Hij is als crew begonnen en heeft zich opgewerkt. Ik heb er ook nog een tijdje gewerkt als bijbaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In de winkel of in A'dam hoofdkantoor?
In de winkel lijkt me echt vreselijk, die lucht
Maar wel vervelend voor hem, minder doen dan je had verwacht/gehoopt is altijd kut.
Shanghai Litequote:
Heeft hij het wel naar zijn zin daar verder?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In de winkel/restaurant. Hij is als crew begonnen en heeft zich opgewerkt. Ik heb er ook nog een tijdje gewerkt als bijbaan.
?quote:
Jaa het is gewoon managen als bij elk ander bedrijf. Targets halen en kosten beperken. Op zich wel te doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heeft hij het wel naar zijn zin daar verder?
Ik kan me er altijd zo weinig bij voorstellen dat je dat leuk vindt, sorry
Tot morgen weer! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehehe die bah ook erbij.komt nu de trap op, ik ben ook doodop. Spreek jullie morgen weer. Alvast veel plezier op de meet voor de mensen die gaan!
Ik heb ook de newbie gemistquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:34 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
1. Ik heb weer 2 topics bijgelezen
2. Kip, je bent lief! Ik bel medicijnman volgende week wel ergens.
3. Ik heb na er vanmiddag remover overheen te hebben gegooid net mijn laptop uit bed laten flikkerenNu maar even op mijn foon in bed fokken... die laat ik niet zo snel vallen
4. Het was gezellig vanavond!
5. Ik heb de newbie gemist
6. Dat was het geloof ik!
Bwhaha! Op je voorhoofd ook echtquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ook de newbie gemistniet bijgelezen en heb mn foon al 2x op mn voorhoofd laten vallen tijdens het typen
. Trusten lovelies
Ik denk dat een serieuze vraag was van een 12-jarigequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en nee, ik was het niet die Masja vroeg of ze zwanger was![]()
Dat laatste vooral! Oh, en bingo voor lakjes geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Unf, slaap lekekr!
Lin: Jij bent ook lief, daarom moet je ook lief zijn voor jezelf
Gaan jullie nog iets speciaals doen morgen of gewoon ouwehoeren, porno kijken en nagels lakken?
Dat gok ik ook!quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat een serieuze vraag was van een 12-jarige
Gewoon lakken, weer eraf halen en weer lakken ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat laatste vooral! Oh, en bingo voor lakjes geloof ik
Ik wil wel kampernagels voor je maken morgenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon lakken, weer eraf halen en weer lakken ofzo?
Of gaan jullie van die extreme kamper-nagels maken met "nail-art"?
Hahahhaha! Gaat niet gebeuren! Totzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:10 schreef milka82 het volgende:
Mogguh! Heb vannacht tien keer de trein gemist en dus ook de meet,was er ziek van
Ja, mijn pakketbezorgster komt om 11 uur en dan moet ik wel eh klaar zijn zeg maar. Ik heb ongeveer anderhalf uur nodig ´s ochtends.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
wat is iedereen vroeg actief voor een zaterdag!
is het zo erg?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, mijn pakketbezorgster komt om 11 uur en dan moet ik wel eh klaar zijn zeg maar. Ik heb ongeveer anderhalf uur nodig ´s ochtends.
Ja man ik kon natuurlijk niet slapen van de zenuwenquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Mjah. Ik moet iedere ochtend douchen om het vogelnest uit mijn haar te krijgen. Dat moet natuurlijk ook weer geföhnt worden. Make-uppen, aankleden, ontbijten.quote:
Ja man, ik droomde over zanger rinus z'n romana op de scooter en toen werd ik wakkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man, ik droomde over zanger rinus z'n romana op de scooter en toen werd ik wakker
En nu heb ik dat kutlied in mijn hoofd en kan ik niet meer slapen.. waargebeurd verhaal
Jij bent helemaal vroeg! Nu al in eindhoven!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:28 schreef Joysa het volgende:
mn haar zit poep vandaag
en ik ben al in eindhoven, maar eerst naar spaceje nu!
ik heb dat ook, haarcreme is de antwoord, einz!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Niet met een halve slag/krul. Dan krijg je van dat pluis!
Dan gaat het hangen bij mij als ik dat in droog haar smeer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dat ook, haarcreme is de antwoord, einz!
Hahahahaha! Dankje!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
Lindy & SQ
Ik moest jullie namens m'n vriend nog even complimenteren voor jullie geweldige tutorials!!
Bwhehehequote:Op zaterdag 12 november 2011 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
dank, ze zijn natuurlijk ook erg briljant.
Ik word doodgekopt. Volgens mij zijn de voerbakken leeg
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga de intocht van Sinterklaas missen
Waar moest jij ook alweer vandaan komen dan? Was jij 1 van de twee uit Frieslan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:50 schreef princess-a het volgende:
Ik zit al in de trein op weg naar de meet
ik rijd nu juist weg uit ehvquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:50 schreef princess-a het volgende:
Ik zit al in de trein op weg naar de meet
quote:
quote:
quote:
Yesquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar moest jij ook alweer vandaan komen dan? Was jij 1 van de twee uit Frieslan?
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik rijd nu juist weg uit ehvstraks weer terug!
Eten aan honden geven is zonde van het etenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Oooh iedereen trouwens please mijn hondje geen eten geven, ze mag geen slechte dingen hebbben om weer aanvallen te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |