Ohhhhh, wacht, sorry. Jij hebt dat ding verstuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, 3000VB
Die van centerparcs Rdam
Nee, ik heb hem verstuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh, wacht, sorry. Jij hebt dat ding verstuurd.
Ik dacht dat dat ding aan jou verzonden was
Als je het specifiek over deze situatie hebt: nee.quote:
9-11quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef Cat22 het volgende:
En je hebt hem al eerder dan vandaag verzonden?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het specifiek over deze situatie hebt: nee.
Ik vind het maar koudquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:13 schreef Rewimo het volgende:
Wat was het trouwens heerlijk vanmiddag in het zonnetje langs de lijnChristan moest voetballen, wij stonden heerlijk in de zon. Maar goed ook want de wedstrijd was niet geweldig
Gisteren zei je heel wat anders.quote:
*schuift het laatste stukje Hema taart naar Q*quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand me troosten? Mijn fles Malibu is bijna leeg. Dan moet ik een hele volle nieuwe aanbreken
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schuift het laatste stukje Hema taart naar Q*
Komt wel goedschatje.
Wtf, waarom de neuk krijg ik dan een track en trace nr? En waarom betaal ik dan 7 euro?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
Qwea je kunt niet Tracken en Tracen omdat je het naar een antwoordnummer gestuurd hebt![]()
Vraag: Kan ik de status van mijn zending naar een antwoordnummer ook via Track & Trace volgen?
Antwoord: U kunt de status van uw zending naar een antwoordnummer niet volgen via Track & Trace. Wij bezorgen zendingen naar antwoordnummers namelijk via een apart kanaal.
Bwahahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij troosten? Ter ere van de intocht van sinterklaas heb ik zo'n zakje chocomuntjes opgegeten. En nu ben ik een beetje misselijk.
Je zou ook blij kunnen zijn dat je geld waarschijnlijk toch niet gevlogen is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, waarom de neuk krijg ik dan een track en trace nr? En waarom betaal ik dan 7 euro?
EchtpostNL
Ja, truestoryquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou ook blij kunnen zijn dat je geld waarschijnlijk toch niet gevlogen is.
* indaha Stuurt Cat een chocoladereep want dat eet zij altijd als troostquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij troosten? Ter ere van de intocht van sinterklaas heb ik zo'n zakje chocomuntjes opgegeten. En nu ben ik een beetje misselijk.
quote:
Dit is eng.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
* indaha Stuurt Cat een chocoladereep want dat eet zij altijd als troost![]()
H@ckz0r Sk1lzz , jwtz!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dit is eng.Waarom hebben Q en indaha van account gewisseld?
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dit is eng.Waarom hebben Q en indaha van account gewisseld?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturen
Niet the new and improoved Q.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturen
Glas water is geen optie zeker?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
oke, nog een borrel of bier
Keuzes, kut zeg.
Sodemieter op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet the new and improoved Q.![]()
Ik vind haar veel leuker zo.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
oke, nog een borrel of bier
Keuzes, kut zeg.
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
Qwea je kunt niet Tracken en Tracen omdat je het naar een antwoordnummer gestuurd hebt![]()
Vraag: Kan ik de status van mijn zending naar een antwoordnummer ook via Track & Trace volgen?
Antwoord: U kunt de status van uw zending naar een antwoordnummer niet volgen via Track & Trace. Wij bezorgen zendingen naar antwoordnummers namelijk via een apart kanaal.
Ook AWN?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?
Ik zou het niet weten , het stond op de site van post-anaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?
quote:
Kopje thee! Voor het auwa maagje.quote:
Toch niet bij die faalzaak he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
JEUJJJJJ SPARERIBS BESTELDom 18u afhalen
Hoi, ik ben niet nieuw. Jij wel?quote:
Haaai Mopje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi Niet Nieuw, ik ben Zwabber
Was je weg dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Meteen even lekke meedoen met het gesprek alsof ik nooit ben weggeweest, ik ga zo roti halen bij de nieuwe toko in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |