Ik vind hem gewoon lief lachend kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet meer zo goed op commando lachen, dus hij lacht als een boer met kiespijn
Heeeeeeeej!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Historisch moment met de nieuwe Sint!
Valt idd mee he! Hij ging wel heel soepeltjes de boot af, dat viel wel opquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeeej!![]()
Jij hier? Wat leuk!
En hij valt me alles mee
Had verwacht dat ie veel te jong zou lijken en klinken, die nieuwe!
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Valt idd mee he! Hij ging wel heel soepeltjes de boot af, dat viel wel op.
Ja! Ik herken 'm helemaal niet! En hij ziet er ook echt oud uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar zijn stem is stukken beter dan ik dacht!
Hij heeft veel geoefend al sinds mei, da's wel duidelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar zijn stem is stukken beter dan ik dacht!
Rellertquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb 13 notes
En nee, die zijn niet allemaal lief
Welke?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Was weer heerlijk op het asiel
. Helaas woon ik niet op mezelf, anders had ik er nu een hond bij
.
Balou, een práchtige herder x huskyquote:
Ja hij is leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
Wat was dit een zá-li-ge battle gister![]()
Ik vind die gozer echt het einde.
Oh ik zie Baloe op de sitequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Balou, een práchtige herder x husky. Alleen is het een lastige, want hij kan absoluut niet met andere dieren en heeft een hekel aan mannen
.
Maar het is zo'n schatje verder. Oh, en Andy is geadopteerd van de week
!
Dat is een andere Baloequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ik zie Baloe op de sitemaar hij is ook al gereserveerd toch?
Dat staat iig op de site.
Super van Andy
Het is niet de beste zanger, maar wat een pretbekquote:
Ow haha ik vond hem al niet op een duitse herder/husky lijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een andere Baloe. Die wat op de site staat is al een tijdje weg, de site is weinig up to date. Baloe die er nu zit heeft het uiterlijk van een Duitse herder met het model van een husky. Echt prachtig
.
Ah, ik zie het al, het is Balou. Hij staat onder Baloe.
Ik vind deze veel leuker dan Mika, vergelijk ze totaal niet met elkaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind die Mikawannabe echt gruwelijk, maar ik heb dan ook een hekel aan Mika
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
Die gratis hemataart is niet te vreten.
Komt door het bier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
Die gratis hemataart is niet te vreten.
Ik snap niet dat jij hem lekker vondquote:
Ho!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij hem lekker vond
Dat lijf lijkt wel gephotoshopt!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
WTF, dat schattige kleine kruimel uit Jerry Maguire:
[ afbeelding ]
... is nu zo![]()
[ afbeelding ]
Heb je knip en plak gedaan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
wtf? Mijn aangetekende brief met een waardebon van 150 euro erin kan ik niet trackentracktrace zegt dat de code niet klopt
?
Nee, 30000X gekeken en 100% correct overgetypt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je knip en plak gedaan?
Want bij mij komt er dan automatisch altijd een spatie voor (en dus een cijfer te weinig aan het eind).
Nee, 3000VBquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
Bij de postcode dus je eigen postcode ingevuld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |