abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104317624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:47 schreef goempie1212 het volgende:

[..]

5 maand is toch te doen?
Tuurlijk is het het te doen. Je kan ook 25 kilo afvallen in 5 maanden. De vraag is of je het moet willen. Is er een reden om het zo snel te willen? Doe rustig aan, pak 1 a 2 kilo per maand (en het begin misschien 3). Geleidelijk afvallen maakt het bij mij in ieder geval makkelijker vol te houden.
pi_104330160
Ik adviseer je te minderen met koolhydraten, want daar eet je er teveel van iedere dag.
Wat goed werkt is Atkins of Grip op Koolhydraten.
  zondag 13 november 2011 @ 21:10:40 #53
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_104331361
Val verantwoord af.
Niet meteen maaltijden of tussendoortjes volledig schrappen.
Kies ze bewust en bouw het langzaam af, anders heb je de kilo's er straks zo weer bij.
pi_104353374
Bij mij hielp een crash-dieet voor twee weken: lekker snel resultaat en een enorme motivator ! Natuurlijk niet (echt) gezond, maar overgewicht is ook niet gezond. Het was met shakes, en natuurlijk wilde ze nog voor veel meer weken shakes verkopen (ongeveer 60 Eur per week). Maar ik heb het bij twee weken gehouden en daarna ben ik "gezond" gaan eten. En inderdaad veel kleine porties ("grazen") want ik geloof idd in stofwisseling aan het werk houden....

Werkte voor mij goed zo...
Omdat je weet dat je verder wil..!
pi_104354600
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:13 schreef Treesje_Adam het volgende:
Bij mij hielp een crash-dieet voor twee weken: lekker snel resultaat en een enorme motivator ! Natuurlijk niet (echt) gezond, maar overgewicht is ook niet gezond. Het was met shakes, en natuurlijk wilde ze nog voor veel meer weken shakes verkopen (ongeveer 60 Eur per week). Maar ik heb het bij twee weken gehouden en daarna ben ik "gezond" gaan eten. En inderdaad veel kleine porties ("grazen") want ik geloof idd in stofwisseling aan het werk houden....

Werkte voor mij goed zo...
Hoelang geleden heb je dat crash dieet gedaan?
pi_104359362
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:03:12 #57
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_104416369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef goempie1212 het volgende:
hallo iedereen!
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben 17, weeg 93 kilo en ben 1.80m -->
ik ben dus veel te zwaar! :N
Nu is het mijn bedoeling om binnen de 5 maand 80 kilo te wegen, ik drink al sinds een paar weken geen frisdrank meer en de tussendoortjes zijn sterk aan het minderen. Ook fitness ik sinds kort 2x per week en ik ga één keer per week hardlopen...
Denken jullie dat dit zal werken en zoniet, wat moet ik dan extra doen?
alvast bedankt!
Ga 3 keer per week hardlopen, maak er een gewoonte van. Als je begint ren je 1 minuut, na drie maanden kan je al een halfuur rennen als je het goed opbouwt. Bouw het niet te snel op, je spieren/botten/pezen/hard/longen etc. moeten meegroeien.
En minder tussendoortjes? Eet gewoon normale dingen, chocopasta op brood kan best maar niet een hele chocoladereep, begrijp je? , en veel ook. Begin de dag met brinta en 4 boterhammen met ham, jam, chocopasta en pindakaas om maar eens wat te noemen. Eet s'avonds veel groente, aardappels, rijst en vlees. Zorg dat je jezelf niet uithongert, dit is slecht voor je en gaat averechts werken.
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
pi_104416581
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Ga 3 keer per week hardlopen, maak er een gewoonte van. Als je begint ren je 1 minuut, na drie maanden kan je al een halfuur rennen als je het goed opbouwt. Bouw het niet te snel op, je spieren/botten/pezen/hard/longen etc. moeten meegroeien.
En minder tussendoortjes? Eet gewoon normale dingen, chocopasta op brood kan best maar niet een hele chocoladereep, begrijp je? , en veel ook. Begin de dag met brinta en 4 boterhammen met ham, jam, chocopasta en pindakaas om maar eens wat te noemen. Eet s'avonds veel groente, aardappels, rijst en vlees. Zorg dat je jezelf niet uithongert, dit is slecht voor je en gaat averechts werken.
:? wtf, ik sport 4x per week en vaak een wedstrijd en dat eet ik nog niet eens op een dag.... Brinta EN 4 boterhammen en dan nog met chocopasta en pindakaas? Je bent niet wijs. Of wil je een vette kogelstoter kweken of zo?
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:13:34 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104417351
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Brinta en 4 boterhammen :') dat krijgt toch niemand naar binnen man. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_104418005
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is, naast de warme maaltijd, meer dan een dagportie voor me. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104418196
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is, naast de warme maaltijd, meer dan een dagportie voor me. :')
Klinkt gezond en verantwoord.
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:35:10 #62
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_104418879
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het is een voorbeeld. Jij bent zeker zo'n schraal sonja bakker type die crackers met tomaatjes eet?
R.I.P. Pim Fortuyn
pi_104419090
Ik weet wel dat ik 's ochtends geen kom brinta + 4 boterhammen naar binnen krijg
pi_104419657
Voor 10:00: shake 0.6l melk, ei, banaan, kaaskracker, 4 boterhammen met pindakaas. Come at me.
pi_104421150
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef Chiich het volgende:
Ik weet wel dat ik 's ochtends geen kom brinta + 4 boterhammen naar binnen krijg
ik wel :@ . heb altijd honger :D

OT:
gezond eten, 3 maaltijden per dag. min mogelijk vet, koolhydraten kan als je maar genoeg eraf traint. niet honger gaan lijden.
tussendoortjes = fruit.

als wat serieuzer: eiwitshakes!! bijv eiwitshake als ontbijt en je hebt gegarandeerd geen honger meer tot lunch. bevorderd ook nog eens spieraanmaak enz.
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:49:35 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104422637
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Het is een voorbeeld. Jij bent zeker zo'n schraal sonja bakker type die crackers met tomaatjes eet?
Nee ik stop als ik vol zit, ga er niet meer bij proberen te proppen zoals jij.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_104425503
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef ebutyouyou het volgende:

[..]

OT:
gezond eten, 3 maaltijden per dag. min mogelijk vet, koolhydraten kan als je maar genoeg eraf traint. niet honger gaan lijden.
tussendoortjes = fruit.

als wat serieuzer: eiwitshakes!! bijv eiwitshake als ontbijt en je hebt gegarandeerd geen honger meer tot lunch. bevorderd ook nog eens spieraanmaak enz.
Kunnen eiwitshakes niet beter na het sporten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104425545
quote:

[..]

OT:
tussendoortjes = fruit.

Verlies je suiker niet uit het oog? Volgens mij zitten die shakes vol met suiker, evenals het volgens velen gezonde fruit. Suiker is nu net vaak de boosdoener en niet het vet.
pi_104425740
Ik zou persoonlijk geen tussendoortjes nemen, je moet wat eten wanneer je daar behoefte aan hebt. Niet omdat het hoort dat je 100.000 keer op een dag moet eten volgens een vast schema. Kies gewoon iets uit waar je zelf vertrouwen in hebt en ook kunt volhouden. Heb je meer aan dan de schema's van anderen.
pi_104425814
quote:

[..]

OT:
tussendoortjes = fruit.

6 keer per dag eten
Vet is ook belangrijk. Net zoals koolhydraten.
Op onderhoud eten en het verschil maken dmv sport. Bijvoorbeeld krachttraining en daarna cardio.
Eiwitshakes zijn geen maaltijdvervangers maar supplementen (toevoegingen)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_104425857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:44 schreef Chiich het volgende:
Ik zou persoonlijk geen tussendoortjes nemen, je moet wat eten wanneer je daar behoefte aan hebt. Niet omdat het hoort dat je 100.000 keer op een dag moet eten volgens een vast schema. Kies gewoon iets uit waar je zelf vertrouwen in hebt en ook kunt volhouden. Heb je meer aan dan de schema's van anderen.
Als je pas gaat eten wanneer je honger hebt ben je al te laat
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 16 november 2011 @ 11:51:14 #72
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_104430654
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Samson het volgende:

[..]

:? wtf, ik sport 4x per week en vaak een wedstrijd en dat eet ik nog niet eens op een dag.... Brinta EN 4 boterhammen en dan nog met chocopasta en pindakaas? Je bent niet wijs. Of wil je een vette kogelstoter kweken of zo?
Je eet op een dag alleen brinta en boterhammen? :') Wie is hier niet goed wijs? :W
R.I.P. Pim Fortuyn
  woensdag 16 november 2011 @ 11:54:04 #73
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_104430753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef Chiich het volgende:
Ik ook niet, ik eet een schaal brinta, een schaal rijstepap en twee boterhammen. Tussen de middag 6 boterhammen en s'avonds lekker veel aardappels, groente en vlees. Na het sporten kwark en eieren. En veel melk natuurlijk.
R.I.P. Pim Fortuyn
pi_104431108
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:54 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik eet een schaal brinta, een schaal rijstepap en twee boterhammen. Tussen de middag 6 boterhammen en s'avonds lekker veel aardappels, groente en vlees. Na het sporten kwark en eieren. En veel melk natuurlijk.
Vetklep.
pi_104431629
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
Voor 10:00: shake 0.6l melk, ei, banaan, kaaskracker, 4 boterhammen met pindakaas. Come at me.
Bakje fruit, 500g kwark, 6 boterhammen met pindakaas voor 10:00 dan. U jelly?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')