abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104270245
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wetter3 Wereld weer (duits)
Estofex Europa weer (engels)
Wetterzentrale Wereld weer (duits)
Severeweatheroutlook Benelux weer (nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (nederlands/engels)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

KNMI begrippen (nederlands)
Extreem weer begrippen (nederlands)
Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kanaalrat
Polar Low
Windschering
CAPE + Liftedindex
GFS & Europese weermodel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 80% gewijzigd door Frutsel op 13-11-2011 17:52:31 ]
pi_104271014
Nou nou, niet té optimistisch zijn he met die TT
bzzzzzzz
  vrijdag 11 november 2011 @ 23:45:24 #3
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_104272386
Jaaaaaaaaa eerste vorst van dit seizoen *O*
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 23:48:10 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_104272508
Krabben? Garage! En ook al staat de auto buiten, daar heb ik een heel mooi spuitbusje met de-icer voor! :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_104272776
Hoe vinden jullie mijn avatar trouwens? ..... al redelijk in de stemming toch? ^^
pi_104273157
Ik fietste net naar huis en zag een hele grote vallende ster! :o

Ongeveer 4 à 5 seconden lang, vanaf het zuidoosten naar het noordoosten. Iemand nog meer gezien?
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:07:32 #7
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_104275719
Anders is het even koud! Frapant genoeg was de laatste keer dat ik deze kou meemaakte in de hoogzomer ( volgens mij 12/8 ) om half 8 s'ochtends op 1800m :) toen lag er nog ijs maar was het inmiddels iets boven nul.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_104276275
Actueel 3,5 graad in Oirsbeek. Vrijwel windstil en helder! Wat wil je nog meer? *O* Op een zaterdagnacht :D?
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:55:11 #9
34663 SpeedyGJ
pi_104276898
Windstil is hier verre van dat!
Als het windstil was dan was de temperatuur hier nu al dik onder de -1 geweest :+
Momenteel -0.4 graden :)
pi_104279254
Wil ik gister mijn nieuwe convector radiator monteren blijkt dat er weer speciale perstangen nodig zijn. Gezien het hele systeem net ontlucht is heb ik dus geen verwarming :P

Net nu het gaat vriezen. Gelukkig de komende dagen het zonnetje, de rest stook ik wel bij met de bio-ethanol brander :P

Hopen dat de CV boer snel tijd heeft... ik ben er bang voor.
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:41:24 #11
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_104279578
quote:
7s.gif
Op vrijdag 11 november 2011 23:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Krabben? Garage! En ook al staat de auto buiten, daar heb ik een heel mooi spuitbusje met de-icer voor! :D
Van die ontdooispray krijg ik zo'n vage blauwige laag op mijn ruiten ;(.

Tis lekker fris vandaag :D
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:54:34 #12
34663 SpeedyGJ
pi_104282646
-0.9 vannacht O+ heerlijk weertje zo :)
pi_104285108
Ik heb anders net weer heerlijk hardgelopen.... in een shirtje met korte mouwen!
  Forum Admin zaterdag 12 november 2011 @ 14:42:02 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_104285615
Het is heerlijk weer! Zonnetje, weinig wind en 11 graden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_104297479
Even wennen aan de kou

Afgelopen dagen was het heerlijk genieten in ons land, maar wel was er een duidelijke tweedeling te zien. In het midden en zuiden was het vrij zonnig, terwijl het noorden kampte met lage bewolking en mist. Hierdoor was dan ook een groot temperatuurverschil te zien. Vooral donderdag liet dat goed zien, werd het in Eelde niet warmer dan 5,8 graden, in Zeeland werd het toen maar liefst 17,2 graden! De komende dagen gaat het langzamerhand wat frisser worden.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vanavond en vannacht blijft het vrij helder en koelt het bij weinig wind snel af. In het noordoosten en oosten van het land zal het kwik dalen tot zo'n -2 graden. Meer naar het zuiden blijft de temperatuur nog boven het vriespunt, dit geldt ook voor de Waddeneilanden. Morgenochtend starten we de dag met flink wat zon, maar later kunnen velden met lichte sluierwolken overtrekken. De temperatuur stijgt naar tot gemiddeld 9 graden, en dat is toch iets frisser dan dat we voorheen gewend waren.

Ook maandag belooft een koele dag te worden. De weermodellen waar Meteo-info mee werken berekenen een maximumtemperatuur van 8 graden Celcius. In de nacht krijgt het een groot deel van het land met vorst te maken. Aan de grond kan het mogelijk matig vriezen (-5 graden).

Dinsdag zal de temperatuur nog een stapje verder achteruit gaan. Overdag schijnt wel de zon, maar ontstaat er ook wat berwolking. Een dikke jas aantrekken is toch wel handig bij een temperatuur van hooguit 5 tot 9 graden! 's Avonds krijgt een groot deel van het land opnieuw te maken met vorst, lokaal zakt de temperatuur tot maar liefst -4 graden.

Daarna vind een overgang naar licht wisselvallig weer plaats en komen de middagtemperaturen weer een fractie hoger uit. Vooral de nachten zullen duidelijk zachter gaan verlopen met minima veelal rond 5 graden.

Bron: Meteo-info
pi_104306304
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Lekker fris hier :)
  zondag 13 november 2011 @ 01:19:37 #17
34663 SpeedyGJ
pi_104306757
Grappig dat het in Groningen stijgt en in Nieuw-Beerta tegelijkertijd blijft dalen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_104309584
Voor de verandering beginnen we hier in Zeeland met mist op deze zondag.
Life is Music
pi_104310207
Het vriest hier nu nog steeds.... :o
pi_104310237
Hier in wijchen valt het wel mee met de kou :)
pi_104310282
het is goed koud geweest in het noord-oosten! :D
  zondag 13 november 2011 @ 10:26:54 #23
34663 SpeedyGJ
pi_104310323
Hier geen vorst gehad zoals ik al had verwacht.
Momenteel prachtig weer en weinig wind :)
pi_104310329
De hellmann telling loopt altijd van 01:00 uur tot 01:00 uur... en sinds 1 uur afgelopen nacht is de temperatuur niet meer boven de 0 graden geweest in Nieuw-Beerta.

We zien plotseling dat de mist hier steviger aan het worden is en daarmee de temperatuur plotseling weer een daling heeft ingezet.

Vanavond verwachten we nog iets meer vorst in het land als de afgelopen nacht.... dus wellicht kan NB er enkele tienden hellmannen uit slepen vandaag?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 11% gewijzigd door horned_reaper op 13-11-2011 10:34:06 ]
pi_104313999
Eerste matige vorst?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Lang hebben we er op moeten wachten, maar nu lijkt aankomende nacht zich de eerste matige vorst voor te doen. De matige vorst (-5 of lager) zal mogelijk in het noordoosten van het land haalbaar zijn. Eelde registreerde vorig jaar de eerste matige vorst op 26 november, toen werd er een minimum temperatuur gemeten van -6,5 graden. De nacht daaropvolgend werd er een temperatuur gemeten van -8,3 graden. Het weermodel Hirlam (KNMI) laat in de recente berekening zien, dat de minimum temperatuur -4 graden bedraagt. Tijdens langdurige opklaringen kan het mogelijk tot matige vorst gaan komen.
Weer of geen weer, altijd actueel www.onweer-online.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop