Mini-me is belangrijkerquote:
Ik zit op de pabo en kan dus standaard niet tellen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik nou mongolisch of doe jij iets fout
Gelukkig ik was al bang dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit op de pabo en kan dus standaard niet tellen.
Dat is ie ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mini-me is belangrijker![]()
Er komt vast wel nog een meet en anders gewoon zelf organiseren of een minimeet doen
EN IK EIS DAT HET OP EEN ZATERDAG IS DAT IK POEN EN TIJD HEB!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is ie ook![]()
Ik eis bij de volgende meet dat ie op zaterdag is.
Boh FOK!meets zijn leuk hoor en alles behalve engquote:
Superquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EN IK EIS DAT HET OP EEN ZATERDAG IS DAT IK POEN EN TIJD HEB!!
Ja. Maar ik ben anders en tegendraads. En ik was het vergeten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef krokdown het volgende:
het nieuwe deel zou toch #skinheads worden genoemd?
Nee, de bedoeling was eerst: waar puberjochies niet worden afgezogenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef krokdown het volgende:
het nieuwe deel zou toch #skinheads worden genoemd?
ah maakt niet uit he sagbi, bezem! zemmel, maar doe het de volgende keer wel goed he zukkoltje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben anders en tegendraads. En ik was het vergeten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, de bedoeling was eerst: waar puberjochies niet worden afgezogen
je faalt bezem a boeler a zemmel a hooivork a homo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef krokdown het volgende:
[..]
ah maakt niet uit he sagbi, bezem! zemmel, maar doe het de volgende keer wel goed he zukkoltje?
*marokkanen stand off*
okee, doe je het de volgende wel goed?
RENT NAAR FOBO!!quote:
quote:
Nee, weer niet. Skinheadsquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef krokdown het volgende:
[..]
ah maakt niet uit he sagbi, bezem! zemmel, maar doe het de volgende keer wel goed he zukkoltje?
*marokkanen stand off*
okee, doe je het de volgende wel goed?
Dus....quote:
Als je dat schaalmodel bedoeld wat i de kast staat, dan wel.quote:
Ha!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus....
Wanneer ging je koken voor me ?
hooivork ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je faalt bezem a boeler a zemmel a hooivork a homo.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je dat schaalmodel bedoeld wat i de kast staat, dan wel.
[..]
Ha!
NU IS GENOEG HE, IK BEDOEL IK KLAP DIE FATTA JWZ IK PAK DIE NIVFA EN IK GA JE DJOEKE VRIENT IK MEEN HET IK GA JE DJOEKE.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Tuinhuisje, scheer je weg!
vrouwen en bier staat ook niet hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat bier!!
Vooral het feit dat je er zo van moet plassen
/care!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef krokdown het volgende:
[..]
vrouwen en bier staat ook niet hoor!
Heerlijk, een meisje dat bier drinkt. Stomme anti-feministische gezeik dat ze altijd maar aan de Jilz moeten en zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat bier!!
Vooral het feit dat je er zo van moet plassen
Een vrouw naar mn hartquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/care!!
Ik ben een bierchick!
Voor mij geen mixjes van 8 euro maar gewoon een goudgele rakker
Ben ik nou echt de enige in de wereld die niet van Guiness houdt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef LompeHork het volgende:
Op de UDOWU-TC met Guinness, altijd succes!
Ik vermoed het!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige in de wereld die niet van Guiness houdt?
Blijkbaar, schavuit! Aan den schandpaal zulden gij gepijnigd ende ontzondt worden!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige in de wereld die niet van Guiness houdt?
Hihi meisjequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerlijk, een meisje dat bier drinkt. Stomme anti-feministische gezeik dat ze altijd maar aan de Jilz moeten en zo
Dat sowieso!!quote:
Ja maar vrouwen zijn wat dat aangaat echt makkelijk te paaien met een simpele opmerkingquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja lief he. Echt heerlijk hoe blij sommige vrouwen daar van worden.
Van wie ben jij een kloon?quote:
Klibo dusquote:
Uhuh en ik ga het klooster inquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet switchen hoor, ik ben een man
Kloptquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen zijn wat dat aangaat echt makkelijk
Hahaha heldquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet switchen hoor, ik ben een man
Zwak volk zijn we ook eigenlijkquote:
Hou oud is 'ie? Geen 12 dus, anders sliep hij al wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwak volk zijn we ook eigenlijk![]()
Ik wil slapen, mijn zoon nog lang niet. Ik ben dus echt oudFML
13quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou oud is 'ie? Geen 12 dus, anders sliep hij al wel.
Haha nice. Wat kijkt ie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
13![]()
Het is weekend en hij ligt een film te kijken. Ik ben geen moeilijke mama, hij mag morgen uitslapen van me
Geen idee. Film op RTL5quote:
Wachtwatquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal vriendinnen van mn kleine broertje op mn FB_!
Wel mooie chicks maar te jong
Welk gedeelte snap je niet?quote:
Klooninvasie zekerquote:
GMTA !!!quote:
Omdat het moet dan maarquote:
Omfg wat een gemiste kansquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef Klinkertje het volgende:
Wat een faal ik wil dit account niet meer
Ja dat dacht ik ook na jouw post!quote:
Ik wilde eerst 11:11 maar dat miste ik alles en de andere dubbele tijden ook en toen dacht ik dan doe ik 20:11 maarja ook weer te laat, zit allemaal niet mee!!!quote:
Over 13 maanden nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 11:11 maar dat miste ik alles en de andere dubbele tijden ook en toen dacht ik dan doe ik 20:11 maarja ook weer te laat, zit allemaal niet mee!!!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 13 maanden nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Of morgen om 11:21quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 13 maanden nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Uhm nee!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook na jouw post!
Ja dat dus!quote:
Dank je chick!quote:
Oh even checken dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je chick!
Oh en ook ik heb een foto op fobo gezet
Hoi onbekende jongen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
goedenavond
morgen werken om 5.00
dus trusten
Ha!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je chick!
waarom mag je een kloon?quote:
Nieuw leven dit dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom mag je een kloon?
waarom een kloon als iedereen je ken?
iedereen kent je toch zo?quote:
Lo-fi als een baasquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je chick!
Dat kwam door een misverstand.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef leeell het volgende:
[..]
iedereen kent je toch zo?
en beatles liep ook niet zo goed af
Que?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet meer, hoop opgegevenIk ben Penelope niet.
Wiki:quote:
quote:Zij was in Homerus' Odyssee, de trouwe gade van Odysseus, de koning van Ithaka. Zij wachtte twintig jaar op zijn thuiskomst uit de Trojaanse oorlog.
Toedelsquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef krokdown het volgende:
ik zeg jullie vaarwel mijn jonkvrouwen. en heren ook.
jaquote:
Welke van de 8quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kijk hilarische filmpjes op YouTube met mn zusje
Wie is Mark?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke van de 8En hoe is het met Mark?
Ik gokte de naam van je broertjequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie is Mark?En ik heb maar een zusje.
En ik Fok mobiel, niet op laptop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gokte de naam van je broertjeDat weet ik ook maar mobiel ga ik niet uitgebreid alles typen, geen zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En juah gaat goed hoor.![]()
Wat heeft de TT ermee te maken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets die TT gemaakt of wel dan
Mini-you heeft je wakker gemaakt?quote:
jup. Maar dat die als wekker fungeert, vind ik minder erg dan dat herrieding wat op mn nachtkastje staat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mini-you heeft je wakker gemaakt?
Mijn zoon slaapt uit. Altijd. Al vanaf dat ie anderhalf wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
jup. Maar dat die als wekker fungeert, vind ik minder erg dan dat herrieding wat op mn nachtkastje staat.
Wie heeft die geregistreerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon slaapt uit. Altijd. Al vanaf dat ie anderhalf was![]()
http://excuusneger.nl/fok/goedemorgen.php
Ezechielkquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wie heeft die geregistreerd
Maar wat is uitslapen? Dat ie om half 8 wakker is, vind ik al luxe tegenwoordig. Vanaf maandag moet ik er weer om 6 uur uit..
relaxed!quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk![]()
Uhm al van jongs af aan wordt mijn zoon in het weekend niet voor 10 uur wakker
Ja goed hequote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Nu is hij gisteren heel laat naar bed gegaan dus ik verwacht hem nu echt niet voor 12 uur
Ja nadeel is wel dat ik dus niet kan uitslapenquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nadeel is wel dat ik dus niet kan uitslapen
Altijd vroeg wakker.quote:
Ja, dat heb ik ook.. Zelfs als ik echt kansloos dronken benquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd vroeg wakker.
Zelfs als ik tot uur of 5 ga stappen dan ben ik nog rond uiterlijk 11 uur wakker weer
Ja precies. Dan liever zoals ik het nu hebquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:49 schreef Vincpod het volgende:
whaha, als ik een lekker biertje op heb slaap ik tot 3-4 uur das echt kut, heel je dag naar de klote
Heb ik wel wat opgevondenquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja precies. Dan liever zoals ik het nu heb
wordt ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:37 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Heb ik wel wat opgevondengewoon me gordijnen niet dichtdoen, rond 1en komt de zon om het hoekje en wordt ik vanzelf wakker
Moet de zon alleen wel schijnen
Leer eens Nederlandsquote:
Die dingen zijn leuk!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL EEN TENNISBALGOOIKATAPULT VOOR MIJN HOND!!!
Nope, fuck it.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:08 schreef Maringo het volgende:
Goedemiddag Klinky. Je twijfelt nu zeker ook niet meer?
Oplossing is tot 5 uur wakker blijven de dag er naquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:49 schreef Vincpod het volgende:
whaha, als ik een lekker biertje op heb slaap ik tot 3-4 uur das echt kut, heel je dag naar de klote
quote:Daarna leek het weer mis te gaan. Sinterklaas ging de verkeerde kant op omdat de Sinterklaasvlag, die als herkenningspunt diende, hing ineens in de kerktoren van een andere plaats.
Dat is niet goed voor me gezondheid denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oplossing is tot 5 uur wakker blijven de dag er na
Maar je twijfelde wel... Sterker nog, je hebt het zelfs geprobeerd! Tot 2x toequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is maar een datum, sjeempie zo autistisch ben ik nou ook weer niet hoor.![]()
![]()
Watwatwat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar je twijfelde wel... Sterker nog, je hebt het zelfs geprobeerd! Tot 2x toe
Dat was gisteren! Pas vanaf 5 werkdagen mag het er niet meer bij horen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watwatwat.Betrek het verleden er niet bij wil je!
1 avondje maar?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Vincpod het volgende:
Lekkeer!!! Even een avondje naar huis![]()
Nou.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was gisteren! Pas vanaf 5 werkdagen mag het er niet meer bij horen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Vincpod het volgende:
Lekkeer!!! Even een avondje naar huis![]()
Dat dacht ik ook.quote:
En anders even op de kachel leggen. Goede rochel er in, en hoppaaaaa.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef LompeHork het volgende:
Zo ziet het er wat beter uit inderdaad, het was een speling van het licht denk ik. Ik zou haar geven! (maargoed, ik geef alles met een hartslag)
Dan moet je niet naar mijn neus staren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef LompeHork het volgende:
En er is iets met die neus, staar er maar eens een minuut naar
Die armband die ze om heeft is leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
Niets mis met die neus.
[ afbeelding ]
Pics van je neus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar mijn neus staren.
Precies, probleem opgelost! En dit Klinker:quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En anders even op de kachel leggen. Goede rochel er in, en hoppaaaaa.
quote:
Vooral het neusdopjequote:
Kom zuigen!quote:
Neh, ziekenhuisbezoek en een filmavondje! Net Pope Joan en een stuk Inception gekeken, nu tijd voor Jurassic Parkquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen opeens een leven gekregen. Ok ok.
Hoi:)quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:47 schreef krokdown het volgende:
ik zal deze keer wel lief binnen komen:
hoi:)
Ohh oke! Veel filmplezier verder!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, ziekenhuisbezoek en een filmavondje! Net Pope Joan en een stuk Inception gekeken, nu tijd voor Jurassic Park
quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eauuuuuu, vandaar die ARRRRRRRRR.
Slecht tekenquote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben wel kei moe he! Ik typte net: Ik ben *naam van persoon naar wie ik het typte* ipv ik ben moe.
Toffe serie.quote:Op zondag 13 november 2011 01:06 schreef Ezechielk het volgende:
Neuh. Ik lag heerlijk op de bank, Dexter kijken.
Inderdaad.quote:
Dat is op zich te doen!quote:Op zondag 13 november 2011 01:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb besloten seizoen 3 in 2 dagen te gaan kijken.
Ik was gisteravond eerder naar huis gegaan vanaf werk omdat ik heel erg misselijk was. Thuis aangekomen bleek de buikgriep ook mij getroffen te hebbenquote:
Jeetje dat is kut zeg!quote:Op zondag 13 november 2011 10:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was gisteravond eerder naar huis gegaan vanaf werk omdat ik heel erg misselijk was. Thuis aangekomen bleek de buikgriep ook mij getroffen te hebben
Slechte nacht gehad dus. En moet zo alweer weg om mn kleine op te halen bij mn moeder. En vanmiddag gelukkig niks, maar vanavond waarschijnlijk ook weer werken...
Ik haat het echt om eerder naar huis te gaan, maar ik stond te draaien op mn achterpoten.Zeker daarzo, het cafe van mn schoonouders, ik word speciaal opgeroepen omdat mn meissie ook buikgriep heeft, moet ik ook al afhaken
Half 6 gaan slapen, half 11 wakker, 11 naar huis rijden, half 1 verder slapen, nu nog steeds brakquote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
half vier gaan slapen, wekker half elf, douchen en nu fris als een hoentje.
Wat ben jij eng vrolijk!!quote:Op zondag 13 november 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DONT BLAME IT ON TEH SUNSHIIIINE
DONT BLAME IT ON TEH MOONLIIIIIIIGHT
DONT BLAME IT ON TEH GOOD TIIIMES
BLAME IT ON TEH BOOOGEHHHH
Sinds donderdag al. Dankjequote:Op zondag 13 november 2011 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje dat is kut zeg!Heeft je meisje het al lang ofzo? Wat naar... Sterkte ermee
![]()
Moet kunnen!!quote:
Ghehe.quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef Vincpod het volgende:
Pfff, zo brak als een kanarieIk moest van mezelf natuurlijk iedereen zien die ik wilde zien. 7 uur naar bed en 10 uur wekkertje omdat ik me enige dag thuis niet wilde verdoen. Ik voel de gevolgen nu wel erg goed
Zit nu weer op het schipquote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Maar wel weer aan wal nu?
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 november 2011 21:55 schreef Vincpod het volgende:
Geen zin meer om wakker te zijnTrusten
Mag ik meekijken?quote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef SpermaDonor het volgende:
Zometeen Final Destination 5 kijken
ah, thanks manquote:Op zondag 13 november 2011 23:41 schreef LompeHork het volgende:
Hopelijk is het positiever dan je denkt, ik duim voor je.
herkenbaarheidquote:Op zondag 13 november 2011 23:41 schreef Splutje het volgende:
Jahoor het is weer zondagavond en ik moet nog beginnen aan een opdracht die ik morgen af moet hebben. Elke week hetzelfde liedje
Leuk en kusje!quote:
Ik zal in het vervolg gewoon de jijbuis link postenquote:
Ga je haar nou de hele dag lief verzorgen?quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef LompeHork het volgende:
Mijn vrouw ligt ziek op bedwel vaag, wij worden eigenlijk zelden geveld door griep!
Jij ook al! Ik heb ook last van mijn bilspier! En een blauwe arm.quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme mn knie blauw/zwart en pijn in mn bilspier.
Was echt een geslaagd weekend geloof ik
Uiteraard! Vanavond even kippensoep makenquote:Op maandag 14 november 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je haar nou de hele dag lief verzorgen?
Al reactie op je sollicitaties?
moet je nou 2x zeggen dat je nog niks gehoord hebt?quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard! Vanavond even kippensoep maken
Nog niets gehoord, maar zal denk ik niet lang duren (ze zeiden immers "begin van de week") dus dat kan ook nog morgen zijn
Nee, nog niets gehoord
Mn arm is nog blauw van vorige weekquote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij ook al! Ik heb ook last van mijn bilspier! En een blauwe arm.
Spannend. Ik blijf duimen!quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard! Vanavond even kippensoep maken
Nog niets gehoord, maar zal denk ik niet lang duren (ze zeiden immers "begin van de week") dus dat kan ook nog morgen zijn
Nee, nog niets gehoord
Hoe dat er nou twee keer in komt weet ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moet je nou 2x zeggen dat je nog niks gehoord hebt?
Ja maar jij wordt iets sneller blauw van ik. Maar ik geloof dat ik ook blauwe benen heb, maar dat heb ik nog niet gecheckt. Maar wat wil je na 2 wedstrijden (waarvan 1 met de heren) in een trainingsweekend.quote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn arm is nog blauw van vorige week![]()
Sowieso ben ik inmiddels wel gewend aan blauwe armen. Dank je wel Ez
[..]
Spannend. Ik blijf duimen!
Welles.quote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe dat er nou twee keer in komt weet ik ook niet
Te vaak en als ik pech heb zijn Ez en Yordi samen en heb ik gewoon 2 blauwe armenquote:Op maandag 14 november 2011 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt iets sneller blauw van ik. Maar ik geloof dat ik ook blauwe benen heb, maar dat heb ik nog niet gecheckt. Maar wat wil je na 2 wedstrijden (waarvan 1 met de heren) in een trainingsweekend.
Ez maakt je wel vaker bauw?
Sinds wanneer?quote:
Mijn geboorte.quote:
Heul niet!quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)cheidsrechter-12.ece
Te erg dit![]()
Jajajaquote:
Ja maar Yordi is lief.quote:Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te vaak en als ik pech heb zijn Ez en Yordi samen en heb ik gewoon 2 blauwe armen![]()
http://www.destentor.nl/r(...)cheidsrechter-12.ece
Te erg dit![]()
En ik ben maagd.quote:
Gekkie.quote:Op maandag 14 november 2011 11:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]ziek! Wat voor een incompetente randdebiel in de vorm van een faalouder ben je dan?
Ez heeft slechte invloed op mijn zoonquote:Op maandag 14 november 2011 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar Yordi is lief.
Ja inderdaadhoe haal je het in je hoofd?
Nee, tweeling.quote:
Daar geloof ik niets van, de beste man heeft smaak.quote:Op maandag 14 november 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft slechte invloed op mijn zoon![]()
Ik heb wel ooit een vader geslagen tijdens een voetbalwedstrijd van mijn zoon.quote:Op maandag 14 november 2011 11:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]ziek! Wat voor een incompetente randdebiel in de vorm van een faalouder ben je dan?
PROEST!!quote:Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van, de beste man heeft smaak.
Kijk Hups, nu hoor je het eens van een ander.quote:Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal ik nu maar even zwijgen dan?quote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk Hups, nu hoor je het eens van een ander.
Dat weet ik, ik kan me nog een bepaalde BBQ-meet herinneren, en mijn bh...quote:Op maandag 14 november 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft slechte invloed op mijn zoon![]()
Dikke huppelmishandeling als die 2 samen zijn
Ook.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik kan me nog een bepaalde BBQ-meet herinneren, en mijn bh...
Echt niet, hij geilde ooit op mij.quote:Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe maar.quote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik nu maar even zwijgen dan?
quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik kan me nog een bepaalde BBQ-meet herinneren, en mijn bh...
Dat boek van Johan was stap 2?quote:Op maandag 14 november 2011 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe maar.
[..]
De eerste grote stap voorwaarts in zijn opvoeding.
Zou goed kunnen inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat boek van Johan was stap 2?
Wacht maar tot je bij je benen gegrepen wordt en naar de grond gehaald.quote:Op maandag 14 november 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik hoop toch wel dat ze ophouden met op mn bovenarm te slaan. Die beginnen allebei misvormd te raken enz![]()
EN MN ROOS HOORT PAARS TE ZIJN EN NIET BLAUW VERDOMME
Mja, het wordt wel een minibaas.quote:Op maandag 14 november 2011 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe maar.
[..]
De eerste grote stap voorwaarts in zijn opvoeding.
De Britt foto's stap 3 en de FOK.rar stap 4?quote:
Wat voor boek?quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat boek van Johan was stap 2?
Wordt?quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja, het wordt wel een minibaas.
Seks enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |