Mini-me is belangrijkerquote:
Ik zit op de pabo en kan dus standaard niet tellen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik nou mongolisch of doe jij iets fout
Gelukkig ik was al bang dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit op de pabo en kan dus standaard niet tellen.
Dat is ie ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mini-me is belangrijker![]()
Er komt vast wel nog een meet en anders gewoon zelf organiseren of een minimeet doen
EN IK EIS DAT HET OP EEN ZATERDAG IS DAT IK POEN EN TIJD HEB!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is ie ook![]()
Ik eis bij de volgende meet dat ie op zaterdag is.
Boh FOK!meets zijn leuk hoor en alles behalve engquote:
Superquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EN IK EIS DAT HET OP EEN ZATERDAG IS DAT IK POEN EN TIJD HEB!!
Ja. Maar ik ben anders en tegendraads. En ik was het vergeten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef krokdown het volgende:
het nieuwe deel zou toch #skinheads worden genoemd?
Nee, de bedoeling was eerst: waar puberjochies niet worden afgezogenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef krokdown het volgende:
het nieuwe deel zou toch #skinheads worden genoemd?
ah maakt niet uit he sagbi, bezem! zemmel, maar doe het de volgende keer wel goed he zukkoltje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben anders en tegendraads. En ik was het vergeten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, de bedoeling was eerst: waar puberjochies niet worden afgezogen
je faalt bezem a boeler a zemmel a hooivork a homo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef krokdown het volgende:
[..]
ah maakt niet uit he sagbi, bezem! zemmel, maar doe het de volgende keer wel goed he zukkoltje?
*marokkanen stand off*
okee, doe je het de volgende wel goed?
RENT NAAR FOBO!!quote:
quote:
Nee, weer niet. Skinheadsquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef krokdown het volgende:
[..]
ah maakt niet uit he sagbi, bezem! zemmel, maar doe het de volgende keer wel goed he zukkoltje?
*marokkanen stand off*
okee, doe je het de volgende wel goed?
Dus....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |