SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
* Enkele dingen van een groot project waar ik voor een project voor mijn studie aan bezig ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat staat er op je lijstje? (als je er nog bent)
trusten!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
* Enkele dingen van een groot project waar ik voor een project voor mijn studie aan bezig ben.
* Paar sollicitatiebrieven schrijven
* Mijn bureau opruimen
* Enkele verslagen en documenten schrijven
* Mijn kamer stoffen en stofzuigen
* Een tas repareren
Hopelijk krijg ik dat allemaal gedaan, maar met 60% daarvan ben ik echt al heel blij.
Nu echt naar bedWelterusten!
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, ik weet niet, ik vind het gewoon raar om iemand die je net kent om een telefoonnummer te vragen.
Geen idee. Het is niet alsof ik iedereen ga ondervragen ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef mrk.n het volgende:
Hoe kan het dat jullie zo weinig leuke vrouwen tegenkomen. Ik ben héél kritisch (vooral qua uiterlijk) maar ik heb wel vaak leuke vrouwen tegen.
Oh, niet gezien. Als ie er eenmaal uit is wordt ie er niet meer automatisch ingezet, daar zal het door komenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef kree het volgende:
Ik wilde bijna zelf een volgend deel gaan maken.
Waarom staat het volgorde nummer er niet meer in eigenlijk?
dit is 442 als ik het goed heb
Misschien zijn we gewoon over de max van fok! heenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Als ie er eenmaal uit is wordt ie er niet meer automatisch ingezet, daar zal het door komen
Waarschijnlijk was er te weinig ruimte om een leuke titel te verzinnen, dus dat moest ten koste gaan van topic nrquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef kree het volgende:
Ik wilde bijna zelf een volgend deel gaan maken.
Waarom staat het volgorde nummer er niet meer in eigenlijk?
dit is 442 als ik het goed heb
Gelukkig dat benzin net weg is en mlig er niet isquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken, hoeren neuken nooit meer werken, alleen maar hoeren neuken en noooooit meer werkennnnn.
Ja klopt. Nouja effe onthouden dat de volgende 443 444 is voor degene die hem opentquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Als ie er eenmaal uit is wordt ie er niet meer automatisch ingezet, daar zal het door komen
Hoeren werken ook en neuken is ook hard werkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken, hoeren neuken nooit meer werken, alleen maar hoeren neuken en noooooit meer werkennnnn.
444quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt. Nouja effe onthouden dat de volgende 443 is voor degene die hem opent
Hoeft niet meer, Myra to the resquequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt. Nouja effe onthouden dat de volgende 443 is voor degene die hem opent
Jij onderbreekt je nachtelijke hosselpraktijken om naar heloef te komen luiseren?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Goedenavondquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik had vanavond niets te doen, maar ik ga zo wel luisteren. Daarbij ben ik helemaal niet in de hosselmood.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij onderbreekt je nachtelijke hosselpraktijken om naar heloef te komen luiseren?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nederland Zwitserland is 0-0 geworden
Leer er maar mee omgaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te vaak...ik kan er niet mee omgaan
Ik vindt het wel leuk als iemand dat tegen me zegt,quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te vaak...ik kan er niet mee omgaan
Moet ik het ook doen of kan je er alleen niet mee omgaan als vrouwen het doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, zeg het dan maar wel vaker. Dan went het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Ja he, ik doe het niet op commando he.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, zeg het dan maar wel vaker. Dan went het wel
Hoeft ook niet...als je het maar niet vergeet eens spontaan te doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja he, ik doe het niet op commando he.
Ik ben zelf geen guru, maar wat dacht je van bijvoorbeeld gewoon vragen of ze zin heeft eens met je <vul maar wat in>quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Keyos het volgende:
Damnnnnnn ik weet niet hoe ik dit het beste aan kan pakken. Via Facebook heb ik dus over verschillende items een zeer leuk gesprek met een meid die ik van bepaalde gelegenheden ken. Het is niet dat we elkaar super kennen, en gesproken hebben buiten het feest/festival om, maar ik weet wel dat het een meid is met een goede muzieksmaak, slim en spontaan. Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken om het contact wat uit te breiden zonder er al teveel druk op te leggen ? Haar reacties zijn écht spontaan, alleen ik weet dus niet of daar meer achter schuilt dan gewoon leuk praten of niet, en dat wil ik dus te weten komen. Ik zat er zelf aan te denken gewoon eens een goed gesprek op de chat te beginnen en dan toe te werken naar eens een keer wat leuks doen , maar ik weet niet of dat het beste is wat ik kan doen. Ik ben écht zeer slecht in het lezen van mensen en ik denk altijd dat er minder is dan er daadwerkelijk speelt (of juist teveel), zit écht in dubio want ik wil haar écht beter leren kennen zonder de boel te verknallen.
Ik wilde wat zeggen maar bedacht me dat mijn advies ook wel eens faal kan zijn voor je. hahaaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Keyos het volgende:
Damnnnnnn ik weet niet hoe ik dit het beste aan kan pakken. Via Facebook heb ik dus over verschillende items een zeer leuk gesprek met een meid die ik van bepaalde gelegenheden ken. Het is niet dat we elkaar super kennen, en gesproken hebben buiten het feest/festival om, maar ik weet wel dat het een meid is met een goede muzieksmaak, slim en spontaan. Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken om het contact wat uit te breiden zonder er al teveel druk op te leggen ? Haar reacties zijn écht spontaan, alleen ik weet dus niet of daar meer achter schuilt dan gewoon leuk praten of niet, en dat wil ik dus te weten komen. Ik zat er zelf aan te denken gewoon eens een goed gesprek op de chat te beginnen en dan toe te werken naar eens een keer wat leuks doen , maar ik weet niet of dat het beste is wat ik kan doen. Ik ben écht zeer slecht in het lezen van mensen en ik denk altijd dat er minder is dan er daadwerkelijk speelt (of juist teveel), zit écht in dubio want ik wil haar écht beter leren kennen zonder de boel te verknallen.
Nee, ik draai eigen muziek nuquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
Nog meer mensen die nu naar 538 luisteren toevallig?
Kan ik ook waarderen, opgroeien in de jaren '80quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Keyos het volgende:
Never, échte Veronica man hier , 80's 90's rock >>>>>>>>>>> rest.
Jaren '80quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan ik ook waarderen, opgroeien in de jaren '80
Ja, zit de minuten zo'n beetje af te tellen. Kent iemand nog een leuk flash spelletje om de tijd te doden of zo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog een half uur voordat radio Heloef begint!
Toen bestond ik nog niet. Jaren 90.quote:
Dan heb je dus 't hakkuh gemist...najaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet. Jaren 90.Waar ik eigenlijk ook niet zo heel veel van heb meegekregen.
Nee, maar ik ben Dragon Ball aan het kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zit de minuten zo'n beetje af te tellen. Kent iemand nog een leuk flash spelletje om de tijd te doden of zo?
Danku.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app
Maar je kent toch wel jaren '80 nummers?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
Toen bestond ik nog niet. Jaren 90.Waar ik eigenlijk ook niet zo heel veel van heb meegekregen.
Ik heb de link al klaar staan om 'm ook te kunnen zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog een half uur voordat radio Heloef begint!
Die vaak op de radio komen wel, maar de meeste niet van naam.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar je kent toch wel jaren '80 nummers?
Ik heb al een biertje klaarstaan. Hup Heloef!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb de link al klaar staan om 'm ook te kunnen zien
Ik ben die laatst ook gaan kijken, maar die eerste afleveringen lijken echt te veel op elkaar (en het zijn er ook echt 120 ofzo, echt te veelquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben Dragon Ball aan het kijken.
Ga anders een keer of 20 naar de intro van Bucky o'Hare luisteren.
Hoe laat precies?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb de link al klaar staan om 'm ook te kunnen zien
Hij kan het niet slechter doen dan Oranjequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een biertje klaarstaan. Hup Heloef!
Zoveel? Ik kan me er maar een paar herinneren. Is het al op dvd uit eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben die laatst ook gaan kijken, maar die eerste afleveringen lijken echt te veel op elkaar (en het zijn er ook echt 120 ofzo, echt te veel)
Vrouwen die Oranje kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kan het niet slechter doen dan Oranje
Ditquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef Keyos het volgende:
De tijd dat Guns N Roses er nog wat van kon
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel? Ik kan me er maar een paar herinneren. Is het al op dvd uit eigenlijk?
Rayen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef Moonwalk het volgende:
Zal heloef straks als heloef worden aangekondigd?![]()
Of weten we dan opeens hoe hij echt heet
Proostquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje klaarstaan. Hup Heloef!
Heeft hij wel eens gepost, Rayen dacht ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef Moonwalk het volgende:
Zal heloef straks als heloef worden aangekondigd?![]()
Of weten we dan opeens hoe hij echt heet
quote:
Heb je nog meer aantrekkelijke eigenschappen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kijk ook alle andere wedstrijden tijden EK/WKIk kijk alleen geen Eredivisie shizzle.
Dank je. Jammer dat ik geen borrelnootjes heb of iets dergelijks.quote:
wat is er eigenlijk op 538? waarom vroeg je dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de enige neger in beeld
dan ren je even naar de avondwinkelquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog meer aantrekkelijke eigenschappen?
[..]
Dank je. Jammer dat ik geen borrelnootjes heb of iets dergelijks.
Die is veel te ver weg johquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dan ren je even naar de avondwinkel
Hoe ver? gewoon hard rennenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is veel te ver weg joh, dan mis ik heloef.
Voor de categorie : "Een neger, omdat het schuift".quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:37 schreef kree het volgende:
Ik heb btw effe een stuk gemist.
Maar waarom komt heloef daar op de radio eigenlijk?
muziekquizquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:37 schreef kree het volgende:
Omdat hij een baas is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:37 schreef kree het volgende:
Te ver. Ik zit in mijn pyama.quote:
Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij een baas is.
[..]
Te ver. Ik zit in mijn pyama.
Nee, verder ben ik maar gewoon een vrouwquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je nog meer aantrekkelijke eigenschappen?
Armin met ASOTquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef Moonwalk het volgende:
wat is er eigenlijk op 538? waarom vroeg je dat?
Dat is aantrekkelijker dan het alternatiefquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, verder ben ik maar gewoon een vrouw
Ik neem wel een worteltje.quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, verder ben ik maar gewoon een vrouw
Ik was 100.000x liever een man geweest, alhoewel vrouw zijn ook wel leuke kanten heeft hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:40 schreef minibeer het volgende:
Dat is aantrekkelijker dan het alternatief
even kijkenquote:
hoeren neuken, nooit meer werken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou de samenleving zijn waar je het meeste van zou houden?
Een samenleving waar alles werkte zoals het hoort, maar iedereen toch gelukkig en welvarend zou zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een aparte vraag voor dit uur.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
hoeren neuken, nooit meer werken!
worldpeacequote:
Een onwijs leuke vent vinden, samen zwaar verliefd worden en alle stoere dingen die er in de wereld te doen zijn samen ontdekken en doenquote:
Geef mij maar een wereld waar ik een groot huis heb, een Ferrari park naast het huis en Mila Kunis in mijn bed, de rest boeit mij nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
worldpeaceiedereen gelijke rechten
geen honger en geen armoede
ziektes bestaan niet
de prins op het witte paard bestaat
iedereen op de hele wereld leeft nog lang en gelukkig.
oja en dit ook natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een onwijs leuke vent vinden, samen zwaar verliefd worden en alle stoere dingen die er in de wereld te doen zijn samen ontdekken en doen
Edit: mijn utopie is nogal egoistisch zo te zien
Maar volgens mij bedoelde ze echt een hele samenleving, mijn persoonlijke utopie ziet er namelijk wel wat anders uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geef mij maar een wereld waar ik een groot huis heb, een Ferrari park naast het huis en Mila Kunis in mijn bed, de rest boeit mij niet.
Hoi hier ben ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een onwijs leuke vent vinden, samen zwaar verliefd worden en alle stoere dingen die er in de wereld te doen zijn samen ontdekken en doen
Interessant, waarom ben je dat aan het doen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het onderzoeken hoe de wereld in vrede zou kunnen leven.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Een wereld waar je elke dag junk food kan eten zonder dik te worden.
Haha dat wist ik al maar vertel is precies waarom, leermomentje weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk verliefd op jou worden
Wat ben je toch botquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk verliefd op jou worden
Klinkt een beetje als the venus projectquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar ligt de uitdaging als iedereen in vrede zou leven? Het zou maar saai worden. Kijk bijv naar dit topic als klein wereldje. Hoe saai is het als er nooit eens felle discussies zouden zijn en iedereen de hele dag kusjekroel met elkaar zou doen? Ik zou gek wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil er een verhaal over schrijven, over een oudere man die vast komt te zitten in zijn gedachten over zijn ideaalbeeld van de wereld, terwijl om hem heen alles in zijn leven fout gaat en hij toevlucht zoekt tot zijn utopie als het hem teveel wordt, zodat hij steeds meer van zichzelf vervreemdt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Interessant, waarom ben je dat aan het doen?
Maar stel nou eens voor een wereld waar iedereen kusjeskroel met elkaar zou doen, maar dat mensen zo in elkaar zitten dat ze totaal niet kut zou vinden???quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar ligt de uitdaging als iedereen in vrede zou leven? Het zou maar saai worden. Kijk bijv naar dit topic als klein wereldje. Hoe saai is het als er nooit eens felle discussies zouden zijn en iedereen de hele dag kusjekroel met elkaar zou doen? Ik zou gek worden
Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou van lief doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar ligt de uitdaging als iedereen in vrede zou leven? Het zou maar saai worden. Kijk bijv naar dit topic als klein wereldje. Hoe saai is het als er nooit eens felle discussies zouden zijn en iedereen de hele dag kusjekroel met elkaar zou doen? Ik zou gek worden
Ambitieus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb 538 aan maar ik heb liever house dan "trance"quote:
In vrede betekent niet dat je geen discussies mag hebben hequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
btw als dat de enige eisen zijn van jullie, dan is er keus genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.
Die mannen zijn te zeldzaam.
Neh, die heb ik alquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Een wereld waar je elke dag junk food kan eten zonder dik te worden.
Oh dat vind ik wel leuk, ik zou het ook wel graag willen lezen als dat op de 1 of andere manier mogelijk is. Er bestaat een groep mensen op de wereld die een soort van "bezig" zijn met zo een soort utopie. Misschien heb je er iets aan:quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil er een verhaal over schrijven, over een oudere man die vast komt te zitten in zijn gedachten over zijn ideaalbeeld van de wereld, terwijl om hem heen alles in zijn leven fout gaat en hij toevlucht zoekt tot zijn utopie als het hem teveel wordt, zodat hij steeds meer van zichzelf vervreemdt.
quote:The Venus Project is an organization that proposes a feasible plan of action for social change, one that works towards a peaceful and sustainable global civilization. It outlines an alternative to strive toward where human rights are no longer paper proclamations but a way of life.
"Onwijs leuke mannen" zijn zeldzaam hoor. In die vage begrippen zitten enorm veel andere eisen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
btw als dat de enige eisen zijn van jullie, dan is er keus genoeg lijkt me
Dirty girl.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Onwijs leuke mannen" zijn zeldzaam hoor. In die vage begrippen zitten enorm veel andere eisen.
Eerlijk bedoel jequote:
Omdat ik er niet tegen kan dat je half klaagt en het altijd weer recht breidt door te zeggen: ach ja, het geeft ook niet, ik kan er niks aan doen, zo ben ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef kree het volgende:
Haha dat wist ik al maar vertel is precies waarom, leermomentje weer
Hij moet groot zijn, maar niet te groot. Niet te klein. Niet te dik, niet te dun. Niet te harig, niet helemaal kaal. Ferme penis hebben, geen olifantenpoot. Lief zijn, niet te lief. Eigen mening, niet te sterk. Etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Onwijs leuke mannen" zijn zeldzaam hoor. In die vage begrippen zitten enorm veel andere eisen.
:te veel glee gekeken? ')quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
Overigens danst en zingt iedereen in mijn droomwereld.
Onwijs leuke vrouwen zijn volgens mij ook redelijk zeldzaamquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als in een musical of als in Bollywood? Ik zou in beide gevallen helemaal gek wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof er zelf niet in, dat het mogelijk is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel leuk, ik zou het ook wel graag willen lezen als dat op de 1 of andere manier mogelijk is. Er bestaat een groep mensen op de wereld die een soort van "bezig" zijn met zo een soort utopie. Misschien heb je er iets aan:
http://www.thevenusproject.com/
[..]
Hallelujah.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
Gewoon hard trippen morgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben alleen bang dat als ik morgen wakker word, deze bui van inspiratie is verdwenen in het grote niets dat het centrum van mijn hersenen is, weggezakt in mijn onderbewustzijn zonder dat mijn echte ik er bij kan om eruit te putten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij moet groot zijn, maar niet te groot. Niet te klein. Niet te dik, niet te dun. Niet te harig, niet helemaal kaal. Ferme penis hebben, geen olifantenpoot. Lief zijn, niet te lief. Eigen mening, niet te sterk. Etc.
I kken het.
Ik zat laatst ook wel eens te denken: als mensen een ander politiek systeem zouden willen in Nederland, zou dat dan kunnen (zonder staatsgreepquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof er zelf niet in, dat het mogelijk is.
De mens is te diep weggezakt in de slurpende machine die de consumptiemaatschappij is, opgeslokt door het grote geldmonster dat hij zelf heeft gecreëerd.
Ja, Glee-addict.quote:
Geen van beide, niet alles moet zingend en dansend gebeuren, maar het zou wel een veel actievere rol spelen in mijn en iedereens leven. Gewoon omdat zingen gelukkig maakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als in een musical of als in Bollywood? Ik zou in beide gevallen helemaal gek worden
Mijn verhalen worden bijna nooit langer dan 5 pagina's, omdat mijn inspiratie net zo wispelturig is als de regen wanneer de cumulonimbuswolken aan de hemel verschijnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon hard trippen morgen.
Maar hoe precies wil je het hebben? En op welke schaal?
Sowieso zal een wereld zonder oorlog etc nooit bestaan, ik vond het wel bijzonder dat er een groep mensen is die zich er daadwerkelijk mee bezig houdt. Maar ik geloof niet dat het wat zal uithalen ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof er zelf niet in, dat het mogelijk is.
De mens is te diep weggezakt in de slurpende machine die de consumptiemaatschappij is, opgeslokt door het grote geldmonster dat hij zelf heeft gecreëerd.
Ik ben niet zo vaag hoor. Perfectie zou ik kunnen beschrijven, alleen hoeft het niet altijd perfectie te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij moet groot zijn, maar niet te groot. Niet te klein. Niet te dik, niet te dun. Niet te harig, niet helemaal kaal. Ferme penis hebben, geen olifantenpoot. Lief zijn, niet te lief. Eigen mening, niet te sterk. Etc.
I kken het.
Sja, begin bij het begin. Je hebt het gelijk over besturingssystemen en handel. Daar moet je langzaam naartoe werken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn verhalen worden bijna nooit langer dan 5 pagina's, omdat mijn inspiratie net zo wispelturig is als de regen wanneer de cumulonimbuswolken aan de hemel verschijnen.
Ik weet ook niet veel van politiek, maar grondige herzieningen van de grondwet en dus grote meerderheden van het bestuur worden daarvoor geacht zichzelf op te heffen, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de nederlandse bevolking zomaar onder het huidige systeem uit kan komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zat laatst ook wel eens te denken: als mensen een ander politiek systeem zouden willen in Nederland, zou dat dan kunnen (zonder staatsgreep)? Mijn kennis van politiek en rechten is niet helemaal toereikend
Wacht maar een paar jaar, dan breekt de pleuris uit in het Midden-Oosten tussen Israel en het westen tegen Iran en Rusland.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sowieso zal een wereld zonder oorlog etc nooit bestaan, ik vond het wel bijzonder dat er een groep mensen is die zich er daadwerkelijk mee bezig houdt. Maar ik geloof niet dat het wat zal uithalen ofzo
vertel onwijs leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, ik zal ook maar eens de link opzoeken
ik ook niet maar ik hield het niet meer uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durfde het bijna niet te zeggen.
onwijs leuk: dominante en wijze mannen. Mannen met een doel, altijd bezig zijn met zichzelf verder te ontwikkelen. Zelfverzekerd zonder de arrogantie die daar vaak bij komt. Mannen die zichzelf kunnen laten gaan, dingen niet bij voorbaat afkeuren, open minded. Dat soort gelul.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
vertel onwijs leuk.
btw zit op de link nu voor hoelof
yep ik wou het net zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij staat rechts van die chick, net buiten beeld maar ik zag even terug zijn hoofd wel even in beeld komen.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft iemand z'n telefoonnummer? lol
yep, ik zou stijf staan dat ik iets doms zou doen en dat ze me belachelijk makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:13 schreef mrk.n het volgende:
Hij is leuk trouwens. Komt relaxed over.
Heb een berichtje gestuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om te bellen dat hij buiten beeld staat hehe
Ja is het raar als ik zeg dat ik me daarin herken in mezelf?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
onwijs leuk: dominante en wijze mannen. Mannen met een doel, altijd bezig zijn met zichzelf verder te ontwikkelen. Zelfverzekerd zonder de arrogantie die daar vaak bij komt. Mannen die zichzelf kunnen laten gaan, dingen niet bij voorbaat afkeuren, open minded. Dat soort gelul.
Ja, dat is raar, want jij bent niet dominant noch zelfverzekerd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is het raar als ik zeg dat ik me daarin herken in mezelf?
Nouja haha maarja jij bent toch een stukkie te jong denk
Lijkt me ook ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:19 schreef Keyos het volgende:
Denk dat de mobieltjes uit staan om niet te storen, technisch gezien.
wil ik ook doen, wat is het nr?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gedaan, gevraagd of Rayen in beeld mag omdat al zijn fans kijken
http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
Iemand snel een link? Ik kom net binnen vallen
http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is raar, want jij bent niet dominant noch zelfverzekerd.
3333quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wil ik ook doen, wat is het nr?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk dat is al een stuk zelfverzekerder!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Geeft niet hoor Myra.![]()
Gewoon naar de volgende meet komen, dan sweep ik je off your feet.
quote:
Wie heeft er zin een meet te organiseren?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Sure, why not.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft er zin een meet te organiseren?
Ik maar dan wel bij iemand anders thuisquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft er zin een meet te organiseren?
Ben wel zelf verzekerd maar onzeker op het gebied van vrouwen, daardoor kom ik zo over denk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is raar, want jij bent niet dominant noch zelfverzekerd.
Ik zeg wel ja, maar wat is het idee?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cool
Ja, ik ben al geweest, nu is het iemand anders zijn beurt.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Gewoon, nodig een stel mensen die je totaal niet kent uit om iets leuks te doen of gewoon te relaxen, dan heb je een FOK!meet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg wel ja, maar wat is het idee?
quote:
Ik haal nog maar snel een Palm tijdens dit nummer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rayen gaat dit winnen, like a baus. Maar wel snel, want mijn bier is op.
Ik ga aan de redquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik haal nog maar snel een Palm tijdens dit nummer.
En ik ga naar bedquote:
hoe durft gij om dat nu te doen !!!!quote:
Ze moeten natuurlijk de volgende date van Rayen in beeld hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef mrk.n het volgende:
Waarom doen ze hem nou niet gewoon in beeld?
Doe ik niet.quote:
Ah, ok. Dat moet me wel lukken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, nodig een stel mensen die je totaal niet kent uit om iets leuks te doen of gewoon te relaxen, dan heb je een FOK!meet.
Hertog Jan, like a baus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik haal nog maar snel een Palm tijdens dit nummer.
Wel alleenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
hoe durft gij om dat nu te doen !!!!
Labelquote:
Jan de wandelaar.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zware kruidenthee gezet.
quote:
Zekers!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:29 schreef Keyos het volgende:
Als de meet in de randstad is ga ik het overwegen.
waarom?quote:
quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:29 schreef Keyos het volgende:
Ik ben moequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:29 schreef Keyos het volgende:
Ik ben er nogal, ehm, lyrisch van geworden ofzo, en denk de hele tijd na over wereldvredequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik eet mijn appel op en drink mijn limonade op en ga slapen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:28 schreef Capstan het volgende:
Wie is dat mens nou toch? Ze lijkt op iemand die ik helemaal niet mocht...
Dat zijn al 1000 pluspuntenquote:
Waarom ben je moe danquote:
Spacetheequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er nogal, ehm, lyrisch van geworden ofzo, en denk de hele tijd na over wereldvrede
Maar ik blijf luisteren als trouwe supporter van heloef
Als ze 2 grote pluspunten hebben vind ik het best hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn al 1000 pluspuntenBij 100000 pluspunten dan ben je de ware
Niets bijzonders hele week gewerkt. Net terug van een concertquote:
omnomnomquote:
tis jammer dat ie niet in beeld is maar hij komt wel leuk over.quote:
Die zijn elk 10000 punten waardquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als ze 2 grote pluspunten hebben vind ik het best hoor.
Zoek op internet, zelf kruiden uit een weiland kunnen dit met je doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spacetheegeef mij ook een kopje
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mirneee Rayen je moet die blonde chick hosselen. Kusjekroel je #wingwoman #3fm 0:29
Whehehe. Goed bezig Myra!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |