SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
* Enkele dingen van een groot project waar ik voor een project voor mijn studie aan bezig ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat staat er op je lijstje? (als je er nog bent)
trusten!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
* Enkele dingen van een groot project waar ik voor een project voor mijn studie aan bezig ben.
* Paar sollicitatiebrieven schrijven
* Mijn bureau opruimen
* Enkele verslagen en documenten schrijven
* Mijn kamer stoffen en stofzuigen
* Een tas repareren
Hopelijk krijg ik dat allemaal gedaan, maar met 60% daarvan ben ik echt al heel blij.
Nu echt naar bedWelterusten!
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, ik weet niet, ik vind het gewoon raar om iemand die je net kent om een telefoonnummer te vragen.
Geen idee. Het is niet alsof ik iedereen ga ondervragen ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef mrk.n het volgende:
Hoe kan het dat jullie zo weinig leuke vrouwen tegenkomen. Ik ben héél kritisch (vooral qua uiterlijk) maar ik heb wel vaak leuke vrouwen tegen.
Oh, niet gezien. Als ie er eenmaal uit is wordt ie er niet meer automatisch ingezet, daar zal het door komenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef kree het volgende:
Ik wilde bijna zelf een volgend deel gaan maken.
Waarom staat het volgorde nummer er niet meer in eigenlijk?
dit is 442 als ik het goed heb
Misschien zijn we gewoon over de max van fok! heenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Als ie er eenmaal uit is wordt ie er niet meer automatisch ingezet, daar zal het door komen
Waarschijnlijk was er te weinig ruimte om een leuke titel te verzinnen, dus dat moest ten koste gaan van topic nrquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef kree het volgende:
Ik wilde bijna zelf een volgend deel gaan maken.
Waarom staat het volgorde nummer er niet meer in eigenlijk?
dit is 442 als ik het goed heb
Gelukkig dat benzin net weg is en mlig er niet isquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken, hoeren neuken nooit meer werken, alleen maar hoeren neuken en noooooit meer werkennnnn.
Ja klopt. Nouja effe onthouden dat de volgende 443 444 is voor degene die hem opentquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Als ie er eenmaal uit is wordt ie er niet meer automatisch ingezet, daar zal het door komen
Hoeren werken ook en neuken is ook hard werkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken, hoeren neuken nooit meer werken, alleen maar hoeren neuken en noooooit meer werkennnnn.
444quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt. Nouja effe onthouden dat de volgende 443 is voor degene die hem opent
Hoeft niet meer, Myra to the resquequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt. Nouja effe onthouden dat de volgende 443 is voor degene die hem opent
Jij onderbreekt je nachtelijke hosselpraktijken om naar heloef te komen luiseren?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Goedenavondquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik had vanavond niets te doen, maar ik ga zo wel luisteren. Daarbij ben ik helemaal niet in de hosselmood.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij onderbreekt je nachtelijke hosselpraktijken om naar heloef te komen luiseren?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nederland Zwitserland is 0-0 geworden
Leer er maar mee omgaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te vaak...ik kan er niet mee omgaan
Ik vindt het wel leuk als iemand dat tegen me zegt,quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te vaak...ik kan er niet mee omgaan
Moet ik het ook doen of kan je er alleen niet mee omgaan als vrouwen het doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, zeg het dan maar wel vaker. Dan went het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Ja he, ik doe het niet op commando he.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, zeg het dan maar wel vaker. Dan went het wel
Hoeft ook niet...als je het maar niet vergeet eens spontaan te doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja he, ik doe het niet op commando he.
Ik ben zelf geen guru, maar wat dacht je van bijvoorbeeld gewoon vragen of ze zin heeft eens met je <vul maar wat in>quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Keyos het volgende:
Damnnnnnn ik weet niet hoe ik dit het beste aan kan pakken. Via Facebook heb ik dus over verschillende items een zeer leuk gesprek met een meid die ik van bepaalde gelegenheden ken. Het is niet dat we elkaar super kennen, en gesproken hebben buiten het feest/festival om, maar ik weet wel dat het een meid is met een goede muzieksmaak, slim en spontaan. Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken om het contact wat uit te breiden zonder er al teveel druk op te leggen ? Haar reacties zijn écht spontaan, alleen ik weet dus niet of daar meer achter schuilt dan gewoon leuk praten of niet, en dat wil ik dus te weten komen. Ik zat er zelf aan te denken gewoon eens een goed gesprek op de chat te beginnen en dan toe te werken naar eens een keer wat leuks doen , maar ik weet niet of dat het beste is wat ik kan doen. Ik ben écht zeer slecht in het lezen van mensen en ik denk altijd dat er minder is dan er daadwerkelijk speelt (of juist teveel), zit écht in dubio want ik wil haar écht beter leren kennen zonder de boel te verknallen.
Ik wilde wat zeggen maar bedacht me dat mijn advies ook wel eens faal kan zijn voor je. hahaaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Keyos het volgende:
Damnnnnnn ik weet niet hoe ik dit het beste aan kan pakken. Via Facebook heb ik dus over verschillende items een zeer leuk gesprek met een meid die ik van bepaalde gelegenheden ken. Het is niet dat we elkaar super kennen, en gesproken hebben buiten het feest/festival om, maar ik weet wel dat het een meid is met een goede muzieksmaak, slim en spontaan. Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken om het contact wat uit te breiden zonder er al teveel druk op te leggen ? Haar reacties zijn écht spontaan, alleen ik weet dus niet of daar meer achter schuilt dan gewoon leuk praten of niet, en dat wil ik dus te weten komen. Ik zat er zelf aan te denken gewoon eens een goed gesprek op de chat te beginnen en dan toe te werken naar eens een keer wat leuks doen , maar ik weet niet of dat het beste is wat ik kan doen. Ik ben écht zeer slecht in het lezen van mensen en ik denk altijd dat er minder is dan er daadwerkelijk speelt (of juist teveel), zit écht in dubio want ik wil haar écht beter leren kennen zonder de boel te verknallen.
Nee, ik draai eigen muziek nuquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
Nog meer mensen die nu naar 538 luisteren toevallig?
Kan ik ook waarderen, opgroeien in de jaren '80quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Keyos het volgende:
Never, échte Veronica man hier , 80's 90's rock >>>>>>>>>>> rest.
Jaren '80quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan ik ook waarderen, opgroeien in de jaren '80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |