jaaaaaaaa ok, eens eensquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dames op tv vind ik weinig aan.
ik bedoelde dus dat ik de dame liever echt voor mijn neus heb staan/zitten/liggen/schommelen
doet eens een voorbeeldjequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jaaaaaaaa ok, eens eens
mja, bij gebrek aan beter.. tevens zou ik een aantal tv-dames wel eens voor mijn neus hebben staan/zitten/liggen/schommelen
![]()
![]()
charisma carpenter, eliza dushku, amy acker, alyson hannigan, mia kirshner, penelope cruz, sarah shahi, odette annable, natalie portman, mila kunis etc etc etc etc etcquote:
je weet dat zij van mij is hequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
charisma carpenter, eliza dushku, amy acker, alyson hannigan, mia kirshner, penelope cruz, sarah shahi, odette annable, natalie portman, mila kunis etc etc etc etc etc
in de hoop dat ik dr ooit eens mag lenenquote:
kijk naar die lijst verdomme.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in de hoop dat ik dr ooit eens mag lenen.................. OMDAT IK VERDOMME WEL ZO GUL ZOU ZIJN VERDOMME
snobquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kijk naar die lijst verdomme.Enige die ik wil is Odette. Flikker op, Rokje.
damn daar heb ik vanmiddag ff 2 series dollhouse van gedownloadquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
charisma carpenter, eliza dushku, amy acker, alyson hannigan, mia kirshner, penelope cruz, sarah shahi, odette annable, natalie portman, mila kunis etc etc etc etc etc
DOLLHOUSE IS LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUKKKquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
damn daar heb ik vanmiddag ff 2 series dollhouse van gedownload
Ik wil gewoon iets voor mezelf. Jij mag die andere wijven houden + SD.quote:
dat weet ik nog niet.. heb nog niet gekeken maar omdat zij erin zit heb ik ze maar binnen gehaald.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DOLLHOUSE IS LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUKKK
je weet dat odette perfectie isquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets voor mezelf. Jij mag die andere wijven houden + SD.
Ik zag haar het eerst.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je weet dat odette perfectie is..........
heeeeeeel ingewikkeld hoor, al zeg ik het zelf.. maar wel superleuk.. ik zelf ook weer eens gaan kijken, want heb nog lang niet alles gezienquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet.. heb nog niet gekeken maar omdat zij erin zit heb ik ze maar binnen gehaald.
ok ik geef me gewonnenquote:
moet je ze downloaden of via een stream ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heeeeeeel ingewikkeld hoor, al zeg ik het zelf.. maar wel superleuk.. ik zelf ook weer eens gaan kijken, want heb nog lang niet alles gezien
tru calling moet ik nog zienquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef BobbyB het volgende:
Ik vond Tru Calling ook leuk. Toen Zach Galifianakis nog niet zo bekend was.
kan ik uiteraard zelf kiezen.. maar ik denk dat ik ze gewoon online kijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
moet je ze downloaden of via een stream ?
AJ Cookquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
t
[..]
tru calling moet ik nog zien
Rachel Nicholsquote:
Rachel is wel leuker jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Rachel Nichols
ik moet eerlijk toegeven dat ik AJ niet eens "zo" vind..SLA ME NIET
![]()
Dag lieverdquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik ga fok afsluiten peepz, dag schatjuhsss![]()
sorry BobbyB maar ik ga er ook een eind aan brijen voor vanavondquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:12 schreef m1st1g het volgende:
Wahrheit als je er nog bent hoop ik dat je straks nog wat mooie plaatjes kan maken
en pas 2.5 uurtjes bezigquote:
Ah ja ik zag het staanquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik was benieuwd wie het op zou vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |