destijds iemand een hint gegeven over buffy.. "Spike houdt niet van chips".. duurde een eeuwigheid voordat ze m snapte.. vond ik leuk ok gr grquote:
quote:
blijft echt geniaal he.. een van m'n favorietenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef BobbyB het volgende:
"Willow there's some guy named Fred on the phone for you! He sounds kinda girly"
crankyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
cranky.. hormoontjes ditdat.. met jou?
nog eenook wel last van hormonen maar dan op een andere manier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder wel lekker, kom net uit de kroeg dus nu tijd voor drank![]()
en nu moet ik morgen dus alleen op![]()
jacht
t zal niet best zijn als t op dezelfde manier was neequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ook wel last van hormonen maar dan op een andere manier...
verder wel lekker, kom net uit de kroeg dus nu tijd voor drank![]()
en nu moet ik morgen dus alleen op![]()
jacht
het ergste is nog dat ik vanavond dus weer zoiets tegenkwam in de kroegquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t zal niet best zijn als t op dezelfde manier was nee![]()
drank ja, ik heb al een flesje bier bij me staan![]()
en ja.. mja
de linker dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het ergste is nog dat ik vanavond dus weer zoiets tegenkwam in de kroeg
[ afbeelding ]
het ergste is dat ik daar niet bij wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het ergste is nog dat ik vanavond dus weer zoiets tegenkwam in de kroeg
[ afbeelding ]
daardoor heb ik dus nu last van hormonenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het ergste is dat ik daar niet bij was
BOHHHH
ik zie het probleem. ik nu ook, maar ik kan nu dus niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
daardoor heb ik dus nu last van hormonen
je kan altijd maar je hebt het liever niet nuquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zie het probleem. ik nu ook, maar ik kan nu dus niks
te naughty?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:04 schreef m1st1g het volgende:
pffffffffff nu kom ik een mooie tegen bij tumblr maar die kan ik echt niet posten... dan heb ik ineens een jaar een ban
is zo'n gesmeer hequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je kan altijd maar je hebt het liever niet nu
omdat je niet moet zoekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
te naughty?
zoek maar op #mixer
[..]
is zo'n gesmeer he![]()
heb ik nooit problemen mee gehad bij mijn exen
en waarom kun je nooit vinden wat je wilt vinden.. verdomme
jawel zoeken, want ik wil:quote:
conversie naar losse frames loopt alquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawel zoeken, want ik wil:
(vanaf 0.10) als UI
en nja, bij exen viel het vrijwel altijd mee met gesmeer, maar bij mezelf des te meer
mgoed, ander onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Mschien over een uurtje of 3. Moet er wel lang voor opblijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jammer, vanavond dus geen mooie foto's
ik ben ook nog wel even aan het hobbyen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:18 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mschien over een uurtje of 3. Moet er wel lang voor opblijven.
ik kijk liever naar een echt mooie dame....quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tralalalalala
ik ga zo angel kijken.. STRAKS!!!
er zitten ook mooie damons in angel hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik kijk liever naar een echt mooie dame....hoewel ermee spelen dat weer overtreft
dames op tv vind ik weinig aan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er zitten ook mooie damons in angel hoor![]()
true story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |