toen ik hier ging wonen had ik 2 wc's voor mezelf...:') heb er 1 uit laten slopen ten faveure van een wasmachinequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht mooi naar wc te kunnen gaan, maar neeeeeee hoor, de badkamer is natuurlijk weer eens bezet
Vanmiddag was ie ook minstens een uur in de badkamer en hij heeft daarna alleen boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het niet stiekem een ontzettend ijdel wijf?
Crisis, wat doet hij daar allemaal?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanmiddag was ie ook minstens een uur in de badkamer en hij heeft daarna alleen boodschappen gedaanIk haal hoogstens een borstel door m'n haar als ik alleen maar boodschappen ga doen. Damn
Ik probeer het op te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA. ik doe het in mijn broek hier![]()
![]()
CindieY's huisgenoot is een vent??? mijn god.....ik besteed 's ochtend hooguit 5min aan mn toilet en dat is op ee nbad hairday...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Crisis, wat doet hij daar allemaal?!![]()
Ff haar borstelen en wat make-up op m'n ogen doen, hooguit 10 minuten werk!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
CindieY's huisgenoot is een vent??? mijn god.....ik besteed 's ochtend hooguit 5min aan mn toilet en dat is op ee nbad hairday...
waarschijnlijk zet die gozer iedere ochtend z'n schaamhaar in de stijltang....quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]Dat wist ik me nog te herinneren, heb me er al eens eerder over verbaasd...
Ja. Echt, ik breng ook bij lange na niet zoveel tijd voor de spiegel, terwijl ik op een normale dag best van 't make uppen enzo benquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
CindieY's huisgenoot is een vent??? mijn god.....ik besteed 's ochtend hooguit 5min aan mn toilet en dat is op ee nbad hairday...
ik doe helemaal niks aan me haar. army coupe is the way for mequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]Dat wist ik me nog te herinneren, heb me er al eens eerder over verbaasd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |