Udenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of op stations en zulke grote hotspots, maar die heb je niet in het dorp Eindhoven
Woon je daar???quote:
Plassen doe je gewoon in een vrouwenurinaal, ideaal....quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, BBQ, je bent een lekker wijf![]()
Naja, zal ik maar eens gaan slapen dan? Of maar weer eens plassenkeuzes..
Oh, is lindy er trouwens niet? Wanneer ging je nou bellen met de medicijnman?
Een wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Plassen doe je gewoon in een vrouwenurinaal, ideaal....
Medicijnman, hehehehe, ze "moet" maandag bellen vind ik, dus jullie "mogen" haar morgen een beetje warm maken daarvoor.
Goed met handzeep (blok zeep het liefst) insmeren, dan gaat die lucht er wel uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn jurk stinkt naar spiritus nu
Will do als nagels droog zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed met handzeep (blok zeep het liefst) insmeren, dan gaat die lucht er wel uit
Nee, is een soort plasfles maar dan gemaakt voor vrouwenanatomie, super hendig. Maar dan wel voor als je 80 bent en krakkemikkig : Pquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een wat?dat is toch niet met een catheter he? Catheters zijn de hel
![]()
En oh, ok, een beetje voorverwarmen? Oh, wachtJe bedoelt op de meet
Da's wel een hendigheid jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Will do als nagels droog zijn
Gelukkig was het topcoat en niet een kleurtjequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat heb je gelakt dan Space?
Inca, goed voor jezelf zorgen hoor!
Oohh, en dat kan dan ook in bed?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, is een soort plasfles maar dan gemaakt voor vrouwenanatomie, super hendig. Maar dan wel voor als je 80 bent en krakkemikkig : P
En ja, ik bedoelde op de meet
Zeer goeds ook voor den herschenenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je niet wil snacken 's avonds dan moet je spiritus als parfum op doen want door die lucht verlies je alle trek![]()
![]()
![]()
Het beste idee van Nederland EINZZZ!!1!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ja maar wat heb je nou gelahakt? Laknaampjes, die wil ik!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig was het topcoat en niet een kleurtje
Ja, kan ook in bedquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oohh, en dat kan dan ook in bed?Lijkt me ideaal!
![]()
En ow, ja, ik ga ook nietJij hebt een date met je toiletschoorsteen en ik met Sinterklaas
BambiWill do
Gold old buffyquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je nou gelahakt? Laknaampjes, die wil ik!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef princess-a het volgende:
Ik ga de sfeer hier verprutsen, maar moet even ellende spuien en mnis er niet
zet het in een spoilert zodat jullie er overheen kunnen lezen, maar ben het dan toch even kwijt
Spuien is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou!!
zet het in een spoilert zodat jullie er overheen kunnen lezen, maar ben het dan toch even kwijt
BleghhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Da's naar, zeker. Hoop dat je een keuze kunt maken en je je niet schuldig gaat voelen of wat dan ook, want dat heeft geen zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meis toch. Dat is wel echt rot, zo'n tweestrijd Ik weet er helemaal niks nuttigs op te zeggen verder, maar iig dikke knuffel
Knoei
Jah, ik en mijn taalkundige uitvindingen zijn een goed team tijdens zwangerschappenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, kan ook in bedJuist daarvoor gemaakt, zodat krakkemikkigen die niet uit bed kunnen/willen toch kunnen pissen.
Toiletschoorsteen, mooi woord
Jampotglazenbril u needzquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Puckzzz het volgende:
Lenzen uitgedaan *BLIND!!!*
En mijn bril is niet goed, dus nog half blind
I iz farsightedquote:
Whehehe, ja, wie weetquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik en mijn taalkundige uitvindingen zijn een goed team tijdens zwangerschappenen woah, dat moet je eens op de zwangerenmarkt gaan introduceren mens, je loopt gelijk binnen! (woordgarpje
)
Granny glasses!quote:
Haha, coolquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe, ja, wie weet
Ik vind jouw woordgrapjes echt briljant trouwens, hulde aan de schwangere
Simplicityquote:
Nouja opgelicht....Ik niet, want ik koos er zelf voor om het bedrag ervoor neer te tellen. Dat het veel teveel was dat wist ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen wordt opgelicht door ninja met kleankolor lakjes?
Dat ze niet aankomenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouja opgelicht....Ik niet, want ik koos er zelf voor om het bedrag ervoor neer te tellen. Dat het veel teveel was dat wist ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |