ik had liever de nieuwe anouk gehad.....quote:
Gelukkig dat je die PI hebt aangepastquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had liever de nieuwe anouk gehad.....
ik hoop dat de reguliere posters hier toch wel weten dat ik niet zo van Anouk houdtquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je die PI hebt aangepast![]()
nu al?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
nu ben ik weg, byebye, tot stenders ofzo
Joh, het is al half8... Ik heb 't voordeel dat ik woon in een flatquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoor geen koters meer...zal ik de lamp maar weer aan doen?
not sure if trollin...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dit is wel lekker ja.
Hungry kids of Hungary had op zich ook wel gemogen
nja, ik hoorde een half uurtje geleden koters dus toen heb ik de lamp uitgedaan. dat schijtirritante kutliedje.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, het is al half8... Ik heb 't voordeel dat ik woon in een flat
nee, ik meen hetquote:
Die plaat is echt al minimaal 200 keer gedraaid hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoorde een half uurtje geleden koters dus toen heb ik de lamp uitgedaan. dat schijtirritante kutliedje.....
[..]
nee, ik meen het
Hier woont juffrouw kikkerbilquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoorde een half uurtje geleden koters dus toen heb ik de lamp uitgedaan. dat schijtirritante kutliedje.....
nja, dat is dan wel weer waar...maari k vind het wel een lekker liedje. maar idd, eigenlijk moet de megahit een nieuw nummer zijn dat een duwtje nodig heeftquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Die plaat is echt al minimaal 200 keer gedraaid hoorals sinds de zomer...
3 jaar geleden woonde ik een dorpje, stonden er ook van die kids voor de deur en stonden zo'n "liedje" te "zingen". ik weet van plaatsvervangende schaamte dan niet waar ik moet kijken. en manieren? echt niet! ik heb geleerd ze geen bak snoep voor te houden, maar netjes uit te delen.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier woont juffrouw kikkerbil
die ons niks geven wil
geef ons een appel of een peer
dan komen wij het hele jaar niet meer
Mja, dat zijn vaak de oudere kinderen, zonde is dat. Bij mijn ouders komen eigenlijk alleen de echte kleintjes uit de straat, lief is datquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 jaar geleden woonde ik een dorpje, stonden er ook van die kids voor de deur en stonden zo'n "liedje" te "zingen". ik weet van plaatsvervangende schaamte dan niet waar ik moet kijken. en manieren? echt niet! ik heb geleerd ze geen bak snoep voor te houden, maar netjes uit te delen.....
misschien is dat het ontbreken van rammelende zaadleiders, maar ik houd niet zo van kinderen..ook niet van kleintjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat zijn vaak de oudere kinderen, zonde is dat. Bij mijn ouders komen eigenlijk alleen de echte kleintjes uit de straat, lief is dat
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien is dat het ontbreken van rammelende zaadleiders, maar ik houd niet zo van kinderen..ook niet van kleintjes.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien is dat het ontbreken van rammelende zaadleiders, maar ik houd niet zo van kinderen..ook niet van kleintjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |