quote:
Dat ligt heulemaal aan je lichaam en je koppie erop.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met 80A mogen ze wel groter toch bbq? Daar kan ik geen foto van maken zo klein
Zij hebben het zo goed daarquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het koud en heb honger, arme ik... daar kunnen die kinderen in Somalië nog eens aan denken als ze daar lekker in de zon zitten te chillen
Gefixtquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had er eigenlijk nog mijn blikje bier tussen moeten zetten
90B maar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom staat mijn 90B nog niet in de kalender?!
Moet je morgen maar niks beters te doen hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ligt heulemaal aan je lichaam en je koppie erop.
Dus: foto!
Ze hoeven niet naar school, geen belasting betalen, de hele dag zon en zand en zee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zij hebben het zo goed daar
lollerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het koud en heb honger, arme ik... daar kunnen die kinderen in SomaliÃĢ nog eens aan denken als ze daar lekker in de zon zitten te chillen
En ze zijn zo bruin dat ze wel de hele dag in de zon moeten liggen anders kan dat heul nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze hoeven niet naar school, geen belasting betalen, de hele dag zon en zand en zee.
Jep, da's alles.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
90B maar?ze lijken groterder!
Ik moet op zoek naar asbestpijpenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je morgen maar niks beters te doen hebben
Had je die al gemeld of is het toeval dat albino dezelfde cupmaat heeft?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met 80A mogen ze wel groter toch bbq? Daar kan ik geen foto van maken zo klein
Ik zie nu tieten die naar binnen in je borstkas hangen voor me nu. Meer info plzquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind kleine pronte borstjes mooi
die had ik vroeger ook, tot de mijne na drie kids gillend het pand hadden verlaten door de nooduitgang
En toen heb je er wat bij laten plaatsen om je theezakjes op te vullen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind kleine pronte borstjes mooi
die had ik vroeger ook, tot de mijne na drie kids gillend het pand hadden verlaten door de nooduitgang
Ik vreetbeer zonder roken en soms kreukelquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mijnen cupmaat is 85C! En zet er maar achter 'rokende kreupele vreetbeer'
en ransaap! En yank!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:00 schreef Diconnected het volgende:
Verhip, ik knipper met m'n ogen en het staat in het document
Rokenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Diconnected het volgende:
hoezo nou weer ransaapquote:
neehee. it's awesomesaucequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Roken![]()
Bij jouw sig lees ik trouwens altijd AWESOMO
Goed zo! Daar hou ik van!quote:
Maar AWESOMO is veel leuker, wat is die sauce dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Bender deed net rappen op de muziek van de Beastie Boysquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar AWESOMO is veel leuker, wat is die sauce dan?
Zeker weer iets smerigs uit de VSnee ik zeg gewoon heel vaak als ik iets tof vind, 'awesomesauceee'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
precies, ik hou ervan!quote:
Ik moet ook nog maar eens zien hoe dat gaat hoor, als ik ooit kinderen baar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had altijd een hele mooie 75Bdie wezen zo'n beetje naar de hemel...
Maar drie keer zwanger, drie keer cup F/G nee, dan is de rek er wel uit... Dus ja ik heb ze laten vergroten, maar de Amerikaanse chirurg is ietwat te eigenwijs geweest en heeft er grotere protheses dan afgesproken in gedaan. Omdat mijn theezakjes echt heel erg theezakjes waren vulde dat beter op zeg maar. True ze zijn huge...en er is wel iets mis mee in de zin dat de protheses onder de borstspier vandaan zijn geschoten maar dat zie je doorgaans niet. Ik weet het, het moet ook ooit gefixt worden en dan neem ik dus meteen een maatje kleiner i.c.m. een lift. Maar dat kost mucho dinero, die ik nu niet heb
0.00001%?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel % van de tijd zou het morgen echt over nagels/lak gaan?
Kinderen, wat moet je ermeequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
21 #1
23 #2
27 #3
en ze worden vriendelijk bedankt, want nu willen ze niets meer met me te maken hebben maar mijn tieten zijn wel mooi naar de klote!
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi iknga expres essence vampierenlakje opdoen om alle essence haters te pesten
wut?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gold old buffy
The dawn is broken
Of
True love
.??
sinds ik verdunner heb niet meerquote:
Verkapte ik heb MO en jullie nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een MO lakje op van de pro serie
o wachtquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een lak van de Beetlejuice op![]()
EN EINZ!![]()
![]()
Lekkurrrrrrrrrquote:
Stiekum welquote:
Wat doe je zelf met korting op nagellak?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom is 15% korting een reden om massaal naar de hema te gaan? Dat wordt wat morgen![]()
En er waren ook al kei veel mensen chagerijnig. Echt als je snel wilt zijn, ga dan op een doordeweekse ochtend, niet vrijdagmiddag.
Voor ik het vergeet: Veel plezier morgen!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat doe je zelf met korting op nagellak?
Wordt je zelf nou niet af en toe moe van je eigen negativiteit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom is 15% korting een reden om massaal naar de hema te gaan? Dat wordt wat morgen![]()
En er waren ook al kei veel mensen chagerijnig. Echt als je snel wilt zijn, ga dan op een doordeweekse ochtend, niet vrijdagmiddag.
Voor ik het vergeet: Veel plezier morgen!
quote:
Ja ik blijf het me ook afvragen, ik doe zo m'n bestquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga het even ronduit zeggen: Ik vind het fascinerend dat Whoops zo openlijk en onsubtiel wordt afgezeken en dat ze toch maar terug blijft komen alsof er niks aan de hand is.
Voor 15% ligt eraan welkequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat doe je zelf met korting op nagellak?
Ik zou het niet afzeiken willen noemen, maar echt....zeg eens wat positiefs ofzo. Doe gewoon eens vrolijk mee met de ongein die we hier schoppen....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga het even ronduit zeggen: Ik vind het fascinerend dat Whoops zo openlijk en onsubtiel wordt afgezeken en dat ze toch maar terug blijft komen alsof er niks aan de hand is.
Nou sorry hoor, ik zei alleen dat het morgen druk ging worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet afzeiken willen noemen, maar echt....zeg eens wat positiefs ofzo. Doe gewoon eens vrolijk mee met de ongein die we hier schoppen....
Maar serieus Whoops, why bother? Vind je het serieus leuk om in dit topic te posten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik zei alleen dat het morgen druk ging worden.
Maar ik zal voortaan wel alleen vrolijke dingen posten.
Mwah ik denk dat we juist de mensen die wat vaker komen harder aanpakken als de jonkies.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar geef toe Puckz, als iemand anders hier in het topic dezelfde post zou plaatsen, zouden de reacties heel anders zijn![]()
Niet dat ik jullie ongelijk geef hoor en ik vind de gehele situatie vooral vermakelijk.
Maar als ik whoops was had ik allang gezegd "ok zoek het uit, stelletje kuthoeren"
(nogmaals: niet omdat ik jullie geen gelijk geef met jullie comments, maar ga ervanuit dat Whoops het zelf niet zo ervaart, anders zou ze het niet doen) .
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat we juist de mensen die wat vaker komen harder aanpakken als de jonkies.
Maar die kennen de juiste balans tussen miepen en meedoen.
Tieten!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn pastasaus staat te pruttelen, ben uiteindelijk toch nog gewoon full blown aan het koken
En een keer raden wat er door mijn pastasaus zit?
(ik post zo een foto, nu even roeren)
quote:
Piemelpasta?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn pastasaus staat te pruttelen, ben uiteindelijk toch nog gewoon full blown aan het koken
En een keer raden wat er door mijn pastasaus zit?
(ik post zo een foto, nu even roeren)
Drink ik nietquote:
ja maar whoops is gewoon irritant omdat ze een beetje in d'r eigen wereld zit. Die post rustig in d'r eentje een half topic vol over dat ze op een pakketje wachtquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ken heel de achtergrond van Whoops niet, was me niet echt opgevallen.
Dico is ook vaak negatief, of ligt dat aan mij (ook buiten de knie-troucles om dan he)
Oh ok, dat wist ik niet, zal d'r eens op gaan lettenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ja maar whoops is gewoon irritant omdat ze een beetje in d'r eigen wereld zit. Die post rustig in d'r eentje een half topic vol over dat ze op een pakketje wacht
Ik kan soms wel negatief uit de hoek komen ja, maar vaak?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ken heel de achtergrond van Whoops niet, was me niet echt opgevallen.
Dico is ook vaak negatief, of ligt dat aan mij (ook buiten de knie-troucles om dan he)
Ja, viel me opquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan soms wel negatief uit de hoek komen ja, maar vaak?
4: Heel lang zeuren dat je je pakketjes wil, komen ze binnen, zeuren dat er te veel is en je niet kan kiezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Besides, ik ken Whoop niet maar de paar dingen die zijn blijven hangen zijn:
1: Ik wou dat die vliegtuigen eens ophielden met net doen of ze neerstorten
2: ik hou er niet van als dingen niet in de juiste volgorde gebeuren want dan gebeurt hetgeen wat eerst had moeten gebeuren misschien niet meer (of iets in die strekking geen zin om terug te zoeken)
3: klaag, klaag, klaag
het is maar net hoe je je profileert he?
En de tandarts was zij ook toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Besides, ik ken Whoop niet maar de paar dingen die zijn blijven hangen zijn:
1: Ik wou dat die vliegtuigen eens ophielden met net doen of ze neerstorten
2: ik hou er niet van als dingen niet in de juiste volgorde gebeuren want dan gebeurt hetgeen wat eerst had moeten gebeuren misschien niet meer (of iets in die strekking geen zin om terug te zoeken)
3: klaag, klaag, klaag
het is maar net hoe je je profileert he?
Ja Diec...vaak...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan soms wel negatief uit de hoek komen ja, maar vaak?
doe ik zo als ik thuis ben!quote:
Oh ja, dat weet ik nog wel, ik heb er erg hard om gelachen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de tandarts was zij ook toch?
En dan niet 1 post dat ze nerveus is, maar serieus 15 berichten achter elkaar
Ik moet eerlijk zeggen dat het me ook is opgevallenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, viel me op
No offence natuurlijk, gewoon eerlijk wat me op viel
Dutch ’Ya Just Love OPI?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)%28Fashion+Polish%29
Ik deed een kwijltje
oh my!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik deed een kwijltje
But I love you anyway!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja Diec...vaak...kijk voor de gein eens naar je laatste 10 statussen op facebook
Zal ik dat eens doen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ja maar whoops is gewoon irritant omdat ze een beetje in d'r eigen wereld zit. Die post rustig in d'r eentje een half topic vol over dat ze op een pakketje wacht
Maar dat vind ik dus ook zo grappig, want dit is al een week ofzo (of 2 dagen, de dagen lijken lang met het topictempo hier) en je hebt het pas door als het keihard gezegd wordquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Zal ik dat eens doen?
Maar ik ben geen tietenprater en drink ook geen bierEn het meerendeel(blijkbaar) van mn berichtjes zijn zeikerig, dus dat is het denk.
En iemand die het zei, ik vond het hier wel leuk ja, maar nu is er een soort omslag ofzo?
Maar ik zie nu wat het is. Wat jullie stoort ofzo, dus zal er op letten. Meestal zit er iets gewoon in mn hoofd(tandarts/pakje) en dan moet het eruit.
Nee meissie, je moet vooral gewoon lekker blijven postenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Zal ik dat eens doen?
Maar ik ben geen tietenprater en drink ook geen bierEn het meerendeel(blijkbaar) van mn berichtjes zijn zeikerig, dus dat is het denk.
En iemand die het zei, ik vond het hier wel leuk ja, maar nu is er een soort omslag ofzo?
Maar ik zie nu wat het is. Wat jullie stoort ofzo, dus zal er op letten. Meestal zit er iets gewoon in mn hoofd(tandarts/pakje) en dan moet het eruit.
Oh dat vind ik dan wel weer grappig dat je dat denkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dus ook zo grappig, want dit is al een week ofzo (of 2 dagen, de dagen lijken lang met het topictempo hier) en je hebt het pas door als het keihard gezegd word![]()
(sorry ik zou niet mogen lachen)
Wantzquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik deed een kwijltje
Is energieverspillingquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
OPI Holland stemt ons allemaal weer vrolijk![]()
![]()
En ik ben nu eigenlijk aan het wachten op de reactie van Joy op WhoopI iz evil
Dat is prive zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOIN IK BEN NAAR MIJN FAVORIETE WINKEL GEWEEST MAAR IK ZEG NIET WELKE DAT IS GEHEIM EINZZZZ!
ik weet het wel EINZZZZZZZZZZZZquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOIN IK BEN NAAR MIJN FAVORIETE WINKEL GEWEEST MAAR IK ZEG NIET WELKE DAT IS GEHEIM EINZZZZ!
Daar verwonder ik mij over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef Joysa het volgende:
Ik moet nog even 39 postst maken vandaag
OMGWTFBBQQQquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik weet het wel EINZZZZZZZZZZZZ
Najaaaaaaaaaaaa Christine Le Duc is toch allang best wel sociaal geaccepteerd zeg maar?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
EINZ!!!HEINZ!! JA...PAS AUF MAN! ER HAT'NE PISTOLE!!!
Danke schön allerquote:
Lekk0r neg0rdildeaauuu, lekker in je poes roeren miaaauwwquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Najaaaaaaaaaaaa Christine Le Duc is toch allang best wel sociaal geaccepteerd zeg maar?
Ik voel me steeds aangesproken als iemand dat postquote:
Heb je al een narcistentest gedaan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik voel me steeds aangesproken als iemand dat post
* BBQ-kip weer de definitie van narcist erbij zoekt
WAS JE BIJ DE HEMA OM 15% KORTING TE SCOREN???!!!EINZ!!!11?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag transferpapier en shirtjes bij die winkel en toen was de verleiding heel groot om te kopen en HURR DURRR DERP EINZZ!! shirtjes te gaan strijken![]()
Ik heb de verleiding weerstaan![]()
![]()
![]()
Dat is privéquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAS JE BIJ DE HEMA OM 15% KORTING TE SCOREN???!!!EINZ!!!11?
Hey joh, vuile Masja die je bent!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik voel me steeds aangesproken als iemand dat post
* BBQ-kip weer de definitie van narcist erbij zoekt
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAS JE BIJ DE HEMA OM 15% KORTING TE SCOREN???!!!EINZ!!!11?
Ja, ik kwam zeer hoog uit...quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je al een narcistentest gedaan?
OMGG jij bent goeeeedquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, ik kwam zeer hoog uit...
Klopt ook wel, iedereen die arts of therapeut (zoals ik) is en het niet voor het geld doet, doet het uit puur narcisme.
LISTEN TO MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En dat doen mensen ook meestal moehahahaha
I haz tha power, i haz the remedie
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Pasta is lekker!
[ afbeelding ]
Komt omdat 'ie door MIJ klaar is gemaakt, (H) EINZZZZ!!!!!
Je kan me herkennen aan de EINZ op m'n nagelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
nagel mag ik een foto van jou, dan kan ik je beter spotten met mijn sandwichbord
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet weg, ik heb een sociaal leven
[..]
Je kan me herkennen aan de EINZ op m'n nagels![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tot later EINZ!
ME GUSTAAAAAAquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Pasta is lekker!
[ afbeelding ]
Komt omdat 'ie door MIJ klaar is gemaakt, (H) EINZZZZ!!!!!
de kat van mijn ouders heet Heinz.. die kan ik dus niet meer normaal roepen nu hequote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Tijdens het zoeken van dat plaatje zag ik ook deze, voor al jullie kattenliefhebsters
[ afbeelding ]
HEINZ de dirty kat??? Euuuuuuwwww, ranzige ouders heb jij!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
de kat van mijn ouders heet Heinz.. die kan ik dus niet meer normaal roepen nu he![]()
hEINZ!!!!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet weg, ik heb een sociaal leven
[..]
Je kan me herkennen aan de EINZ op m'n nagels![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tot later EINZ!
hehe ik snapt het al nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh neee, da's Fritz the cat!!! HEHEHEHEHE HEINZ!
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers.... dat zou altijd toetje wel NOMNOMNOM zijn!quote:
* SpaceInvaders gooit appeltaart naar BBQquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.... dat zou altijd toetje wel NOMNOMNOM zijn!
Ik heb wel goeien appels voor taart in huis, maar daar ga ik morgen appelmoes van maken
Ja precies, die zag ik tijdens een google zoektocht, en dacht toen HEH????quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
hehe ik snapt het al niet
van deze :
[ afbeelding ]
als ik google naar Heinz the cat vind ik btw ook een foto van onze Heinz![]()
fuuu, ik had me nog zo voorgenomen niet meer over katten te beginnen![]()
Dank!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit appeltaart naar BBQ
Hehehehe, kan iemand een HEINZZZZ!!!11!!! smiley maken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
EINZZZ!1!!
graagquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank!
Zal ik uit dank dan even mijn geweldigen pasta laten zien aan U?
ik zou toch heul niet meer over katten spammenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies, die zag ik tijdens een google zoektocht, en dacht toen HEH????
Maar goed, laat je kat (poes) eens zien dan
Da's een champignonquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat in het midden ziet er dubieus uit
Mexican staring Frog Cat from Southern Sri Lankaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik zou toch heul niet meer over katten spammen![]()
maargoed,
Dit is Heinz van mn ouders
[ afbeelding ]
de mijnes komen pas over 5 weken
da snapk niequote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mexican staring Frog Cat from Southern Sri Lanka
quote:
quote:
South Parkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
da snapk nie
[..]voor als je vergeet welke welke is!
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gevaarlijkste dier op aarde
Als je hem aan kijkt, versteen je![]()
![]()
Heinz is echt mooi!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik zou toch heul niet meer over katten spammen![]()
maargoed,
Dit is Heinz van mn ouders
[ afbeelding ]
de mijnes komen pas over 5 weken
quote:
Wat ga je doen? WEER sex hebben zeker, ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef Mss het volgende:
Ik ben al in eindhoven. Veuls te vroeg natuurlijk. Einz!
wut, nu?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik word net door mijn werk gebeld, faalhazen...
Mooiste is, secretaresse (domme kuthoer) had iets verkeerd geīnterpreteerd tijdens vergadering en notulen gemaakt, die ik gecorrigeerd heb terug gestuurd met de vraag ze door te sturen. Word ik nu gebeld dat ik iets zou doen en dat niet gedaan heb en dat patiënt nu boos was en arts nu boos op mij etc etc....quote:
KITTEHSSSSSSS!! die mogen altijdquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef Loqi het volgende:
[..]hij is tegenwoordig wel wat lichter van kleur en wat dikker
![]()
maar ik moet minder over katten zeuren/spammen hier anders mag ik straks geen kittenfoto's meer plaatsen als de onze eindelijk hier zijn omdat ik jullie er mee verveel![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooiste is, secretaresse (domme kuthoer) had iets verkeerd geīnterpreteerd tijdens vergadering en notulen gemaakt, die ik gecorrigeerd heb terug gestuurd met de vraag ze door te sturen. Word ik nu gebeld dat ik iets zou doen en dat niet gedaan heb en dat patiënt nu boos was en arts nu boos op mij etc etc....
Ik verwijs naar de notulen..... ohhhh
Sorry, fijn weekend.
MAZZELS!!!!
Nee, ik heb sinds zondag al geen seks meer dus ik ga jullie morgen bespringen! Ik lig al voor de frs omdat ik bang ben om te laat te komenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat ga je doen? WEER sex hebben zeker, ouwe snoeperd
Hoe kun je dat nu vinden zonder Joysa en ik ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik heb sinds zondag al geen seks meer dus ik ga jullie morgen bespringen! Ik lig al voor de frs omdat ik bang ben om te laat te komen!
DE LAKJES ZIJN ER NIET HALP ALBINOquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom doen ze steeds dezelfde liedjes bij the Voice?
IK ZAG HET!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DE LAKJES ZIJN ER NIET HALP ALBINO
Ik ben er morgen heul niet!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik heb sinds zondag al geen seks meer dus ik ga jullie morgen bespringen! Ik lig al voor de frs omdat ik bang ben om te laat te komen!
Ze mag sex hebben met jullie 2? Geil!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu vinden zonder Joysa en ik ?
1x per 2 maanden is genoeg EINZZ!1!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben er morgen heul niet!![]()
Maaruh, ik heb echt geen 6 x per week sex ofzo hoor
* BBQ-kip een libido heeft samen met haar vent van een getrouwd stel![]()
Omdat ze een beperkt vocabulaire hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom doen ze steeds dezelfde liedjes bij the Voice?
Nouuuuuu, ietsjes meer mag welquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1x per 2 maanden is genoeg EINZZ!1!
Lekker hoor, gelijk heb jequote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef Mss het volgende:
Ik neuk ook niet de pannen van het dak hoor, maar omdat het weekend is, is het gewoon weer tijd!
Dat is ook zo fijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nouuuuuu, ietsjes meer mag wel
Maar dat horn-dog achtige van 4 x per week hoeft niet meer zo.
Vaak gaat het zo:
Knuffel knuffel, kus kus, slaap lekker lieverd, daggggg, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Van beide kanten
Ik heb niet zo'n testosteron vent als jijquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is ook zo fijn
Maar dan hoef ik me maar een beetje in hem te nestelen en we zijn weer aan het gymnastieken
DAT is een gedachte die ik wel kon missen vandaagquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
zouden mijn opa en oma ook nog neuqen?
quote:
EINZZZ!!!!!1!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
DAT is een gedachte die ik wel kon missen vandaag
Dat dus! Whahahahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
DAT is een gedachte die ik wel kon missen vandaag
Mijne sowieso niet!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
zouden mijn opa en oma ook nog neuqen?
Oooh, ik kan daar zo slecht tegen! Stop eens met facebook spammen en ga lekker twitteren ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Statusupdate van mijn nichtje:
"De was ophangen "
Daar verwonder ik mij wel een beetje over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Statusupdate van mijn nichtje:
"De was ophangen "
Ruim een jaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker hoor, gelijk heb je
Hoe lang heb je al met je vent?
Dat kan niet! Pain in the ass!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar verwonder ik mij wel een beetje over.
DAT IS PRIVÉ JA.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat kan niet! Pain in the ass!
Hmmm, lekkere tijd is datquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA DOE MAAR STOER MET JE DURE LAKJENS
Maak een jaren '90 kuif!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn haren hangen voor mijn ogen dus ik moet heel erg clean-uppen want ik zie niks toochh![]()
![]()
180 uur per week bloggen zeker?quote:
Ik wilde een staart indoen maar toen was ik al aan het lakken dus kon het niet meer EINZZZ!1quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maak een jaren '90 kuif!
EINZZZZ!!!!!!!!1111!!!!
Oh ja, die ruzie kwam omdat ik een grapje maakte over sex met dooie bejaarden, dat ik dat wel begreep, als je als man zijn de al wat langer alleen bent en toch "behoeftes" hebt enzo (incl. het handgebaar om de apostrof na te doen)quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze is heel erg lief, maar zoooo simpel en woont sinds een tijdje in the middle of nowhere...
Ze is getrouwd met een vent die echt vreeeeselijk saai is (en waar ik bij de eerste kennismaking ruzie mee kreeg)
Jaaaa, maar daarnaast dus bloggen toch? uurtje of 180, keizwaar.... maar ej zeurt nooitquote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaa, maar daarnaast dus bloggen toch? uurtje of 180, keizwaar.... maar ej zeurt nooit
Oh is dat het! Ik dacht dat het mijn Fcupjes waren!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heel je rug is overbelast van al die zware pakketten met extragratis spullen
En hondermiljardmiljoen fanmails per dagquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh is dat het! Ik dacht dat het mijn Fcupjes waren!
Hij heeft vorige week op het feest aan alle familieleden die het maar wilden horen lopen vertellen hoe leuk hij me vindt en hoe goed we bij elkaar passenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmm, lekkere tijd is dat
Nog niet teveel zorgen en gewoon lekke rgenieten, terwijl je de eerste stressy periode hebt gehad
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week op het feest aan alle familieleden die het maar wilden horen lopen vertellen hoe leuk hij me vindt en hoe goed we bij elkaar passen
Weet je wat het leuke is, dat hoeft helemala niet op te houden, die van mij doet dat nog steedsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week op het feest aan alle familieleden die het maar wilden horen lopen vertellen hoe leuk hij me vindt en hoe goed we bij elkaar passen
quote:sophie says:
masha BEN JE ZWANGER?
Mascha says:
NEE
sophie says:
OW SORRY NIET STOM BEDOELD OFSO MAAR IK WAUW HET GEWOON VRAGEN HOOP DAT JE HET NIET ERG VOND
WIL JE NOG EEN KEERTJE EEN HELE LEUKEN HAARKAPSELS LATEN ZIEN
Lindy????quote:
Je kunt in een automaat met zo'n teken een OV chip halenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ja fuck!! Hoe werkt dat met die OV chip??
Wij hebben een lichte miscommunicatie gehad en nu moet ik morgen met de bus...Maar I haz no OV chip....
Enkeltje kopen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben een lichte miscommunicatie gehad en nu moet ik morgen met de bus...Maar I haz no OV chip....
Ik zal aan je denken als ik in mijn asbestpak rond loopquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
KIP, ik ga de hele nacht huilend wakker liggen omdat jij er mrogen niet bent![]()
![]()
![]()
Puckzzz, je zit in de LMFAO clipquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:04 schreef Puckzzz het volgende:
picszquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik in mijn asbestpak rond loop
Ga je slapen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:05 schreef Incantrix het volgende:
Einz.. Einz.. EinzzzzZZZZZZZZZZZZ..
ZZZZZZZZ..
En toeristen en automobilisten zoals ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Voor de rest van het land waar je nog niet snel een OV chipkaart kan halen.
stomquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je kan wel nog bij de buschauffeur een kaartje kopen, maar geen strippenkaart meer.
Koop je die in de bus?quote:
Ik dacht het nietquote:
Ik had eigenlijk een housewarming party, maar die ging niet door, maar nu gaan meneer kip en ik samen kijken wat voor asbestpijp er in de toiletten hier loopt en zo mogelijk verwijderen.quote:
Of op stations en zulke grote hotspots, maar die heb je niet in het dorp Eindhovenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je slapen?
Lief meiske, je bent een babbie aan het kweken, da's veil belangrijker dan onze lulverhalen. als je moe bent, gaan tukken he
Denk maar aan hoe ik eruit zie als ik voorover buk in mijn onderbroek, dan is je emo-bui meteen overquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil zo graag ook weer eens gezellig doen, maar echt.. Ik snurkte mezelf net wakker en schrok zo dat ik mijn ipad vervolgens tegen mijn kin lanceerdeCharmanter wordt het er niet van, zeg maar.. Maar wat jij schrijft is heel
en ik heb hormonen dus dan ga ik nu heel hard proberen er niet al te emo over te doen
![]()
Knippen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE KREEG JE GODVERHOEREN ook al weer nagellak uit je kleren?>
Wat heb je nu weer gedaan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE KREEG JE GODVERHOEREN ook al weer nagellak uit je kleren?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |