quote:
Dat ligt heulemaal aan je lichaam en je koppie erop.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met 80A mogen ze wel groter toch bbq? Daar kan ik geen foto van maken zo klein
Zij hebben het zo goed daarquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het koud en heb honger, arme ik... daar kunnen die kinderen in Somalië nog eens aan denken als ze daar lekker in de zon zitten te chillen
Gefixtquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had er eigenlijk nog mijn blikje bier tussen moeten zetten
90B maar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom staat mijn 90B nog niet in de kalender?!
Moet je morgen maar niks beters te doen hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ligt heulemaal aan je lichaam en je koppie erop.
Dus: foto!
Ze hoeven niet naar school, geen belasting betalen, de hele dag zon en zand en zee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zij hebben het zo goed daar
lollerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het koud en heb honger, arme ik... daar kunnen die kinderen in SomaliÃĢ nog eens aan denken als ze daar lekker in de zon zitten te chillen
En ze zijn zo bruin dat ze wel de hele dag in de zon moeten liggen anders kan dat heul nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze hoeven niet naar school, geen belasting betalen, de hele dag zon en zand en zee.
Jep, da's alles.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
90B maar?ze lijken groterder!
Ik moet op zoek naar asbestpijpenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je morgen maar niks beters te doen hebben
Had je die al gemeld of is het toeval dat albino dezelfde cupmaat heeft?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met 80A mogen ze wel groter toch bbq? Daar kan ik geen foto van maken zo klein
Ik zie nu tieten die naar binnen in je borstkas hangen voor me nu. Meer info plzquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind kleine pronte borstjes mooi
die had ik vroeger ook, tot de mijne na drie kids gillend het pand hadden verlaten door de nooduitgang
En toen heb je er wat bij laten plaatsen om je theezakjes op te vullen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind kleine pronte borstjes mooi
die had ik vroeger ook, tot de mijne na drie kids gillend het pand hadden verlaten door de nooduitgang
Ik vreetbeer zonder roken en soms kreukelquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mijnen cupmaat is 85C! En zet er maar achter 'rokende kreupele vreetbeer'
en ransaap! En yank!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:00 schreef Diconnected het volgende:
Verhip, ik knipper met m'n ogen en het staat in het document
Rokenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Diconnected het volgende:
hoezo nou weer ransaapquote:
neehee. it's awesomesaucequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Roken![]()
Bij jouw sig lees ik trouwens altijd AWESOMO
Goed zo! Daar hou ik van!quote:
Maar AWESOMO is veel leuker, wat is die sauce dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Bender deed net rappen op de muziek van de Beastie Boysquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar AWESOMO is veel leuker, wat is die sauce dan?
Zeker weer iets smerigs uit de VSnee ik zeg gewoon heel vaak als ik iets tof vind, 'awesomesauceee'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
precies, ik hou ervan!quote:
Ik moet ook nog maar eens zien hoe dat gaat hoor, als ik ooit kinderen baar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had altijd een hele mooie 75Bdie wezen zo'n beetje naar de hemel...
Maar drie keer zwanger, drie keer cup F/G nee, dan is de rek er wel uit... Dus ja ik heb ze laten vergroten, maar de Amerikaanse chirurg is ietwat te eigenwijs geweest en heeft er grotere protheses dan afgesproken in gedaan. Omdat mijn theezakjes echt heel erg theezakjes waren vulde dat beter op zeg maar. True ze zijn huge...en er is wel iets mis mee in de zin dat de protheses onder de borstspier vandaan zijn geschoten maar dat zie je doorgaans niet. Ik weet het, het moet ook ooit gefixt worden en dan neem ik dus meteen een maatje kleiner i.c.m. een lift. Maar dat kost mucho dinero, die ik nu niet heb
0.00001%?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel % van de tijd zou het morgen echt over nagels/lak gaan?
Kinderen, wat moet je ermeequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
21 #1
23 #2
27 #3
en ze worden vriendelijk bedankt, want nu willen ze niets meer met me te maken hebben maar mijn tieten zijn wel mooi naar de klote!
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi iknga expres essence vampierenlakje opdoen om alle essence haters te pesten
wut?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gold old buffy
The dawn is broken
Of
True love
.??
sinds ik verdunner heb niet meerquote:
Verkapte ik heb MO en jullie nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een MO lakje op van de pro serie
o wachtquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een lak van de Beetlejuice op![]()
EN EINZ!![]()
![]()
Lekkurrrrrrrrrquote:
Stiekum welquote:
Wat doe je zelf met korting op nagellak?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom is 15% korting een reden om massaal naar de hema te gaan? Dat wordt wat morgen![]()
En er waren ook al kei veel mensen chagerijnig. Echt als je snel wilt zijn, ga dan op een doordeweekse ochtend, niet vrijdagmiddag.
Voor ik het vergeet: Veel plezier morgen!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat doe je zelf met korting op nagellak?
Wordt je zelf nou niet af en toe moe van je eigen negativiteit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom is 15% korting een reden om massaal naar de hema te gaan? Dat wordt wat morgen![]()
En er waren ook al kei veel mensen chagerijnig. Echt als je snel wilt zijn, ga dan op een doordeweekse ochtend, niet vrijdagmiddag.
Voor ik het vergeet: Veel plezier morgen!
quote:
Ja ik blijf het me ook afvragen, ik doe zo m'n bestquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga het even ronduit zeggen: Ik vind het fascinerend dat Whoops zo openlijk en onsubtiel wordt afgezeken en dat ze toch maar terug blijft komen alsof er niks aan de hand is.
Voor 15% ligt eraan welkequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat doe je zelf met korting op nagellak?
Ik zou het niet afzeiken willen noemen, maar echt....zeg eens wat positiefs ofzo. Doe gewoon eens vrolijk mee met de ongein die we hier schoppen....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga het even ronduit zeggen: Ik vind het fascinerend dat Whoops zo openlijk en onsubtiel wordt afgezeken en dat ze toch maar terug blijft komen alsof er niks aan de hand is.
Nou sorry hoor, ik zei alleen dat het morgen druk ging worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet afzeiken willen noemen, maar echt....zeg eens wat positiefs ofzo. Doe gewoon eens vrolijk mee met de ongein die we hier schoppen....
Maar serieus Whoops, why bother? Vind je het serieus leuk om in dit topic te posten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik zei alleen dat het morgen druk ging worden.
Maar ik zal voortaan wel alleen vrolijke dingen posten.
Mwah ik denk dat we juist de mensen die wat vaker komen harder aanpakken als de jonkies.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar geef toe Puckz, als iemand anders hier in het topic dezelfde post zou plaatsen, zouden de reacties heel anders zijn![]()
Niet dat ik jullie ongelijk geef hoor en ik vind de gehele situatie vooral vermakelijk.
Maar als ik whoops was had ik allang gezegd "ok zoek het uit, stelletje kuthoeren"
(nogmaals: niet omdat ik jullie geen gelijk geef met jullie comments, maar ga ervanuit dat Whoops het zelf niet zo ervaart, anders zou ze het niet doen) .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |