SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Kan het ook erger van worden, omdat het toch zwak overkomt als je de hulp van een volwassene nodig hebt. Hangt een beetje af van de docenten. Op veel scholen doen docenten er te weinig mee en gaat het niet verder dan een goed gesprek en een waarschuwing.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen betrek er je docenten in
die zijn er voor opgeleid en kunnen daar op zich prima in sturen
en dat is ook deel van hun taak
Aan leraren heb je niks en het ergste wat er gebeurt is dat ze de ouders van de pesters erbij halen maar die boeit het 9/10 keer niks. En veranderd er nog niks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan het ook erger van worden, omdat ze je dan zien als nog zwakker. Hangt een beetje af van de docenten. Op veel scholen doen docenten er te weinig mee en gaat het niet verder dan een goed gesprek en een waarschuwing.
Dat hebben we de hele basisschool-periode geprobeert en dat werkte altijd maar even.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen betrek er je docenten in
die zijn er voor opgeleid en kunnen daar op zich prima in sturen
en dat is ook deel van hun taak
Als pesters de kans lopen geschorst te worden als het pesten doorgaat kan het mss helpen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Aan leraren heb je niks en het ergste wat er gebeurt is dat ze de ouders van de pesters erbij halen maar die boeit het 9/10 keer niks. En veranderd er nog niks.
Docenten kunnen je moeilijk adviseren een kopstoot te gaan geven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat hebben we de hele basisschool-periode geprobeert en dat werkte altijd maar even.
Maar met die 2 kopstoten (andere slachtoffer was een nogal lange klasgenoot) was het gewoon klaar met hun.
Docenten hebben er de balle verstand van als je 't mij vraagt
Dat vind ik nog 't ergste. Het zijn ook lafaards. Wat denk je waarom ik blij ben dat ik niet meer in m'n oude turkenbuurt woon?quote:
Ik hoop dat je sarcastisch bent, anders dan zijn er niet genoeg "quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:11 schreef mrk.n het volgende:
Nee, eigenlijk geniet ik er nu nog steeds van dat ik mensen heb gepest. Heerlijk gevoel om mensen te vernederen. En ik snap ook totaal niet waarom mensen daar zo moeilijk over doen.
Precies, dan kan 't helpen. We moeten niet vergeten dat pesters hun slachtoffers zelfs de dood in kunnen jagenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als pesters de kans lopen geschorst te worden als het pesten doorgaat kan het mss helpen...
een goede docent gaat niet zeggen van ja pietje kwam klagenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan het ook erger van worden, omdat het toch zwak overkomt als je de hulp van een volwassene nodig hebt. Hangt een beetje af van de docenten. Op veel scholen doen docenten er te weinig mee en gaat het niet verder dan een goed gesprek en een waarschuwing.
Maar dat risico is er dus niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als pesters de kans lopen geschorst te worden als het pesten doorgaat kan het mss helpen...
Precies, en dan werkt het ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat risico is er dus niet.
Die is er welquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef formerjellybean het volgende:
ik wil een smiley met middelvinger
tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:
Het moet ook zeker niet onderschat worden. Mag best steviger opgetreden worden tegen pesten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, dan kan 't helpen. We moeten niet vergeten dat pesters hun slachtoffers zelfs de dood in kunnen jagen
Niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geloof me dat is er niet. Er word nooit gedreigt met schorsing bij pesten. Het ergste wat gebeurt is dat er een gesprek met ouders komtquote:
Laksheid van hier tot Tokio.quote:
nog grotere onzinquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope. Docenten zijn bang voor boze ouders
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent, anders dan zijn er niet genoeg ""-emoticons in de wereld.
Zulke bullshit allemaal. Ik ben op de middelbare bijna geschorst omdat ik iemand pestte en ik ben op de basisschool keihard aangepakt door mijn ouders. Op de middelbare trouwens ook. Het ligt echt maar net aan je mentor, de school en je ouders.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ouders van pesters zullen altijd ontkennen dat hun kind zoiets doet het is immers zou lief.
Laat die boze ouders maar bang zijn dat hun kind misschien iemand anders voor het leven tekent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope. Docenten zijn bang voor boze ouders
geloof me, dat is er wel en ik weet waar ik over praatquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geloof me dat is er niet. Er word nooit gedreigt met schorsing bij pesten. Het ergste wat gebeurt is dat er een gesprek met ouders komt
Ik spreek enkel uit mijn persoonlijke ervaring.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef les (niet quoten, gaat niet de hele wereld aan en ik haal het zo weer weg) en dat kan zeker wel
waarom doe je dat nou?quote:
Ik werd zelf nooit gepest, maar had er wel een allergie voor. Ik kon me snel opwinden als ik het zag gebeuren. Op de middelbare school en de basisschool ook vrij vaak pesters de mond gesnoerdquote:
Vaak wordt pestgedrag van leerlingen veroorzaakt door de opvoeding van de ouders en docenten hebben daar geen trek inquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ouders van pesters zullen altijd ontkennen dat hun kind zoiets doet het is immers zou lief.
Nou je wil niet weten hoe erg ik gepest ben en zelfs zelfmoordneigingen gehad heb waar school vanaf wist. En het ergste wat ze deden was een gesprek met ouders. Dus houd je lariekoek alsjeblieft voor jequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geloof me, dat is er wel en ik weet waar ik over praat
QFTquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou je wil niet weten hoe erg ik gepest ben en zelfs zelfmoordneigingen gehad heb waar school vanaf wist. En het ergste wat ze deden was een gesprek met ouders. Dus houd je lariekoek alsjeblieft voor je
Door het gepest kon ik de lessen niet goed volgen en heb ik moeite met lezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
wtf waarom quote iedereen dat nou?
hoe moeilijk is het om te lezen?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou je wil niet weten hoe erg ik gepest ben en zelfs zelfmoordneigingen gehad heb waar school vanaf wist. En het ergste wat ze deden was een gesprek met ouders. Dus houd je lariekoek alsjeblieft voor je
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zulke bullshit allemaal. Ik ben op de middelbare bijna geschorst omdat ik iemand pestte en ik ben op de basisschool keihard aangepakt door mijn ouders. Op de middelbare trouwens ook. Het ligt echt maar net aan je mentor, de school en je ouders.
zeg dan niet dat het niet kan want het kan primaquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik spreek enkel uit mijn persoonlijke ervaring.
En bij ons gebeurde er geen moer.
het is fok. weet je toch wel, naievelingetje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat blijkbaar de werkelijkheid toch anders is dan je denkt. Genoeg voorbeelden dat scholen niets tegen pestgedrag. Dat jij dat wel doet veranderd dat niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
En ook genoeg voorbeelden dat er wel iets aan gedaan wordt. Dat het bij jou niet zo is, betekent niet dat het altijd zo is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar de werkelijkheid toch anders is dan je denkt. Genoeg voorbeelden dat scholen niets tegen pestgedrag. Dat jij dat wel doet veranderd dat niet.
wat een onzinquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door het gepest kon ik de lessen niet goed volgen en heb ik moeite met lezen
Preciesquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar de werkelijkheid toch anders is dan je denkt. Genoeg voorbeelden dat scholen niets tegen pestgedrag. Dat jij dat wel doet veranderd dat niet.
Tering die schuimpjes zijn lekker. Nou nog maar hopen dat niemand ziet dat er licht binnen is...quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
je geeft neit eens een zinnige reactie
haal het eens weg
Nou, de toon leek sarcastisch, maar ik weet zo ondertussen niet meer wat ik van jou moet bedenken. Jij zou zoiets zomaar kunnen menen.quote:
Ligt vaak aan de ouders van de pester. Pak die dan maar eens aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef mrk.n het volgende:
Je wordt in ieder geval niet zomaar gepest.
ik denk niet genoeg. pesters (dus jij ook) zijn lafaards, zullen elkaar altijd de hand boven het hoofd houden en het feit dat ze weinig tot geen empathie tonen zegt genoeg over hun thuissituatie en hun ouders.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En ook genoeg voorbeelden dat er wel iets aan gedaan wordt. Dat het bij jou niet zo is, betekent niet dat het altijd zo is.
Maar dat kan alleen maar als je terug mag slaan, en dat mag weer nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:
kindjes moeten gewoon eens opgroeien en weerbaar worden.
Er wordt vaker niets aan gedaan dan wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En ook genoeg voorbeelden dat er wel iets aan gedaan wordt. Dat het bij jou niet zo is, betekent niet dat het altijd zo is.
Jochie toch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef benzin het volgende:
Zowel op de basisschool als op de middelbare school werd er niets aan gedaan; sterker nog, op de basisschool kreeg ik zelf de schuld toen ik mijn pester terugsloeg.
[..]
Nou, de toon leek sarcastisch, maar ik weet zo ondertussen niet meer wat ik van jou moet bedenken. Jij zou zoiets zomaar kunnen menen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want ik maak schoolregelementen en zo waarin dat soort dingen worden vastgelegdquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het zo was in het geval van jouw school betekent niet dat het op andere scholen niet beter gaat qua beleid.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit ja, zelfs nog wat erger dan neigingen 1 keer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
beetje triestquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
het is fok. weet je toch wel, naievelingetje.
Zo kan het idd ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik werd zelf nooit gepest, maar had er wel een allergie voor. Ik kon me snel opwinden als ik het zag gebeuren. Op de middelbare school en de basisschool ook vrij vaak pesters de mond gesnoerd
Nu weten we het wel weer. Zware tijd gehad, niet meer terug te draaien. Dat is het leven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, zelfs nog wat erger dan neigingen 1 keer.
Serieus kerel waarom doe je nou zo moeilijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering die schuimpjes zijn lekker. Nou nog maar hopen dat niemand ziet dat er licht binnen is...
Bij mij ging het zelfs zo ver dat ik de schuld kreeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want ik maak schoolregelementen en zo waarin dat soort dingen worden vastgelegd
serieus ik gok dat ik hier wat meer van weet dan jullie
eigen ervaring is prima maar het heeft echt geen zin om dit soort feiten te ontkennen
ik snap heus wel dat jullie eigen ervaringen zuur zijn maar het feit is nou eenmaal dat pesters om pest gedrag prima geschorst kunnen worden
dan heeft het weinig zin om te zeggen dat het niet zo is omdat je het zelf anders hebt mee gemaakt
Ik ben blij dat dit gebeurdquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want ik maak schoolregelementen en zo waarin dat soort dingen worden vastgelegd
serieus ik gok dat ik hier wat meer van weet dan jullie
eigen ervaring is prima maar het heeft echt geen zin om dit soort feiten te ontkennen
ik snap heus wel dat jullie eigen ervaringen zuur zijn maar het feit is nou eenmaal dat pesters om pest gedrag prima geschorst kunnen worden
dan heeft het weinig zin om te zeggen dat het niet zo is omdat je het zelf anders hebt mee gemaakt
Nou dankjewel voor de steun enzo. Niet dat ikdie nodig heb, komende van jou.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nu weten we het wel weer. Zware tijd gehad, niet meer terug te draaien. Dat is het leven.
Geen dank. Ik doe het graag.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nou dankjewel voor de steun enzo. Niet dat ikdie nodig heb, komende van jou.
Wat zijn je eisen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb nu al weken een soort van conflict met mezelf.
Of ik nou te hoge eisen heb of niet.
Nee dat is waar, maar de meeste sociale interactie van kinderen speelt zich af op schoolquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit gebeurdmaar goed het helpt niet echt als je op andere plaatsen ook gepest wordt.
Heb ik net.quote:
Je beschuldigt mij ervan dat ik niet sociaal ben als ik iemand help, maar zelf reageer je zo op iemand die het over zelfmoordneigingen heeft! Dat slaat alles.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nu weten we het wel weer. Zware tijd gehad, niet meer terug te draaien. Dat is het leven.
Das zijn oude gedrag weer, hij pakt altijd de zwakstequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij ervan dat ik niet sociaal ben als ik iemand help, maar zelf reageer je zo op iemand die het over zelfmoordneigingen heeft! Dat slaat alles.
op fok is het anders erg makkelijk om iemand te negeren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das zijn oude gedrag weer, hij pakt altijd de zwakste
Het is ook niet sociaal. Als iemand vertelt dat iemand is overleden in zijn/haar omgeving, moet je nooit over jezelf beginnen. Laat het een les voor je zijn in real life.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij ervan dat ik niet sociaal ben als ik iemand help, maar zelf reageer je zo op iemand die het over zelfmoordneigingen heeft! Dat slaat alles.
Richt je pijlen eens op mij. Kom maar opquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is ook niet sociaal. Als iemand vertelt dat iemand is overleden in zijn/haar omgeving, moet je nooit over jezelf beginnen. Laat het een les voor je zijn in real life.
Vreselijk, is het niet?
Oh nee want zo reageren is zoveel beter. Dan had ik het liever gehad over je decadente rijkeluisprobleempjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is ook niet sociaal. Als iemand vertelt dat iemand is overleden in zijn/haar omgeving, moet je nooit over jezelf beginnen. Laat het een les voor je zijn in real life.
Vreselijk, is het niet?
Ik ben dus vooral buiten school gepest. Helaas doe je daar weinig aan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar de meeste sociale interactie van kinderen speelt zich af op school
als je het daar kunt voorkomen of stoppen ben je al een heel eind natuurlijk
maar goed je hebt gelijk dat dat natuurlijk niet alle interactie is
Waarom?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik net.
Ik schrijf vrouwen wel heel snel af.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Kleding vooral.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]Wokkel, ga dan zelf de ring inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je herhaalt nu al 30 keer hetzelfde. We weten het nu wel, het was verschrikkelijk, je wilde dood, hebt het vaak aangekaart en niemand deed er iets aan. Het is gebeurd, niet meer terug te draaien en het kan jou overkomen zijn maar het betekent nog niet dat iedere school zo handelt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh nee want zo reageren is zoveel beter. Dan had ik het liever gehad over je decadente rijkeluisprobleempjes.
waarom loop je zo uit te dagen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand? Goed, dan niet. Ik heb altijd nog m'n schuimpjes
Kleding kan uitquote:
Ik vind het leuk om pesters te pestenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom loop je zo uit te dagen?
wat wil je nou?
Waar zeg ik dat dan, dat iedere school zo handelt? En het gaat toch over pesten? Mag ik mijn ervaringen niet delen? En je gaat zelf tegen benzin dat hij asociaal is als hij mensen probeert te helpen, en dan doe je zo? Begin dan gewoon over je decadente rijkeluisprobleempjes, dat is nog heel wat minder asociaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je herhaalt nu al 30 keer hetzelfde. We weten het nu wel, het was verschrikkelijk, je wilde dood, hebt het vaak aangekaart en niemand deed er iets aan. Het is gebeurd, niet meer terug te draaien en het kan jou overkomen zijn maar het betekent nog niet dat iedere school zo handelt.
Je reageert helemaal niet op wat ik zeg. In plaats van te reageren op mijn post waarin ik je wijs op wat je doet ga je mij afkraken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vreselijk, is het niet?
Maar het is hem dus wel overkomen. Jij hebt echt geen greintje inlevingsvermogen en als je zulke opmerkingen maakt dan hoor je hier wat mij betreft niet thuis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:40 schreef mrk.n het volgende:
Je herhaalt nu al 30 keer hetzelfde. We weten het nu wel, het was verschrikkelijk, je wilde dood, hebt het vaak aangekaart en niemand deed er iets aan. Het is gebeurd, niet meer terug te draaien en het kan jou overkomen zijn maar het betekent nog niet dat iedere school zo handelt.
en hoe kom je er bij dat ik een pester ben?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om pesters te pesten
En ik heb er het IQ voor, dus waarom niet
Ja maar daar gaat het mij niet om.quote:
Nee, jij bent geen pester hehequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hoe kom je er bij dat ik een pester ben?
omdat ik eens kritisch naar je ben geweest?
Dan moet ie me maar tegenkomen en het zeggen, kan ie een gebroken arm verwachten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
jij bent gewoon leuk om te trollenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hoe kom je er bij dat ik een pester ben?
omdat ik eens kritisch naar je ben geweest?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jij bent gewoon leuk om te trollen
Op andere dingen letten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het mij niet om.
Goeie observatie inderdaad. Dat noemen we hypocriet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een zoentje van je. Zie TTquote:
Je mag wel huilen op mijn schouder hoor, dan krijg je ook meteen een glaasje roos vicé.quote:
Het is niet asociaal omdat hij niet doorheeft dat het fout is. Onsociaal dus. Sociale vaardigheden training zou goed zijn voor Benzin.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan, dat iedere school zo handelt? En het gaat toch over pesten? Mag ik mijn ervaringen niet delen? En je gaat zelf tegen benzin dat hij asociaal is als hij mensen probeert te helpen, en dan doe je zo? Begin dan gewoon over je decadente rijkeluisprobleempjes, dat is nog heel wat minder asociaal.
Sociale vaardigheden training.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Je reageert helemaal niet op wat ik zeg. In plaats van te reageren op mijn post waarin ik je wijs op wat je doet ga je mij afkraken.
[..]
Maar het is hem dus wel overkomen. Jij hebt echt geen greintje inlevingsvermogen en als je zulke opmerkingen maakt dan hoor je hier wat mij betreft niet thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
lees het dan niet. het kan soms zo simpel zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is niet asociaal omdat hij niet doorheeft dat het fout is. Onsociaal dus. Sociale vaardigheden training zou goed zijn voor Benzin.
Je deelt je ervaringen maar, het is alleen na drie keer herhalen dat het zo'n zware tijd was wel genoeg, me dunkt.
[..]
Sociale vaardigheden training.
Je snapt het echt niet he.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef mrk.n het volgende:
Je deelt je ervaringen maar, het is alleen na drie keer herhalen dat het zo'n zware tijd was wel genoeg, me dunkt.
Grappig dat als ik iets zeg wat hartstikke waar is je helemaal niet op mijn punt reageertquote:
dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je mag wel huilen op mijn schouder hoor, dan krijg je ook meteen een glaasje roos vicé.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Één keer aangeven is genoeg.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
lees het dan niet. het kan soms zo simpel zijn.
uiteraard, wat jij lekker vindquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel lekker
wel aanmaak roosvice dan he
Nee. Mijn mening over pesten is hetzelfde als de andere mensen in dit topic. Ik geef mijn mening over huilende mensen in dit topic.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, mrk.n geeft weer zijn mening over pesten zie ik?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Op vrijdag 11 november 2011 17:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op andere dingen letten.Haar uitstraling bv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Zij heeft inderdaad heel veel uitstraling14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dalijk moet hij nog een discussie voeren gebaseerd op andermans puntenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Grappig dat als ik iets zeg wat hartstikke waar is je helemaal niet op mijn punt reageert
In plaats daarvan leg je de schuld bij anderen.
Dat je gepest bent is een legitieme reden om te huilen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Mijn mening is hetzelfde als de andere mensen in dit topic. Ik geef mijn mening over huilende mensen in dit topic.
Mwah er zit niks anders op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op andere dingen letten.Haar uitstraling bv
degene die het hardst huilt ben jij. maar we hadden niet verwacht dat je dat zelf in zou zien, getuige de reacties op je.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Mijn mening over pesten is hetzelfde als de andere mensen in dit topic. Ik geef mijn mening over huilende mensen in dit topic.
Voor de duidelijkheid, de meeste mensen hier zijn het juist niet met je eens he?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef mrk.n het volgende:
Mijn mening over pesten is hetzelfde als de andere mensen in dit topic.
Verstandigquote:
Hij kan het ook niet helpen dat hij geen inlevingsvermogen heeft en dat zelf niet door heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat je gepest bent is een legitieme reden om te huilen.
Het voelt nogal kut, weet je.
Wat een stakker is hij ook. Godverdomme, krijg bijna rear-naked choke neigingenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
degene die het hardst huilt ben jij. maar we hadden niet verwacht dat je dat zelf in zou zien, getuige de reacties op je.
Over pesten? Ik sluit me volledig aan bij de meeste reacties; het is niet leuk/heeft nare gevolgen enzovoort. Tenzij jullie pesten wel okay vinden, dan verschillen we inderdaad van mening en heb ik verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, de meeste mensen hier zijn het juist niet met je eens he?
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
degene die het hardst huilt ben jij. maar we hadden niet verwacht dat je dat zelf in zou zien, getuige de reacties op je.
Ik vind heel moeilijk meisjes leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandigmaar noem nog eens wat waar uit blijkt dat je hoge eisen stelt.
Jij beweert verschillende keren glashard dat het niet zo erg is, het altijd de zwakke mensen zijn, je er zelf iets aan kan doen als je gepest wordt. Voor zover ik heb kunnen lezen waren maar een paar mensen het daar mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:53 schreef mrk.n het volgende:
Over pesten? Ik sluit me volledig aan bij de meeste reacties; het is niet leuk/heeft nare gevolgen enzovoort.
Das ook_gekquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij beweert verschillende keren glashard dat het niet zo erg is, het altijd de zwakke mensen zijn, je er zelf iets aan kan doen als je gepest wordt. Voor zover ik heb kunnen lezen waren maar een paar mensen het daar mee eens.
Ik heb net al warm gegetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:55 schreef tijnbrein het volgende:
Het is maar goed dat het etenstijd isanders had ik popcorn gepakt
Ik heb nergens gezegd dat het niet erg is (zoek het vooral op).quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij beweert verschillende keren glashard dat het niet zo erg is, het altijd de zwakke mensen zijn, je er zelf iets aan kan doen als je gepest wordt. Voor zover ik heb kunnen lezen waren maar een paar mensen het daar mee eens.
Je focust te veel op kleding. Als je daar nu eens mee stopt en op andere dingen focustquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind heel moeilijk meisjes leuk.
Dat komt vooral omdat ze uggs, vuilniszakjassen of andere lelijke zooi aan hebben.
Inderdaad, over die lelijke kleding groeien ze vanzelf wel heen, op den duur.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je focust te veel op kleding. Als je daar nu eens mee stopt en op andere dingen focust
Of je gaat met ze shoppen en koopt samen kleren die jij wel leuk vindtquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, over die lelijke kleding groeien ze vanzelf wel heen, op den duur.
Elfenmode so hot right nowquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je gaat met ze shoppen en koopt samen kleren die jij wel leuk vindt
Moet ik ook maar eens gaan doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:55 schreef tijnbrein het volgende:
Het is maar goed dat het etenstijd isanders had ik popcorn gepakt
Zoals in de UI van Loka?quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je focust te veel op kleding. Als je daar nu eens mee stopt en op andere dingen focust
Ik hoop dat die hype snel overwaait zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, over die lelijke kleding groeien ze vanzelf wel heen, op den duur.
Dan zou ik het graag kopen, Jenny heeft naar mijn mening echt een prachtige smaak qua kleding.quote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen.
Wel lief blijven hè tegen elkaar![]()
Lees het straks wel weer ff bij
Dat klopt en dat beweer ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat het niet erg is
Dat vind ik al erg.quote:Het zijn ook altijd de zwakke mensen.
Je zei dit:quote:Zelf iets aan doen heb ik ook nooit gezegd (zoek het vooral op).
En toen waren verschillende mensen het niet met je eens. Maar je hebt het inderdaad minder sterk gezegd dan ook_gek, maar je reageerde wel steeds op hem door te zeggen dat hij gelijk had.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik denk overigens dat voor jezelf opkomen wél helpt als je gepest wordt.
Zou je Gerrie met Uggs afwijzen? Nee dit is niet flauw. Dus als je iemand leuk vind en die draagt iets wat je afschuwelijk vindt, vind je haar dan nog steeds leuk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar het is moeilijk, misschien dat ik ondanks mijn gevoel er toch maar mee moet doorgaan.
De meeste vrouwen vind ik er leuk bij lopen bij zulke concertenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik het graag kopen, Jenny heeft naar mijn mening echt een prachtige smaak qua kleding.
Je hoeft de moeite niet te nemen Benzinquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt en dat beweer ik ook niet.
[..]
Dat vind ik al erg.
[..]
Je zei dit:
[..]
En toen waren verschillende mensen het niet met je eens. Maar je hebt het inderdaad minder sterk gezegd dan ook_gek, maar je reageerde wel steeds op hem door te zeggen dat hij gelijk had.
Dit hoeft niet per se. Soms is het bijvoorbeeld een kliekje zwakke mensen die samen in 1 groep een nieuwkomer pesten. Zo ook bijvoorbeeld pesten op het werkquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de zwakke mensen.
Daarom is Castlefest ook zo leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je Gerrie met Uggs afwijzen? Nee dit is niet flauw. Dus als je iemand leuk vind en die draagt iets wat je afschuwelijk vindt, vind je haar dan nog steeds leuk?
[..]
De meeste vrouwen vind ik er leuk bij lopen bij zulke concerten
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het niet erg is (zoek het vooral op).
Het zijn ook altijd de zwakke mensen.
Zelf iets aan doen heb ik ook nooit gezegd (zoek het vooral op).
Impliceer je hier wel een beetje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef mrk.n het volgende:
En dat denk ik niet. We hebben het over iemand missen/de dood. Niet over een paar pesterijen.
Dat is toch in augustus/september?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom is Castlefest ook zo leuk
Augustus ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch in augustus/september?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je Gerrie met Uggs afwijzen? Nee dit is niet flauw. Dus als je iemand leuk vind en die draagt iets wat je afschuwelijk vindt, vind je haar dan nog steeds leuk?
En ik ga meequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Augustus ja.
Je kunt natuurlijk ook naar EFF of de Midwinterfair gaan, moet ik zelf ook nog doen.
Wanneer is de midwinterfair en waar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Augustus ja.
Je kunt natuurlijk ook naar EFF of de Midwinterfair gaan, moet ik zelf ook nog doen.
Gelukkig weet je dat het zo is, dat is de eerste stap om te veranderenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
Tsja zo werkt het bij mij niet, maar ik ga maar proberen daar doorheen te prikken.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
Douchen en dan lekker naar een maat![]()
Laterz
Effe denken hoor, jij komt hier binnenvallen ofzo of mis ik nu wat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Damn ik kom de laatste tijd echt geen leuke, nieuwe meiden tegen...![]()
Op mijn studentenvereniging loopt wel het eea. rond, maar dat is over het algemeen toch niet helemaal mijn type. Wel leuk voor 1 afspraakje, maar kunnen het alleen maar hebben over het ''bestuurRrR'' , commissies, praeses, etc..
Best frustrerend eigenlijk, vooral omdat ik merk dat nu het winter wordt, toch wat meer behoefte krijg aan iets vasts..
welke vereniging?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Op mijn studentenvereniging loopt wel het eea. rond, maar dat is over het algemeen toch niet helemaal mijn type. Wel leuk voor 1 afspraakje, maar kunnen het alleen maar hebben over het ''bestuurRrR'' , commissies, praeses, etc..
Best frustrerend eigenlijk, vooral omdat ik merk dat nu het winter wordt, toch wat meer behoefte krijg aan iets vasts..
oh wat erg!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Wat een schijtdag. Zit gewoon te werken aan mijn verslag, hoor ik ineens dat mijn oom is overleden.
Eerst naar het ziekenhuis gefietst en daarna de hele dag bij mijn tante geweest.
Vermoeiend geregel allemaal, allemaal beslissingen die direct genomen moeten. Ik ben wel een beetje bekaf nu.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Wat een schijtdag. Zit gewoon te werken aan mijn verslag, hoor ik ineens dat mijn oom is overleden.
Eerst naar het ziekenhuis gefietst en daarna de hele dag bij mijn tante geweest.
Vermoeiend geregel allemaal, allemaal beslissingen die direct genomen moeten. Ik ben wel een beetje bekaf nu.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Ik kan er wel mee omgaan, na al handenvol oud ooms en tantes en opa's en oma's begraven te hebben. Ik maak me alleen zorgen om mijn tante, die nu helemaal alleen is. En mijn achternichtje. Ze is pas 4 en was niet te troosten. Ze was zijn prinsesje en ik kreeg het even te kwaad toen ik haar zag.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat erg!
gecondoleerd! en heel veel sterkte de komende tijd
2 maanden geleden een hersenbloeding. Daarna ging het steeds beter tot hij een herseninfarct heeft gehad. Geestelijk werd het snel minder, maar lichamelijk was alles nog goed. Hij is altijd zo sterk als een os geweest en dat was hij nog steeds (hij is 71 geworden). Nooit ziek, maar hij wilde niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Ik vind de dood altijd zo'n raar iets.
Was hij toevallig al langer ziek of gebeurde het plotsling?
Hehe, komt me bekend voor van vrienden die bij een studentenvereniging zittenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dat ben ik en daar blijf ik bij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Gecondoleerd! en heel veel sterkte de komende tijd!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Beetje een kutreactie hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ben ik en daar blijf ik bij.
En zo lang jij bv niet je gaat verranderen en actie gaat ondernemen ipv kansloos blijven hangen in je huidige miezerige leventje zal je ook niks bereiken in de toekomst.
En dat heb ik je al eerder verteld. Blijf lekker in je zelf medelijden hangen je komt helemaal nergens. Je moet ACTIE ondernemen maar daar ben jij te lui voor.
Als jij vroeger actie had ondernomen op het pesten was het er niet geweest of was het een stuk minder geweest.
Maar probleem is dat de meeste mensen die gepest zijn het eerst allemaal pikken en denken, gaat van zelf wel over. Dan ben je al te laat.
Eerlijk direct en het is helaas zo. Hoe jammer of oneerlijk het ook is.quote:
Ik denk dat je bedoelt het leven is hard, anders zou je wel wat minder lomp zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef ook_gek het volgende:
Eerlijk direct en het is helaas zo. Hoe jammer of oneerlijk het ook is.
Leven is hart, wen er maar aan.
ik ben het wel met je eens dat je van volwassenen kunt verwachten dat ze actie ondernemenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend hoor, maar dan hoef jij nog niet zo te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dislexty helaas. En sorry maar ik kan er een heel verhaal van maken waar ik het mee minder lomp mee kan over laten komen. Maar zo ben ik niet, en als dat iemand het niet aan staat mag die mij gerust negerenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt het leven is hard, anders zou je wel wat minder lomp zijn
Wat ik net zeg, zo ben ik als persoonquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend hoor, maar dan hoef jij nog niet zo te doen.
Ok, maar dan hoef je het nog niet af te schuiven op 'het leven', ik denk dat benzin onderhand wel heeft gemerkt dat soms hard is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik net zeg, zo ben ik als persoon
quote:
En toch is die post de waarheid en dat weet Benzin zelf ook wel. Niks ondernemen > bereik je ook niets, enzovoort enzovoort. Niet voor jezelf opkomen > krijg je daar simpelweg problemen mee in het leven. Het kan hard overkomen, maar zo is het wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt het leven is hard, anders zou je wel wat minder lomp zijn
het leven is wat je er zelf van maakt. Maak je er niks va, gebeurd er niksquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, maar dan hoef je het nog niet af te schuiven op 'het leven', ik denk dat benzin onderhand wel heeft gemerkt dat soms hard is.
Persoonlijk hou ik meer van opbouwende kritiek, dat kan je ook geven. Dan is de inhoud hetzelfde, maar kom je over het algemeen wat aardiger over.
ligt er aan waar je van houdt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat is nou een echte fraaie cocktail
Je hebt er 1 met 5 verschillende rums er in, die is meesterlijk. 2 stuks en je gaat omvallen en kwijlen op de grondquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat is nou een echte fraaie cocktail
Het kan best de waarheid zijn, het is maar hoe je het verwoordt. Het heeft niet zoveel zin om mensen dingen uit het verleden in te wrijven en te benadrukken dat het hun eigen schuld is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
En toch is die post de waarheid en dat weet Benzin zelf ook wel. Niks ondernemen > bereik je ook niets, enzovoort enzovoort. Niet voor jezelf opkomen > krijg je daar simpelweg problemen mee in het leven. Het kan hard overkomen, maar zo is het wel.
nee laten we lekker zeggen van ach ach knulletje knulletje toch. Het is heul niet je eigen schuld hoor. Het waren die stomme pesters. Zij hebben dat gedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het kan best de waarheid zijn, het is maar hoe je het verwoordt. Het heeft niet zoveel zin om mensen dingen uit het verleden in te wrijven en te benadrukken dat het hun eigen schuld is.
Uhm beste vriend. Dit is een echte mannen cocktailquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik wil geen vrouwelijke cocktails, maar thnx voor het meedenken. iemand wel een idee wat nou dé male cocktail is?
Een verrassisquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik wil geen vrouwelijke cocktails, maar thnx voor het meedenken. iemand wel een idee wat nou dé male cocktail is?
ja ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen maar dat je het wel wat aardiger kan verwoorden, zodat benzin er ook iets aan heeft. Nu is het alleen maar bashen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee laten we lekker zeggen van ach ach knulletje knulletje toch. Het is heul niet je eigen schuld hoor. Het waren die stomme pesters. Zij hebben dat gedaan.
whisk(e)y, jenever, gin. zo min mogelijk fruitzooi in mn drankquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik
maar dan moet je wel zeggen wat soort smaken je wil
serieus cocktails zijn mijn ding
maar het is als vragen wat is lekker eten
de een houdt van thais en de ander van aardappels
Om maar eens serieus te reageren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het kan best de waarheid zijn, het is maar hoe je het verwoordt. Het heeft niet zoveel zin om mensen dingen uit het verleden in te wrijven en te benadrukken dat het hun eigen schuld is.
nee hoor hij weet hoe ik er over denk. Ik heb enige tijd met hem gemaild. Maar als hij niks onderneemt. Hij er letterlijk te lui voor is. Zijn trouwens zijn eigen worden. Kan je zeggen wat je wilt op welke manier dan ook. Maar hij wilt alleen maar horen hoe erg gelijk hij heeft. Wat niet zo is. Dus op welke manier je wat zegt maakt helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen maar dat je het wel wat aardiger kan verwoorden, zodat benzin er ook iets aan heeft. Nu is het alleen maar bashen.
heb nog een leuk shotje idee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
whisk(e)y, jenever, gin. zo min mogelijk fruitzooi in mn drank
Whiskey sour?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
whisk(e)y, jenever, gin. zo min mogelijk fruitzooi in mn drank
Krijg er dorst van, maar ik heb al die zooi niet hier hahahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whiskey sour?
IJs
45ml Schotse whisky
30ml citroenschap
15ml suikersiroop
Citroenschil
en normale daquiri?
45 ml Witte Rum
10 ml Suiker siroop
25 ml Limoensap
ik weet niet of deze bij je past maar een black of een white rusian?
2 delen Wodka
1 deel koffielikeur
IJsblokjes
Je maakt hem wit door een melk of room bij te mikken
ik denk nog even verder
Kan jij ze allemaal maken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whiskey sour?
IJs
45ml Schotse whisky
30ml citroenschap
15ml suikersiroop
Citroenschil
en normale daquiri?
45 ml Witte Rum
10 ml Suiker siroop
25 ml Limoensap
ik weet niet of deze bij je past maar een black of een white rusian?
2 delen Wodka
1 deel koffielikeur
IJsblokjes
Je maakt hem wit door een melk of room bij te mikken
ik denk nog even verder
die drink ik ook maar dat is nou niet bepaald een mannen drankje of zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef ook_gek het volgende:
Nog een lekker drankje
Raketje
Fanta
Rode vodka
Besse jenever
En je drinkt gewoon een heerlijk raket ijsje. Pas op want hij kan aardig inslaan
haha tuurlijk is kei simpelquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan jij ze allemaal maken?
Indien ja, wil je met me trouwen
Oh ja ik had het meer over shotjes sorry.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die drink ik ook maar dat is nou niet bepaald een mannen drankje of zo
en inslaan?en ik kan niks hebben maar die gaan toch echt prima hoor
Is dat de Jamaicaanse versie van een Jägermeister?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Longdrink redbull met een shotglaasje gevuld met jaghameister op de bodem en in 1x atten
probeer hem eens met blueberry ipv bessenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ja ik had het meer over shotjes sorry.
En als jij hem goed maakt slaat die prima in. 1/3 rode vodka. 1/3 besse jenever berg ijsblokjes en zuchtje fanta.
Jagah bom is ook geinig.
Longdrink redbull met een shotglaasje gevuld met jaghameister op de bodem en in 1x atten
Waarom zou ik je negeren als ik ook kan zeggen dat ik je een lompe boer vind die zichzelf erg geweldig vind?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:
dislexty helaas. En sorry maar ik kan er een heel verhaal van maken waar ik het mee minder lomp mee kan over laten komen. Maar zo ben ik niet, en als dat iemand het niet aan staat mag die mij gerust negeren
Als ze er nou sterker van werden zou het nog een doel dienen, maar als je er daardoor later op volwassen leeftijd nog last van hebt heeft het wel een heel grote impact. Dus mag er wel iets tactvoller over gedaan worden dan zeggen: dan had je maar voor jezelf moeten opkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:34 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind niet dat het per definitie zijn schuld is dat hij is gepest. Wel ben ik van mening dat als iemand wordt gepest, dat niet zomaar is. Het ligt vaak aan de houding van die persoon. Kinderen (en volwassenen) die gepest worden zijn vaak onzeker/bang/sociaal niet goed. Je wordt niet gepest als jij zelfverzekerd bent en voor jezelf opkomt. Benzin kan beweren van wel, maar zo werkt dat nou eenmaal niet. Zwakkere mensen worden er altijd uitgepikt, hoe vervelend dat ook is.
Oh heerlijk, ik heb 1x een cocktail feestje gehouden. Me huis plakt nu nogquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha tuurlijk is kei simpel
een van de weinige dingen die ik heb geleerd van mijn vader, cocktails maken en feestjes geven
het liefst cocktailfeestjes
wat ben jij voor weirdoquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik heb 1x een cocktail feestje gehouden. Me huis plakt nu nog![]()
dus we gaan nu 1x in de zoveel tijd naar een cocktail bar en proberen daar alle cocktails. En dat is dan echt kruipen naar de taxi![]()
Ze hebben daar ook cocktails zonder drank, een vriendin van me wilde die proberen. Dus vraagt aan mij van bestel die effe voor mij heb dorst ook. Gaat ik nar de WC. dus ik aan de barman, ik wil een cocktail zo sterk mogelijk maar je mag het niet proeven want ze wilt er 1 zonder drank.
Goed wij krijgen die cocktail en inderdaad je proeft het niet. Die vriendin komt terug en gaat op haar barkruk zitten en slaat in 3 grote teugen dat glas naar binnen![]()
Die barman kijkt me aan zo van WTF en een andere vriendin kijkt me ook aan van oh oh. Zegt ze, zo effe roken maar? ze wilt opstaan....
vuile tering lijers! er zat drank in en niet te zuinig ook. Binnen 10min helemaal van de kaart whehe
Leuk man, volgende keer gooi je er ook GHB in?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus we gaan nu 1x in de zoveel tijd naar een cocktail bar en proberen daar alle cocktails. En dat is dan echt kruipen naar de taxi![]()
Ze hebben daar ook cocktails zonder drank, een vriendin van me wilde die proberen. Dus vraagt aan mij van bestel die effe voor mij heb dorst ook. Gaat ik nar de WC. dus ik aan de barman, ik wil een cocktail zo sterk mogelijk maar je mag het niet proeven want ze wilt er 1 zonder drank.
Goed wij krijgen die cocktail en inderdaad je proeft het niet. Die vriendin komt terug en gaat op haar barkruk zitten en slaat in 3 grote teugen dat glas naar binnen![]()
Die barman kijkt me aan zo van WTF en een andere vriendin kijkt me ook aan van oh oh. Zegt ze, zo effe roken maar? ze wilt opstaan....
vuile tering lijers! er zat drank in en niet te zuinig ook. Binnen 10min helemaal van de kaart whehe
Oh geinig, ik krijg er elke keer een plakkertje bij. Lompe boer en nu vind ik me zelf erg geweldig. Dat laatste slaat overgens nergens op. Voel me namelijk niet beter dan een gemiddeld mens. uitzondering daar gelaten inderdaad. Maar in dit topic zijn die voor als nog niet te vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik je negeren als ik ook kan zeggen dat ik je een lompe boer vind die zichzelf erg geweldig vind?
Ja weet ik, zo moet hij eigenlijk ook. maar ik vind dat blueberry zo viesquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
probeer hem eens met blueberry ipv bessen
veel lekkerder
Wat een gluiperd ben jequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zag de grap ook echt niet inderdaadquote:
blueberry is hier echt mijn favo drankjequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh geinig, ik krijg er elke keer een plakkertje bij. Lompe boer en nu vind ik me zelf erg geweldig. Dat laatste slaat overgens nergens op. Voel me namelijk niet beter dan een gemiddeld mens. uitzondering daar gelaten inderdaad. Maar in dit topic zijn die voor als nog niet te vinden.
[..]
Ja weet ik, zo moet hij eigenlijk ook. maar ik vind dat blueberry zo vies
Niet meteen in de stress schieten.Dat had ze kunnen verwachten. Als we in de kroeg zitten en je gaat naar de wc kan je er van uit gaan dat je een puntje of 2 drank er bij gekregen hebt. Geintje onderling niks geks aan.quote:
Ja want dat staat natuurlijk helemaal gelijk aan het bovenstaande verhaaltje jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leuk man, volgende keer gooi je er ook GHB in?
Ik zeg niet dat hij maar voor zichzelf had moeten opkomen aangezien hij een kind was. Klinkt onlogisch imo. En sowieso, voor jezelf opkomen kan moeilijk zijn (voor bepaalde mensen).quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ze er nou sterker van werden zou het nog een doel dienen, maar als je er daardoor later op volwassen leeftijd nog last van hebt heeft het wel een heel grote impact. Dus mag er wel iets tactvoller over gedaan worden dan zeggen: dan had je maar voor jezelf moeten opkomen.
@Kaneelstokje: gecondoleerd
wtf?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet meteen in de stress schieten.Dat had ze kunnen verwachten. Als we in de kroeg zitten en je gaat naar de wc kan je er van uit gaan dat je een puntje of 2 drank er bij gekregen hebt. Geintje onderling niks geks aan.
[..]
Ja want dat staat natuurlijk helemaal gelijk aan het bovenstaande verhaaltje ja
Zo'n type lijk je me wel ja. Moet je maar niet van die kansloze verhalen ophangen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef ook_gek het volgende:
Ja want dat staat natuurlijk helemaal gelijk aan het bovenstaande verhaaltje ja
ik ben altijd best kritisch naar benzin maar de laatste tijd doet ie het heel goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij maar voor zichzelf had moeten opkomen aangezien hij een kind was. Klinkt onlogisch imo. En sowieso, voor jezelf opkomen kan moeilijk zijn (voor bepaalde mensen).
Hij wil al een hele poos dingen ondernemen (echt al jaren, ook topics over te vinden) maar het komt er niet van. Aanspreken heeft inderdaad geen zin, tips geven ook niet. Hij heeft zichzelf dit passieve gedrag aangeleerd door middel van negatief te zijn/bang te zijn/laks te zijn en het is er langzamerhand ingeslopen.
Het is een gewoonte geworden maar dat gedrag moet hij echt zien kwijt te raken, zo komt hij echt niet verder in het leven. Maar dat weet hij wel.
Leuke vrienden joh, echt dolle boelquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:51 schreef ook_gek het volgende:
Oh god iedereen weer in de stress. Nou geen paniek zoals gezegt doen we dit vaker bij elkaar.
Soms tot aan het punt aan toe dat BV ik een longdrink vol bacardi lemmon heb zonder 7up als ik terug kom van de wc. Is iets wat je kan verwachten.
dat is toch enorm kansloos?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:51 schreef ook_gek het volgende:
Oh god iedereen weer in de stress. Nou geen paniek zoals gezegt doen we dit vaker bij elkaar.
Soms tot aan het punt aan toe dat BV ik een longdrink vol bacardi lemmon heb zonder 7up als ik terug kom van de wc. Is iets wat je kan verwachten.
Oh kikkuh nu ben ik nog een verkrachter ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo'n type lijk je me wel ja. Moet je maar niet van die kansloze verhalen ophangen.
Hij is 31quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
dat is toch enorm kansloos?
misschien is het een leeftijdsverschil?
hopelijk groei je er over heen
Ik lees net dat hij weer terug is gevallen in zijn oude gewoonte. Niks ondernemen. Vandaag was hij goed bezig met? Aanvallend reageren zonder dat het nodig was, doel je daar op?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben altijd best kritisch naar benzin maar de laatste tijd doet ie het heel goed
niet daar op afschuiven dus
hij was juist ook vandaag weer goed bezig
helemaal geen aanleiding om meteen te gaan zeuren dat ie niks doet
wie zegt er nou weer dat je een verkrachter bent?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh kikkuh nu ben ik nog een verkrachter ook
en kanslozen verhalen? Tuurlijk, als je nou eerst eens gaat afvragen waarom dat gedaan is ipv direct gaan oordelen
dat meen je niet?quote:
Shocking hè?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
dat meen je niet?
ik dacht al die tijd dat ie 17 was of zo
nou dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij weer terug is gevallen in zijn oude gewoonte. Niks ondernemen. Vandaag was hij goed bezig met? Aanvallend reageren zonder dat het nodig was, doel je daar op?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leuk man, volgende keer gooi je er ook GHB in?
Kan aan mij liggen maar als ik me niet vergis is GHB de verkrachtings drug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie zegt er nou weer dat je een verkrachter bent?
Ja echt enorm!quote:
Ik heb het even nagelezen, maar ik vond dat jij degene was die hem aanviel en ik vond dat hij zich perfect verweerde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef mrk.n het volgende:
Ik lees net dat hij weer terug is gevallen in zijn oude gewoonte. Niks ondernemen. Vandaag was hij goed bezig met? Aanvallend reageren zonder dat het nodig was, doel je daar op?
ik weet niet hoor maar als iemand bij mij out gaat dan gaat het rode lampje branden, als iemand erom lacht gaat het lichtje daar prima uit, die lui hoef ik nooit meer te zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Kan aan mij liggen maar als ik me niet vergis is GHB de verkrachtings drug.
ja dat is een van de drugs die verkrachters gebruikenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
vergeet je vagijntje niet, ik kan net zo goed verkracht wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is een van de drugs die verkrachters gebruiken
dat maakt het niet meteen een verkrachtingsdrugs
je gebruikt je lul ook bij een verkrachting
maakt het niet meteen een verkrachtingsinstrument
het blijft gewoon een lul
Niemand wilde hem aanpraten dat hij een loser is, dat wordt weer zo aangenomen. Ik vind het goed dat hij voor zichzelf opkomt als het ook echt terecht is. Het was alleen niet nodig aangezien het geen aanval was, het was een doodnormale opmerking, hij had ook normaal kunnen antwoorden: ik bedoel het op die manier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat heb ik dan gemist
ik vond dat ie goed voor zichzelf op kwam en zich niet liet aanpraten dat ie een loser was of zo
terwijl ie normaal niet zo positief is over zich zelf en snel zich laat overtaken door negatieve comments
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is een van de drugs die verkrachters gebruiken
dat maakt het niet meteen een verkrachtingsdrugs
je gebruikt je lul ook bij een verkrachting
maakt het niet meteen een verkrachtingsinstrument
het blijft gewoon een lul
GHB kan ook voor recreatieve doeleinden worden gebruikt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
uiteraardquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
vergeet je vagijntje niet, ik kan net zo goed verkracht worden
Dan denk ik dat je niet goed hebt nagelezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het even nagelezen, maar ik vond dat jij degene was die hem aanviel en ik vond dat hij zich perfect verweerde.
*shivers*quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard
mijn evil verkrachtingsvagina
lijkt me juist best oke om ooit te proberenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
GHB kan ook voor recreatieve doeleinden worden gebruikt.
Beter deze reacties van hem, waar hij voor zichzelf opkomt, dan een reactie als 'waarom doen jullie zo gemeen tegen me, dat heb ik niet verdiend'. Dus hele vooruitgang.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niemand wilde hem aanpraten dat hij een loser is, dat wordt weer zo aangenomen. Ik vind het goed dat hij voor zichzelf opkomt als het ook echt terecht is. Het was alleen niet nodig aangezien het geen aanval was, het was een doodnormale opmerking, hij had ook normaal kunnen antwoorden: ik bedoel het op die manier.
Zulke reacties kan hij sowieso ook in real life verwachten, als je dan op zo'n gepikeerde manier reageert, kan het nooit goedkomen.
Mijn mening, kun je niet over onderhandelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
Dan denk ik dat je niet goed hebt nagelezen.
dan nogquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef ook_gek het volgende:
Uhm mensen ik denk dat jullie van de kaart iets anders oppakken dan ik het bedoel.
Jullie denken aan out gaan, kotsen, niet meer weten wat je doet.
Ik heb het over zeg maar een lange avond flink door stappen. Lekker dronken, maar niet dat je niet meer kan lopen bv .
Gewoon niet meer vertellen, hier wordt alles vaak uitvergroot. Als je een verkrachtingsspel wil spelen, ben je in het echte leven meteen een verkrachter en als je drank in een vriendin haar drankje doet, ben je meteen iemand die overal drugs ingooit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef ook_gek het volgende:
Uhm mensen ik denk dat jullie van de kaart iets anders oppakken dan ik het bedoel.
Jullie denken aan out gaan, kotsen, niet meer weten wat je doet.
Ik heb het over zeg maar een lange avond flink door stappen. Lekker dronken, maar niet dat je niet meer kan lopen bv .
Zeker doen, alleen niet te veel. Ik vond het leuker dan een pilletje of snuiven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me juist best oke om ooit te proberen
inderdaad!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter deze reacties van hem, waar hij voor zichzelf opkomt, dan een reactie als 'waarom doen jullie zo gemeen tegen me, dat heb ik niet verdiend'. Dus hele vooruitgang.
zit nogal een verschil tussen hoor kerelquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gewoon niet meer vertellen, hier wordt alles vaak uitvergroot. Als je een verkrachtingsspel wil spelen, ben je in het echte leven meteen een verkrachter en als je drank in een vriendin haar drankje doet, ben je meteen iemand die overal drugs ingooit.
Dat is waar, maar dat maakt het nog niet terecht. Ik heb nog even teruggelezen. Mijn reactie was normaal, niet aanvallend en zijn reactie was erg gepikeerd, persoonlijk en aanvallend.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter deze reacties van hem, waar hij voor zichzelf opkomt, dan een reactie als 'waarom doen jullie zo gemeen tegen me, dat heb ik niet verdiend'. Dus hele vooruitgang.
Ja, de meeste mensen in het topic beredeneren het op die manier. Ik niet, heb daar geen oordelen over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zit nogal een verschil tussen hoor kerel
naspelen zijn 2 mensen bij en die nemen bewust deel
of misschien wel 3 of 4 maakt mij het uit
iemand tegen haar zin bepaalde middelen voeren is gewoon niet echt grappig
vind ik dan
Jij komt ook niet zo ver als je steeds door blijft gaan. Op een gegeven moment moet je het ook loslaten en doorgaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:02 schreef mrk.n het volgende:
Dat is waar, maar dat maakt het nog niet terecht. Ik heb nog even teruggelezen. Mijn reactie was normaal, niet aanvallend en zijn reactie was erg gepikeerd, persoonlijk en aanvallend.Anyway, toch iemand die niet ver gaat komen met zulk aangeleerd passief gedrag.
Ik ben al verder dan dat jij bent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij komt ook niet zo ver als je steeds door blijft gaan. Op een gegeven moment moet je het ook loslaten en doorgaan
Ik weet niet, ik vond van beide kanten meteen al wel een negatieve houding.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat maakt het nog niet terecht. Ik heb nog even teruggelezen. Mijn reactie was normaal, niet aanvallend en zijn reactie was erg gepikeerd, persoonlijk en aanvallend.Anyway, toch iemand die niet ver gaat komen met zulk aangeleerd passief gedrag.
Alles in het leven. Jij bent alleen jaren ouder, daar ben jij dan weer verder mee. Of ja, verder..quote:
Welke serie kijk jij? Dexter?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
oeh ik leer net dat veel praten over materieel bezit een kenmerk van een seriemoordernaar is
zou dat ook gelden voor mensen die graag over geld en grote bedragen die ze uitgeven etc?
sowieso zit aan bijna alles tegenwoordig indirect wel bloedquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
oeh ik leer net dat veel praten over materieel bezit een kenmerk van een seriemoordernaar is
zou dat ook gelden voor mensen die graag over geld en grote bedragen die ze uitgeven etc?
ik vond hem ook lekker cryptischquote:
nee was even de tv draait door aan het kijkenquote:
Nee, dat is gewoon ouder zijn. Dus jij hebt ook al verschillende diploma's op hoger niveau, een koophuis, een auto, een goede C.V en geweldige baan en jij weet je depressiviteit onder controle te houden,etc? Of geef eens voorbeelden dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef mrk.n het volgende:
Alles in het leven. Jij bent alleen jaren ouder, daar ben jij dan weer verder mee. Of ja, verder..
Hij wordt gewoon naar een privéschool gestuurd voor z'n papiertjes, daar overtreft hij je echt wel in binnen een aantal jaar hoor. Idem met koophuis, dikke zwembad erbij. C.V boeit niet want hij start zelf zes bedrijfjes met een kapitaalinjectie van z'n vader erbij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon ouder zijn. Dus jij hebt ook al verschillende diploma's op hoger niveau, een koophuis, een auto, een goede C.V en geweldige baan en jij weet je depressiviteit onder controle te houden,etc? Of geef eens voorbeelden dan.
Fuck, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dat is het natuurlijk. Hij is verder in de nieuwste Donald Duckquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik vond hem ook lekker cryptisch
misschien is ie in parijs en zijn jullie onderweg naar cassablanca en ben jij in breda?
of is ie al verder met een of andere studie homeopathisch genezen die jullie doen
verder in de nieuwe saskia noord?
ik weet het niet
ingewikkeld
nou laat even duidelijk zijn dat we daar zitten om drank te drinken, dat wil zij ook. Dus tegen haar zin was het zeker niet. En zij kon er ook om lachen. Wat ik zeg, dat soort dingen doen we wel eens vaker. Het is echt niet dat we iemand zo lam willen krijgen dat hij zij niet meer kan lopen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog
zij koos daar op dat moment niet voor
wie ben jij dan om dat voor iemand te besluiten en zonder haar weten om dingen toe te voegen aan haar drankje?
ik vind het bizar en bizarre vorm van humor als je dat grappig vind
Kennelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gewoon niet meer vertellen, hier wordt alles vaak uitvergroot. Als je een verkrachtingsspel wil spelen, ben je in het echte leven meteen een verkrachter en als je drank in een vriendin haar drankje doet, ben je meteen iemand die overal drugs ingooit.
Oh gelukkig, dus het komt nog wel goed met hem? Nou dan mag hij tegen die tijd zeggen dat hij verder is. Tot die tijd moet hij gewoon nog maar even vanaf het bankje toekijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef Supersoep het volgende:
Hij wordt gewoon naar een privéschool gestuurd voor z'n papiertjes, daar overtreft hij je echt wel in binnen een aantal jaar hoor. Idem met koophuis, dikke zwembad erbij. C.V boeit niet want hij start zelf zes bedrijfjes met een kapitaalinjectie van z'n vader erbij.
Dat stukje heb ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb eens gelezen dat mensen die zonder hoofdletters typen enzovoort dom zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben (net) twintig. Ik heb twee diploma's op hoger niveau. Één havo diploma en één hbo diploma. In februari begin ik aan een wo studie. Ik heb een eigen appartement in Amsterdam (waar ik nooit kom) en die nog wel te koop gaat staan en ik heb sinds kort een nieuwe eigen auto aangezien ik mijn rijbewijs net een poosje heb. Ik heb een leuk bijbaantje maar ik zou ook bij mijn oude stageplek aan het werk kunnen door middel van connecties (pwC) of ergens anders. Of inderdaad, zelf beginnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon ouder zijn. Dus jij hebt ook al verschillende diploma's op hoger niveau, een koophuis, een auto, een goede C.V en geweldige baan en jij weet je depressiviteit onder controle te houden,etc? Of geef eens voorbeelden dan.
Verder in het experimenten met zijn werkelijke geaardheid?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fuck, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dat is het natuurlijk. Hij is verder in de nieuwste Donald Duck
Omdat seriemoordenaars = psychopaten = oppervlakkig. Denk ik?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Komt goed!quote:
daarom vallen ze ook niet op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat seriemoordenaars = psychopaten = oppervlakkig. Denk ik?
ow ja? waar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat mensen die zonder hoofdletters typen enzovoort dom zijn.
[..]
Ik ben (net) twintig. Ik heb twee diploma's op hoger niveau. Één havo diploma en één hbo diploma. In februari begin ik aan een wo studie. Ik heb een eigen appartement in Amsterdam (waar ik nooit kom) en die nog wel te koop gaat staan en ik heb sinds kort een nieuwe eigen auto aangezien ik mijn rijbewijs net een poosje heb. Ik heb een leuk bijbaantje maar ik zou ook bij mijn oude stageplek aan het werk kunnen door middel van connecties (pwC). Mijn depressiviteit weet ik nog niet onder controle te houden, minpunt.
Was wel een heel interesant stukje trouwens. Ze hadden bij een groot aantal gekken een zelfde onderzoek gedaan en kwam keer op keer het zelfde uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal fantastisch. Dan bleef idd alleen je ninja-edit over dat je je depressie nog niet de baas bent over. Ga daar dan maar eens aan werken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben (net) twintig. Ik heb twee diploma's op hoger niveau. Één havo diploma en één hbo diploma. In februari begin ik aan een wo studie. Ik heb een eigen appartement in Amsterdam (waar ik nooit kom) en die nog wel te koop gaat staan en ik heb sinds kort een nieuwe eigen auto aangezien ik mijn rijbewijs net een poosje heb. Ik heb een leuk bijbaantje maar ik zou ook bij mijn oude stageplek aan het werk kunnen door middel van connecties (pwC) of ergens anders. Of inderdaad, zelf beginnen.
verder met vlechten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal fantastisch. Dan bleef idd alleen je ninja-edit over dat je je depressie nog niet de baas bent over. Ga daar dan maar eens aan werken.
Oh en nou is mijn vraag nog niet beantwoord. In welk opzicht ben je verder dan? Want je bent ook nog eens een stuk kleiner.
Ik denk niet dat ze oppervlakkig zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld echt helemaal stapel gek op dieren zijn, maar gewoon geen connectie voelen met andere mensen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
AHAHAHAHA!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een afgunst omdat iemand wel naar een prive school kan en een huis krijgt van zijn ouders.
Ooit wel eens na gedacht over het feit dat een kind van zeer rijke ouders het veel zwaarder hebben dan de kinderen van een modaal gezin?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon naar een privéschool gestuurd voor z'n papiertjes, daar overtreft hij je echt wel in binnen een aantal jaar hoor. Idem met koophuis, dikke zwembad erbij. C.V boeit niet want hij start zelf zes bedrijfjes met een kapitaalinjectie van z'n vader erbij.
Zo ver zat ik er dus niet naast. En maar zeggen dat je via internet een persoon niet echt kan leren kennen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben (net) twintig. Ik heb twee diploma's op hoger niveau. Één havo diploma en één hbo diploma. In februari begin ik aan een wo studie. Ik heb een eigen appartement in Amsterdam (waar ik nooit kom) en die nog wel te koop gaat staan en ik heb sinds kort een nieuwe eigen auto aangezien ik mijn rijbewijs net een poosje heb. Ik heb een leuk bijbaantje maar ik zou ook bij mijn oude stageplek aan het werk kunnen door middel van connecties (pwC) of ergens anders. Of inderdaad, zelf beginnen.
hmmm weinig empathisch vermogen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze oppervlakkig zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld echt helemaal stapel gek op dieren zijn, maar gewoon geen connectie voelen met andere mensen.
Waar lees je afgunst? Wie is er hier jaloers?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een afgunst omdat iemand wel naar een prive school kan en een huis krijgt van zijn ouders.
Ooit wel eens na gedacht over het feit dat een kind van zeer rijke ouders het veel zwaarder hebben dan de kinderen van een modaal gezin?
Ik weet eigenlijk niet hoeveel psychopaten wel echt kunnen houden van dieren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze oppervlakkig zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld echt helemaal stapel gek op dieren zijn, maar gewoon geen connectie voelen met andere mensen.
serieus het luzac telt echt nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:
Is het die ene die een username heeft zonder hoofdletters?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm weinig empathisch vermogen?
aan wie doet me dat denken
ik weet het niet meer
typte ik maar met hoofdletters dan was ik misschien niet zo dom dat ik het niet meer wist
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het die ene die een username heeft zonder hoofdletters?
Je komt al nooit te snugger over, maar nu maak je het wel heel bont.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:
Nou vertel ben benieuwd. Zal ik je er na uitleggen waar het in mijn ogen is.quote:
http://www.checklijst.nl/psychopaten.htmquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoeveel psychopaten wel echt kunnen houden van dieren.
Maar dat sluit verdere opppervlakkigheid niet uit.
Dat doe ik als het stoffig is en als ik geil ben. Verder zijn er geen andere redenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus het luzac telt echt niet
die staan onder strenge controle nu ivm het haast weggeven van diploma's
vandaar de aangescherpte exameneisen landelijk
omdat privescholen diploma's letterlijk weg geven
anyway ik geloof je best hoor dat ze het zwaar hebben (zwaarder weet ik niet)
maar ben daar dan gewoon eerlijk en open over zoals veel mensen hier ipv er mee patsen
natuurlijk zet dat kwaad bloed
vooral op de manier waarop hij het doet
alsof het argumenten zijn voor zijn karakter of zo? of argumenten waarom cactus zou zuigen of zo?
cocktails door een rietje!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat doe ik als het stoffig is en als ik geil ben. Verder zijn er geen andere redenen eigenlijk.
Want?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je komt al nooit te snugger over, maar nu maak je het wel heel bont.
Jij gaat mij niet vertellen dat iemand die van rijke afkomst is, het veel zwaarder heeft dan iemand van modale afkomst. Waarom vraag je me dat??quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel ben benieuwd. Zal ik je er na uitleggen waar het in mijn ogen is.
hbo's hebben ook heel veel verschil in kwaliteit natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb mijn havo diploma van Luzac, maar mijn hbo via een normale hogeschool. Mijn havo diploma doet er sowieso al niet meer toe, was gewoon een opstapje.
Shit, die was ik vergeten. Rietjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
cocktails door een rietje!!
wanneer begint dat verdomde voetbal nou?
al dat gelul er over
Je hebt ook gelijk, maar is dat meteen negatief?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Zo ver zat ik er dus niet naast. En maar zeggen dat je via internet een persoon niet echt kan leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |