Ja, psies....daarom geven wij de DTP ook nooit op het werk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Maar het heet een griepprik en geen antigriepprik
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 2 mokkels moeten beide weg, maar als iemand het vraagt kijk ik Nederlands elftal
Morgenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Len![]()
Benne de poekies nou alweer thuis?
Oeh, spannend!quote:
Nou niet helemaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, spannend!![]()
Is alles catproof gemaakt en kunnen ze nergens naar buiten?
Ik heb dit recept nog niet eerder geprobeerd, dus als het smaakt zal ik het posten... zo niet, dan gaan we naar de Burger King of zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat wil ik ook es zelf maken![]()
Doe es gooien met recepten
Wil je ze echt naar buiten hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet helemaalZe kunnen nergens naar buiten, en het is redelijk catproof, maar we zijn nog best wat aan t klussen natuurlijk.
maar we hebben alle deuren opgehangen, en zeker beneden alle kabels e.d. weggewerkt. En alle vloeren en muren zitten in ieder geval dicht, dus ze redden zich wel. Het is even afwachten hoe ze overal op reageren en of ze een 'boven' snappenEn ze mogen hier op termijn wel naar buiten, er wonen hier ECHT veel katten, dus is wel leuk voor ze denk. Maar even alle inentingen updaten enzo
Nou het HOEFT niet, maar als ze het leuk vinden, waarom nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil je ze echt naar buiten hebben?![]()
Dat zijn ze beide toch niet gewend?
Is idd ook het beste denk ik; je hebt toch minder aandacht voor ze en met al dat volk wat in uit sjouwt zijn ze ook zo wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar komt wel goed hoor, we kunnen ze bv. gewoon in de bijkeuken doen en daar de deur dicht als we ergens aan de klus gaanen alles wat er nog staat waar ze zich aan kunnen verwonden zit OF achter slot en grendel OF in een doos. We hebben ze bewust nog even niet teruggehaald omdat we niet wilden dat er iets zou gebeuren
Ja het echte verbouwen is nu gewoon wel klaar, dus het volk wat in en uit loopt grotendeels ook. Het is vooral inrichten en nog wel een en ander verven enzo. Maar zeker de woonkamer is wel prima nu, bijkeuken en keuken ook. Dus beneden vermaken ze zich wel. De kamers die boven nog niet helemaal catproof zijn (kabels of gereedschap) sluiten we gewoon af met een deurquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is idd ook het beste denk ik; je hebt toch minder aandacht voor ze en met al dat volk wat in uit sjouwt zijn ze ook zo weg
Ik zou het persoonlijk niet doen, omdat ze het niet gewend zijn en ik gewoon geen enkel risico zou willen lopen dat mijn kat zou worden aangereden of weg zou lopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
maar jij vindt het 'buiten gaan' niet zo'n best idee dus?
Ik weet t verder niet zoIk denk dat Mips zich zeker wel red, maar in z'n algemeenheid een slecht idee als ze beide hun hele leven binnen zijn geweest denken jullie?
Mwah, het maakt niet veel uit of ze altijd binnen zaten of niet denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet t verder niet zoIk denk dat Mips zich zeker wel red, maar in z'n algemeenheid een slecht idee als ze beide hun hele leven binnen zijn geweest denken jullie?
Owja, is het mijn schuld zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
poeh 0-0 bij de voetbal, wat een kut-pot
Hebben jullie geen tuin of binnenplaatsje wat je kunt afmaken ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben wel een tuinquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Hebben jullie geen tuin of binnenplaatsje wat je kunt afmaken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |