dis-MPSquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voelde je je aangesproken DW?Ik dacht dat jij maar één persoon was hehehe.
quote:
Geen idee, ik wilde ook een keer stoer zijn en emo.giffen zonder reden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Vertel het dan in plaats van die emo.gif![]()
Niets tegen goede ska
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde ook een keer stoer zijn en emo.giffen zonder reden.
Nee johquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohveel mensen denken namelijk meteen aan extreem rechtse mafketeltjes, terwijl dat helemaal niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee johWeet ik ook wel toch.
hoe zie je er nu uit? #66
Kijk mn post, is dit een terechte post of niet?
Weet ik niet, als je het hebt weet je het zelf niet tochquote:
Hahaha, truetrue. Ik ga je vanaf nu observeren. De cam is geïnstalleerd op je kamer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet, als je het hebt weet je het zelf niet toch
Dan duurt het sowiewo nog even voor je echt kan observeren, want ik ga zo weg en ik weet neit waar ik precies heenga.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, truetrue. Ik ga je vanaf nu observeren. De cam is geïnstalleerd op je kamer.
Ik heb ook een chip ergens geplaatst... hihihihiquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan duurt het sowiewo nog even voor je echt kan observeren, want ik ga zo weg en ik weet neit waar ik precies heenga.
Geruststellende gedachte, voor het geval ik bezopen in een goot eindigquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ook een chip ergens geplaatst... hihihihi
Wist je dat 666 de eerste 3 cijfers van mijn postcode zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef LompeHork het volgende:
Wil jij DW ook volgen? SMS dan nu TRACKING AAN naar 666!
Vetquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wist je dat 666 de eerste 3 cijfers van mijn postcode zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |