Staat erquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee dus zou een nieuwe vraag wel waarderen
UNcharted 3 bedoel je neem ik aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En hoe waren je uitstapjes naar Londen, Frankrijk en Syrië?
Of ben je daar niet aan toe gekomen?
Ha dus toch een fout van jouw kantquote:Op zondag 13 november 2011 13:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Deze staat nog open, het is bijna allemaal goed (ondanks m'n foutje), behalve de Oscar-categorie.
Dagonet wel blijkbaarquote:Op zondag 13 november 2011 13:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ha dus toch een fout van jouw kant
We begrepen er al niks meer van
Tja echt veel meer variatie komt er niet, want dat wordt tegenwoordig gewoon 90% van de tijd niet geraden.quote:Op zondag 13 november 2011 17:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
Blijf maar komen met dat soort filmvragen hoor, anders komt er hier nooit variatie.
Hmm..., ik wil ook wel graag Kubrickvragen stellen, maar weet dat dan de punten vooral naar Gillingham en Pico gaan, dus doe ik dat niet.quote:Op zondag 13 november 2011 17:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
Blijf maar komen met dat soort filmvragen hoor, anders komt er hier nooit variatie.
Helaas ga ik rennen, anders had ik het antwoord misschien wel gegeven.quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef picodealion het volgende:
Ach, beter dan dit:
Raad de film: Screenshot! #5
Schiet niet bepaald op daar.
Als je terugkomt staat 'ie er nog wel hoorquote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm..., ik wil ook wel graag Kubrickvragen stellen, maar weet dat dan de punten vooral naar Gillingham en Pico gaan, dus doe ik dat niet.
Meer variatie in de soort vragen die je zelf stelt, kan ook geen kwaad. Het wordt vaak zo'n stuiterbaleffect.
[..]
Helaas ga ik rennen, anders had ik het antwoord misschien wel gegeven.
quote:Op zondag 13 november 2011 17:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je terugkomt staat 'ie er nog wel hoor
Ik wist dat ik hem gezien had, maar wist niet meer dat er kleine beestjes in eXistenZ voorkwamen.quote:
Dat je 2 seconden van een film vergeet kan gebeurenquote:Op zondag 13 november 2011 17:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hem gezien had, maar wist niet meer dat er kleine beestjes in eXistenZ voorkwamen.
Misschien maar weer een keertje kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |