Wil je iets kwijt dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Pico, die wandkast van jou uit dat andere topic...is dat een Ikea-kast? Past daar ook nog zo'n ouderwetse tv met dikke kont in?
Nog geen LCD/LED TV?quote:
Mazzelpikquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zat op Lanzarote
Lekker weer daar
Voor amper 400 euro heb je een mooie "32quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neuh, en ik mis het ook niet. Dit ding is alleen wat lastiger verhuizen.
Neuh, dat was eerder dit jaar. Ik weet het, nogal decadentquote:
Genieten man!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neuh, dat was eerder dit jaar. Ik weet het, nogal decadent
jep, daar is de oja!quote:Nee, A Scanner Darkly of zo.
Vragen over auto's, voetbal en wapens graagquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef wyccie het volgende:
Shit, heb geen DP-topicwaardige vraag klaarliggen.
Ik moet even nadenken.
Dat is in ieder geval minder erg dan Philip niet kennenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Die naam zegt me dan weer helemaal niks Samuel
Ja, en ik ben bang van niet. Ik heb geen meetlint bij de hand, maar hij is nét geen 2 dvd's (in de lengte) diep.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ga me nu alvast schamen, SoS.
Pico, die wandkast van jou uit dat andere topic...is dat een Ikea-kast? Past daar ook nog zo'n ouderwetse tv met dikke kont in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |