Oeh, SEO-adviseur nodig?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wel vet dat ik hetzelfde probleem heb als imdbprobeer maar eens 50K content pagina's relevant aan elkaar te maken, om conversies te verhogen
En dan ben ik niet eens ict-er...
Maar nergens doen ze dat goed hoor, behalve bij google, maar daarvan weet niemand hoe het echt werkt...
Veel te makkelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef picodealion het volgende:
Raad de film: Screenshot! #5
Help die arme mensen eens uit de brand.
Bied je jezelf aan?quote:
naked lunch wisten ze ook al nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar denken ze er daar anders over.
het ergste is dat chrome de url laat zien en daar staat volgens mij het antwoord inquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
naked lunch wisten ze ook al niet
Komt op het zelfde neerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
SEO is voor mij: structureel echoscopisch onderzoek.
Search-engine optimization. Oftewel: hoger scoren in Google.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
SEO is voor mij: structureel echoscopisch onderzoek.
Ik bied mezelf (momenteel zwart) aan als SEO consultant, maar conversie is een vak apart. Daar waag ik me nog niet aan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bied je jezelf aan?
We zijn op dit moment idd voor een nieuw speeltje wel op zoek naar extern SEO advies, technisch alles al op niveau, content goed, linkbuilding 0,
Maar nee, het tag vraagstuk is eerder een conversie optimalisatie issue.. 50.000 pagina's verdeeld over 6 secties met allen dezelfde criteria, en nu wil ik bijv Content X op sectie 1 een suggestie toevoegen uit sectie 2-6 op basis van relevantie
Dat was de 1e correcte die ik al genoemd hadquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef RanTheMan het volgende:
ik had t ff opgezocht, maar pico's shadow of the vampire was toch ook al goed?
quote:
Slowchatquote:
Arthur C. Clarke ken ik wel, maar van deze knakker heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Slowchat.
Maareh, alleen maar een van de beste/bekendste sci-fi schrijvers.
Haal 'm alleen altijd door elkaar met Arthur C Clarke.
Maar je hebt veel meer philip gebaseerde films gezien dan Arthur gebaseerdequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arthur C. Clarke ken ik wel, maar van deze knakker heb ik nog nooit gehoord
Maarja, mijn "side" kennis is ook lager dan die van jullie
Dat zal best.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar je hebt veel meer philip gebaseerde films gezien dan Arthur gebaseerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |