De enige die ik niet wist was deel 2, maar dat was een logische keuze nadat ik de andere 5 invulde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Harry Potterfilms zijn allemaal geraden, dat was makkelijker dan ik hoopte
Cruise pastte ook nog, maar dat was een aantal jaar terugquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Ik kon maar niet op Javier Bardem komen.
Ik herken 1, maar weet me God niet meer waarvandaanquote:
Crap..... vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
dopekoe loopt nu zelfs te raaskallen in dubbele punten topic, dat is nog erger dan slowchat
Cadeautje op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef picodealion het volgende:
Maar daarmee heeft ie me wel een puntje bezorgd in AKQ. Ik wist namelijk wél het goede antwoord.
De volgende keer moet je zelf de vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef FireFox1 het volgende:
En Sands gaat er weer met de punten vandoor![]()
Topicpointer. Chique.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef picodealion het volgende:
Zeg, zullen wij ook om zo'n topicpointer vragen? (dat gele vakje boven het reply scherm)
Vaak welquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
die tags op imdb zijn echt complete willekeur
Weet je hoe moeilijk het is tags toe te voegen? Handmatig door users zorgt voor een enorme vervuiling en een extreem lage relevantie. Automatisch zorgt voor verkeerde interpretaties en context mis-interpretaties. Meest ideale is door 1 persoon met de juiste kennis, probleem daarvan is dat de data snel te groot isquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
die tags op imdb zijn echt complete willekeur
Dat is hun probleem, mij interesseert vooral het eindresultaat en dat is voor alles onder de 50.000 votes extreem incompleetquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is tags toe te voegen? Handmatig door users zorgt voor een enorme vervuiling en een extreem lage relevantie. Automatisch zorgt voor verkeerde interpretaties en context mis-interpretaties. Meest ideale is door 1 persoon met de juiste kennis, probleem daarvan is dat de data snel te groot is
wel vet dat ik hetzelfde probleem heb als imdbquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, mij interesseert vooral het eindresultaat en dat is voor alles onder de 50.000 votes extreem incompleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |