Eeuhh.... 3 is een hijquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef picodealion het volgende:
2. moet écht te doen zijn, dat je zijn gezicht niet herkent moet toch wel een hint zijn.
3. Ga ik een rebus voor bouwen, want volgens mij werd die vorige keer ook niet geraden. Schande, want ze is zo leuk.
9. Heeft een typische zweedse achternaam, maar niet een die op ..son eindigt.
Die ken ik alleen omdat ik elke keer denk wat een vaag (om het aardig te houden) hoofd heeft dat mensquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die rooie zou je kunnen kennen.
Die zag ik niet meer aankomenquote:
wel van de vrouwen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben niet zo van de Scandinavische acteurs hoor
Nee, maar jij weet alles.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben niet zo van de Scandinavische acteurs hoor
En uit Tilsammams, van Moodysson. Alle acteurs en regisseurs zijn onderling verbonden, behalve Von Sydow. Ik wilde namelijk eerst ook nog titels erbij vragen.quote:
Vinterberg is van Festen, dus Deens idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En ik kende er maar één vanVinterberg was goed gegokt dus
Ter compensatie zal ik even proberen een leuke vraag te maken.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die rooie zou je kunnen kennen.
http://www.imdb.com/name/nm2178959/
Zolang het maar mainstream isquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, nog even hoor. Wordt een vraag uit meerdere delen
Ran en Intre verdienden het sowieso allebei niet. Enkel wyccie en ik. Of eventueel Flitspaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:53 schreef picodealion het volgende:
Jazeker, smiecht.
Sorry Ran, eerlijk is eerlijk.
Life's a bitchquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ran en Intre verdienden het sowieso allebei niet. Enkel wyccie en ik. Of eventueel Flitspaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |