Gaat anders al best goed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef Gillingham het volgende:
Ik begrijp het, niemand durft dit topic vol te maken vanwege de intimiderende Romeinse cijfers.
Moeilijk vraag, Pico. Denk niet dat die opgelost gaat worden.
Finnen zijn geen Scandinaviėrs. Kaurismaki had er anders zeker bij moeten staan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef wyccie het volgende:
Hmm.. weinig Noren, IJslanders en Finnen...
Dat is bizar.quote:Wtf, Gil! Ik wilde net de laatste post maken en precies dezelfde titel nemen.
(Oh, maar bedenk nu dat wanneer ik dat had gedaan, me had vergist.)
Tot nu toe.quote:
quote:Daarnaast, als je je beseft dat ik op een paar Bergmanns na niks ken uit die contreien van voor de jaren '90 moet dit nog best wel te doen zijn.
quote:
Van naam wel, maar niet van gezicht, heb volgens mij nog geen film van hem gezienquote:
Officieel niet, maar ze worden er toch vaak wel bijgeteld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:18 schreef Gillingham het volgende:
Finnen zijn geen Scandinaviėrs. Kaurismaki had er anders zeker bij moeten staan.
Ik dacht dus aan Festen vanwege de huidige vraag. Die zou ik dan weer vertalen naar het Nederlands...en toen dachten mijn hersenen dat Filmpje wel een goede vertaling van Feestje zou zijn.quote:Dat is bizar.![]()
Maar hoe had je je dan vergist?
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Van naam wel, maar niet van gezicht, heb volgens mij nog geen film van hem gezien
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggen
Het zijn alleen Zweden en Denen, zoals beloofd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef wyccie het volgende:
Hmm.. weinig Noren, IJslanders en Finnen...
Wtf, Gil! Ik wilde net de laatste post maken en precies dezelfde titel nemen.
(Oh, maar bedenk nu dat wanneer ik dat had gedaan, me had vergist.)
Wat een onnavolgbare kronkel, wyc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dus aan Festen vanwege de huidige vraag. Die zou ik dan weer vertalen naar het Nederlands...en toen dachten mijn hersenen dat Filmpje wel een goede vertaling van Feestje zou zijn.
Ik ook, dan kon ik Riget, Dogville, Manderlay en Dancer in the Dark nog eens voor het eerst zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggen
Oeh, zo kan je 't ook zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Gillingham het volgende:
Ik ook, dan kon ik Riget, Dogville, Manderlay en Dancer in the Dark nog eens voor het eerst zien.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef wyccie het volgende:
Er zullen me geen juiste Zweedse namen te binnen schieten, dus ik ga maar even slapen lezen.
Dat is een Noor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goede aanvulling, want Anders Breivik was een naam die ineens bij me opkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |