Niet first person.quote:Op zondag 13 november 2011 02:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien hoe andere spelen?

Euw.quote:Op zondag 13 november 2011 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet first person.
Ik ben echt FAD-sig als je begrijpt wat ik bedoel.
Die FAD is een puiyk wapen,

Fanboy having a hard time..quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat matchmaking probleem ligt toch aan je router kan de game niets aan doen. Snipen is belachelijk makkelijk en de mappen zijn idd ook niet helemaal mijn ding maar om ze al af te kraken na 5 uur speeltijd gaat me te ver. Spel kan zeker beter maar je kan het pas echt beoordelen over een aantal maanden.

Daar moet je ik gelijk geven, maar ook weer niet zo dat het compleet nieuw aanvoelt ofzo. Gewoon meer van hetzelfdequote:Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die game speelt 200% anders
En daarom vinden sommige hem kut omdat hij een klap moeilijker is

quote:Acteur Adam Sandler wilde dolgraag de liefde bedrijven met zijn vrouw Jackie, maar dat ging niet helemaal goed...
Adam en Jackie wilden van bil gaan, maar er was een klein probleempje: dochters Sadie (5) en Sunny (3) lagen knus bij hun ouders in bed te slapen. Adam en Jackie besloten daarom te verkassen naar Sunny's slaapkamer. Maar Adam was zo opgewonden, dat hij het verschil tussen zijn vrouw en Sunny's knuffel Elmo niet meer zag.
"We lagen in het bed van mijn jongste dochter en en ik ging er helemaal voor. Na de seks vroeg ik aan Jackie of ze het lekker vond. Ze zei: Wat bedoel je? Of ik het lekker vond om te zien hoe je tekeer ging op Elmo?", vertelt de acteur aan ShowbizSpy. "Het was Jackie niet, maar Elmo. Ik had me vergist."

Heb mijn draai nog niet gevonden in BF3..quote:Op zondag 13 november 2011 10:50 schreef Reintji het volgende:
Gisteren wel aardige potjes BF3 gehad. Speelde gewoon matches van 2-13 en ik was niet eens aan het campen
 In BFBC2 eindigde ik wel eens bovenaan, of iig in de top3. Maar nu.. Zonder unlocks helpt ook niet echt trouwens als de rest lasers, optical sights en etc heeft. En mijn favo medic & engineer class is nu stom. ZO!
 In BFBC2 eindigde ik wel eens bovenaan, of iig in de top3. Maar nu.. Zonder unlocks helpt ook niet echt trouwens als de rest lasers, optical sights en etc heeft. En mijn favo medic & engineer class is nu stom. ZO!

Mijnen + RPG's + A-91 makes Ross a happy man
 Mijnen + RPG's + A-91 makes Ross a happy man  

Ik ben vaak de quicker, fixer, upper! Maar heb nog geen defib en er is een soort auto repair?quote:Op zondag 13 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Nee! Engineer is baasMijnen + RPG's + A-91 makes Ross a happy man

Zo'n onzin dit is meer van hetzelfde. Wat wil je dan nog meer veranderen dan wat ze nu hebben gedaan? Kom maar met 4 goede dingen die niet ook in andere games zitten.quote:Op zondag 13 november 2011 08:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Daar moet je ik gelijk geven, maar ook weer niet zo dat het compleet nieuw aanvoelt ofzo. Gewoon meer van hetzelfde

. Maar dat zal wel weer niet
. Maar dat zal wel weer niet  

Hoe was het gisteravond?quote:

Ja ging wel, fucking druk vooral. Vrij vroeg naar huis gegaanquote:
 Was geen klapper in ieder geval.
 Was geen klapper in ieder geval.

Was echt geniaal. Wel heel het weekend van enkel halve liters schulti geleefd dus nu echt helemaal kapot.
 Was echt geniaal. Wel heel het weekend van enkel halve liters schulti geleefd dus nu echt helemaal kapot.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |