SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Sarcasme modus aan]
It's on? Time to take it off thenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
Zal ik vanmiddag Skyrim halen?
Wat vinden jullie jong0ns?
More like.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
It's on? Time to take it off then
[ afbeelding ]
Als je dragon age 1 en 2 tof vind, dan ga je van deze alleen maar genietenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
Halen, die game is zo vet. Heb er nu een uur of 11 inzitten. Zit op mijn werk en kan niet wachten tot ik weer kan gamen thuis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
Als ik jou was zou ik wachten tot je AC:R hebt uitgespeeld, anders loop je 2 dingen door elkaar te doen en dat is kut.quote:
Ja dat heb ik nu dus ook. Ik doe AC:R er maar even tussendoor tot ik klaar ben, en dan weer Skyrim afwisselen met BF3 en AC:R multiplayerquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik wachten tot je AC:R hebt uitgespeeld, anders loop je 2 dingen door elkaar te doen en dat is kut.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik wachten tot je AC:R hebt uitgespeeld, anders loop je 2 dingen door elkaar te doen en dat is kut.
Mensen die niet wetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus ook. Ik doe AC:R er maar even tussendoor tot ik klaar ben, en dan weer Skyrim afwisselen met BF3 en AC:R multiplayer
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik schuif alles aan de kant voor AC
Ja precies, ga dan Skyrim kopen na AC:R.quote:
Neui, ik koop wat ik wil mathafuckaaaaaa.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja precies, ga dan Skyrim kopen na AC:R.
Mensen die niet lezen.
Dat kunnen wij prima zelf bepalen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:15 schreef dreamzk het volgende:
jullie nieet doorhebben dat BF3 de enige game is voor jullie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef Rossdale het volgende:
Wie doet er vanavond mee met een potje oud-hollandsch MW2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef Rossdale het volgende:
Wie doet er vanavond mee met een potje oud-hollandsch MW2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |