Oh na dit topic verder te lezen ben k niet meer tevredenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben nu wel tevreden met mijn figuurBen wel benieuwd hoe ik uit de zwangerschap kom
Al mag mn buik wel wat strakker, heb nu een hangbuik(mja wel wat meer vel ipv vet, dus ach)
Ga wel trainen ofzo als de kleine er is.
SB, ik vind je buik gewoonquote:Op woensdag 23 november 2011 17:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Daar issie dan, de buik die de huisarts gisteren deed vragen if er 5 of 8 inzitten en de klinisch verloskundige de opmerking ontlokte of ik een skippybal heb ingeslikt. Zelf vind ik het overigens best meevallen.
Is ook zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef SummerBreeze het volgende:
Dank jullie wel
En Soempie, ik zeg het ook steeds tegen de artsen die me best wel vol medelijden zeggen dat mijn huid er best wel onder lijdt: ik draag mijn streepjescode met trots. Het zijn straks tastbare herinneringen aan het wonderlijke feit dat er een (niet zo heel erg) kleine meid in mijn buik heeft gelogeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |