Tja ondanks dat hij zelf denkt dat hij een hond is is hij echt een katquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Noem jij boor nou een gewone kat?
Oh ....ja....nou maar hondsdolheid is besmettelijk, we moeten de dieren beschermen...Voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie de buit al aan het verdelen terwijl ik mijn laatste adem nog niet eens heb uitgeblazen?
Zo geweldig die Boor en hoe die kijktquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Het staat wel echt leuk op je schoot![]()
De vis die ik bijna ving in mijn waterfontein was zooooooo groot!
[ afbeelding ]
Hij kijkt altijd zo serieus, ook in de meest onmogelijke houdingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hij stak zijn tong uit en draaide zich omquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mislukte pics zijn OOK leuk! Dus kom maar door!
Dat wolliebolliepluissiewuissiesnoeziewoezie buikjequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Ohjaaaaaaaaaaa ik heb 'm weer
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je je BoeBoe deken al gevonden?quote:
Zolang Boor geen poliepen gaat laten weghalen vind ik het best.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Ohjaaaaaaaaaaa ik heb 'm weer
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Paardenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
In de wei en lekker artistiek van mijn kant. Je moet wat met een paard dat liever wil eten
.
[ afbeelding ]
Dahaaaag, baas. Na deze foto draaide hij zich om en ging in zijn favo hoekje staan wachten tot hij zijn middageten krijgt
.
[ afbeelding ]
Zijn beste vriendje.
10,95 150x80 maar mjn moeder had er nog 1quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je je BoeBoe deken al gevonden?
Understatementquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef senesta het volgende:
Fijn Q, voet zal wel aan wat rust toe zijn nu denk ik?
s08e09 is gisteren uitgezonden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Qutje! Jou moest ik hebben. Ik ben te lui om het op te zoeken: welk nummer heeft de laatste uitgezonden ep van GA?
gelijk de laatste dan gaat het pas in Januari weer verder. Ik moet hem zo nog kijken, maar ik was zo dom om heel snel het GA topic door te lezenquote:
Januari pasquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
gelijk de laatste dan gaat het pas in Januari weer verder. Ik moet hem zo nog kijken, maar ik was zo dom om heel snel het GA topic door te lezen
Ja raar hequote:Op vrijdag 11 november 2011 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Oja, de clematis bloeit, de brem ook en er zitten knoppen in de magnolia
Deze is ook baasquote:i wish i was cold as stone
then i wouldn't feel afraid
wish i didn't have this heart
then i wouldn't know the sting of rain
i could stand strong and still
watching you walk away
i wouldn't hurt like this
or feel so all alone
i wish i was cold as stone
Ik ging erop los in de autoquote:I don't wanna be your Monday morning heading back to work
Stuck in traffic going slow nothing on the radio
I don't wanna be another chore to check off on your list
of things you gotta do and places that you gotta go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |