Tja ondanks dat hij zelf denkt dat hij een hond is is hij echt een katquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Noem jij boor nou een gewone kat?
Oh ....ja....nou maar hondsdolheid is besmettelijk, we moeten de dieren beschermen...Voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie de buit al aan het verdelen terwijl ik mijn laatste adem nog niet eens heb uitgeblazen?
Zo geweldig die Boor en hoe die kijktquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Het staat wel echt leuk op je schoot![]()
De vis die ik bijna ving in mijn waterfontein was zooooooo groot!
[ afbeelding ]
Hij kijkt altijd zo serieus, ook in de meest onmogelijke houdingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hij stak zijn tong uit en draaide zich omquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mislukte pics zijn OOK leuk! Dus kom maar door!
Dat wolliebolliepluissiewuissiesnoeziewoezie buikjequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Ohjaaaaaaaaaaa ik heb 'm weer
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je je BoeBoe deken al gevonden?quote:
Zolang Boor geen poliepen gaat laten weghalen vind ik het best.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Ohjaaaaaaaaaaa ik heb 'm weer
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Paardenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
In de wei en lekker artistiek van mijn kant. Je moet wat met een paard dat liever wil eten
.
[ afbeelding ]
Dahaaaag, baas. Na deze foto draaide hij zich om en ging in zijn favo hoekje staan wachten tot hij zijn middageten krijgt
.
[ afbeelding ]
Zijn beste vriendje.
10,95 150x80 maar mjn moeder had er nog 1quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je je BoeBoe deken al gevonden?
Understatementquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef senesta het volgende:
Fijn Q, voet zal wel aan wat rust toe zijn nu denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |