Wat, hoewel triest, op zich geen slechte zaak is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:43 schreef Pharkus het volgende:
+1 voor het kamperen/creperen in de regen. Voor de rest lijkt het wel of ieder gehucht een occupy krijgt
Tussen de Achmea en ING (oude Postbank) zeg maar. Bij de Verlaatbrug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:59 schreef CorwinofAmber het volgende:
Leeuwarden..
Zitten ze nu vlakbij het nieuwe Leeuwarder Courant gebouw of bij het World Trade Centre?
Daar heb ik niet een helder beeld van. Maar goed, ik zit dan ook niet in een tentje te blowen.quote:
OccupyVisvijverquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:16 schreef babipangang het volgende:
Volgens mij zitten ze daar gewoon te vissen
...en daar hebben we de eerste...quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus er staan ook bedrijven in friesland, behalve boerderijen?
Hoe denk je anders dat die melk netjes in die pakken bij de Appie komt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus er staan ook bedrijven in friesland, behalve boerderijen?
Eerste wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
...en daar hebben we de eerste...
Er is ook nog wel wat industrie links en rechts, en de (grote) kantoren van Achmea en Aegon in Leeuwarden etc etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eerste wat?
Ik kom nooit in friesland, ken het alleen van films ala de Kameleon. Boerderijen, groene weilanden, slootjes. Rust en ruimte waar de tijd stil staat.
Wat is er mis met in een tentje blowen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik niet een helder beeld van. Maar goed, ik zit dan ook niet in een tentje te blowen.
Waarom zou je dat in godsnaam in een tent doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef Posucice het volgende:
[..]
Wat is er mis met in een tentje blowen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |