SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vind ik ook. Dus geen vragen waarop slechts een antwoord mogelijk is.quote:Op zondag 13 november 2011 10:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
De kern van Pim Pam Pet is dat de beginletter een een algemene categorie gegeven worden. Bijvoorbeeld "een berg met een Z" of "een dier met een Q" Het is geen vraag en antwoord-spel. Daar is de AKQ voor.
OK,quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ruggiero Leoncavallo
[ afbeelding ]
opera la bohème
F was de minnares van C
C had zijn eerste vrouw verlaten en wurgde haar tweede vrouw. In opdracht van F.
Daarna werd F de vrouw van C
Daarna stond C toe dat de nog levende kinderen en de vrouw van C uit het eerste huwelijk door toedoen van F werden vermoord of verkracht.
Daarna trachte F haar eigen dochter (en die van C) te vermoorden
Wie waren F en C
Dat is nog steeds geen Pim Pam Pet lieve schat, kenmerk van Pim Pam Pet zijn algemene omschrijvingen en vragen waar meerdere antwoorden op mogelijk zijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
OK,
no offence![]()
dan wijzig ik de vraag in:
F: Minnares en latere echtgenoot van Merovingische koning uit de 6e eeuw
De "pim pam pet-vraag" zou zijn: "een overleden zangeres met een D" o.i.d., het is geen kennis- of googlespelletje....quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef Pugg het volgende:
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
[ link | afbeelding ]
Blanke(overleden) zangeres uit Engeland met "soul "geluid D.S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel met een P
daihatsuquote:Op zondag 27 november 2011 08:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Punct
[ afbeelding ]
Voertuig met een D
De aldiquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef bjanaan het volgende:
Jaguar
[ afbeelding ]
Supermarktketen met een D?
Helemaal goed hoor! Ik post even niet het begint hier een beetje op een eenmanstrijd te lijken..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Korsakoff?
[ afbeelding ]
Frisdrank met een C.
hallo....ik doe ook mee hoor!!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor! Ik post even niet het begint hier een beetje op een eenmanstrijd te lijken..
Glazen Huisquote:Op maandag 19 december 2011 07:00 schreef Pugg het volgende:
Samenzang
[ link | afbeelding ]
Staat op een plein in Leiden voor het goede doel G.H
Iets simpels als "Connexxion" zou ook volstaan hebben, maar mijn complimenten voor je creativiteit.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef remcoP het volgende:
Comité Provisoire de Gestion des Transports en Commun de la région Verviétoise
De meste van je plaatjes doen het niet, misschien dat je een andere site moet proberenquote:Op zondag 15 januari 2012 10:11 schreef xericax het volgende:
jim button
[ afbeelding ]
Wat neem je mee op vakantie met een p
Ik bedoelde niets, ik zie een uitlaat overigensquote:Op zondag 12 februari 2012 08:19 schreef HilarityEnsues het volgende:
Geen idee wat er uit jouw raam te zien is... Een uil? Uitgeest? Uma Thurman?
Je zult wel uitzicht bedoelen:
[ afbeelding ]
(Vanaf de Tankenberg bij Oldenzaal)
soort gereedschap met een S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |