Serieus, jij ook al ? dat las ik op google ook al ergens dat je op lagere soms beter loopt dan hogere. Ik heb nu niet echt het idee dat ik loop, me voet voelt nu nog veel te raar in de schoen. En heb het idee dat ik naar voren geduwd wordquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef BananaPancake het volgende:
Heb niet echt moeten oefenen.. ging best wel vanzelf. Je moet gewoon lopen ofzoWel je enkel gespannen houden anders ga je zwikken
edit: Ik vind overigens op hakken van 10-12cm veel makkelijker lopen dan kortere hakken
Vooral belangrijk is dat je eerst je hak neerzet en dan pas de rest van je voet.. Daarom zijn lagere hakken voor mij moeilijker denk.. omdat dat dan lastiger wordt ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:30 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Serieus, jij ook al ? dat las ik op google ook al ergens dat je op lagere soms beter loopt dan hogere. Ik heb nu niet echt het idee dat ik loop, me voet voelt nu nog veel te raar in de schoen. En heb het idee dat ik naar voren geduwd word.. dus het gaat nog wat worden..
Dat moet ik dan ook echt aanpassen. Als ik er op sta leg ik meer nadruk op mijn tenen waardoor ik het idee heb naar voren te kukelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Vooral belangrijk is dat je eerst je hak neerzet en dan pas de rest van je voet.. Daarom zijn lagere hakken voor mij moeilijker denk.. omdat dat dan lastiger wordt ofzo?
Ok! Dat zal t wel een stuk makkelijker maken denkquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:46 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dat moet ik dan ook echt aanpassen. Als ik er op sta leg ik meer nadruk op mijn tenen waardoor ik het idee heb naar voren te kukelen.
zou best kunnen inderdaad
Misschien maar slapen met de hakken aan dat mijn voeten aan de houding wennen en niet zo gek gaan doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ok! Dat zal t wel een stuk makkelijker maken denk![]()
Hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Misschien maar slapen met de hakken aan dat mijn voeten aan de houding wennen en niet zo gek gaan doen
Maar wanneer zit je nou vaak ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Hele hoge hakken zijn vooral bedoeld om te zitten. Met een korte rok of jurk vind ik het zelf ook meer iets voor 's avonds.
Dat geloof ik bestquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
HahaMijn voeten doen ook altijd na een uurtje of 3 zoooo'n pijn!
Ik zelden. Daarom zijn mijn hakken ook nooit hoger dan een cm of 10.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:56 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Maar wanneer zit je nou vaak ?
[..]
Dat geloof ik best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |