Dan klopt de verhouding niet meer waardoor je dus er nog niet op kan lopen. Aangezien de schoen omhoog staat tot 12 cmquote:Op vrijdag 11 november 2011 04:10 schreef Logical het volgende:
En je kan er niet een paar cm vanaf zagen?
Dames dragen tegen woordig geen hakken meer. we doen met z'n alle aan role-reversequote:
Oh grappig. Ik wilde net posten dat je juist je knieen licht gebogen moet houdenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef everr_lasting het volgende:
Probeer je knieen een beetje recht te houden. (kuitspieren aanspannen). En rechtop staan terwijl je loopt
Hmm ja, ik heb ook die 2 theorien gehoordquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:54 schreef Principessa het volgende:
[..]
Oh grappig. Ik wilde net posten dat je juist je knieen licht gebogen moet houden![]()
Naja wat bij mij werkt: rechtop staan, schouders iets naar achter, bekken wat kantelen en knieen licht gebogen.
Maar hoe houd je je knieën licht gebogen, ik heb het idee als je dat doet word het te zwaar en val je omquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef everr_lasting het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb ook die 2 theorien gehoordIk denk altijd gewoon, niet té veel gebogen, wel ietsje, en dan je kuitspieren aanspannen. En welke kant je bekken kantelen?
haha, dan hou je ze lekker rechtquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Maar hoe houd je je knieën licht gebogen, ik heb het idee als je dat doet word het te zwaar en val je om?!
Ik sta denk ik een beetje voor schut straks op straat,
Oh ja dat is misschien wel praktisch om erbij te zeggen, maar ik bedoelde: naar voren kantelen. Ook hierbij geldt, net zoals bij de knieen, niet te overdreven, maar genoeg om het gewicht in het midden te houden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef everr_lasting het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb ook die 2 theorien gehoordIk denk altijd gewoon, niet té veel gebogen, wel ietsje, en dan je kuitspieren aanspannen. En welke kant je bekken kantelen?
hmmm oke, dat is minderquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik draag niet zo vaak hakken, ik heb het evenwicht van een dronken kanarie.
Ik snap het. Even naar een foto van mezelf gekeken en zo sta ik ook ongeveerquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:16 schreef everr_lasting het volgende:
[..]
haha, dan hou je ze lekker rechtmaar niet op slot.. als je begrijpt wat ik bedoel
Oke! Ik ga oefenenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef Principessa het volgende:
[..]
Oh ja dat is misschien wel praktisch om erbij te zeggen, maar ik bedoelde: naar voren kantelen. Ook hierbij geldt, net zoals bij de knieen, niet te overdreven, maar genoeg om het gewicht in het midden te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |