Even steam afsluiten en opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:48 schreef Zilverloo het volgende:
ok wtf, steam error: ''this game is currently unavailable. Please try again at another time''
Ik heb toch geen 50 euro betaalt voor dit soort onzin
Ik heb het al gevonden, mijn virusscan is weer zo slim om het exe bestand van skyrim als virus te zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even steam afsluiten en opnieuw opstarten
Volgens mij moet je Thane worden van een stad/dorp om er een huis te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:08 schreef Seam het volgende:
Elf draakjes al geslacht ondertussen, het wordt inmiddels wel makkelijker, maar dankzij de locaties nog altijd immens episch. Maar nog altijd geen idee hoe ik andere huizen kan kopen. Voorlopig spaar ik dan maar mijn geld op voor trainen van skills als ik op een hoger level ben.
Ja zo'n vermoeden heb ik ook, maar bij nog geen enkele andere een idee hoe ik dat kan worden. Zal wel zijn na zoveel quests van de Jarl of assistent te voltooien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij moet je Thane worden van een stad/dorp om er een huis te kunnen kopen.
Ik heb in een ander dorpje wel het aanbod gehad om Jarl te worden, moet alleen nog de bevolking daar helpen. Was door een quest met vampieren, in een dorpje met een Mquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden heb ik ook, maar bij nog geen enkele andere een idee hoe ik dat kan worden. Zal wel zijn na zoveel quests van de Jarl of assistent te voltooien.
Wat stond daarquote:
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?quote:
Skyrim launcher , options, advanced en decalsquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:29 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:29 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |