Serieus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef HyperViper het volgende:
Het schijnt dat je na het decrypten eerst een patch van 1200 mb moet downloaden, beetje jammer maar op zich geen probleem.
Idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee maar het zou wel hilarisch zijn.
Zucht, ik trap echt overal in als het zo laat isquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee maar het zou wel hilarisch zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:07 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Zucht, ik trap echt overal in als het zo laat is
Ik geloof wel dat een day 1 patch zou komen, maar of die er nu meteen op wordt gegooid weet ik niet... lijkt me niet erg verstandig eigenlijk xDquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef HyperViper het volgende:
Het schijnt dat je na het decrypten eerst een patch van 1200 mb moet downloaden, beetje jammer maar op zich geen probleem.
Dan gaat steam denk ik wel down.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:08 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat een day 1 patch zou komen, maar of die er nu meteen op wordt gegooid weet ik niet... lijkt me niet erg verstandig eigenlijk xD
Dat kan niet, bedank je piratende pc-vriendjes maar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:09 schreef dubrillion het volgende:
Pffff gaat langzaam :S
vloog van 0 naar 34 en gaat nu langzaam pas naar 35![]()
IK WIL GEWOON INSTALLEREN EN SPELEN
Vampirismquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gatver, Skyrim trekt me helemaal niet zoals Oblivion dat deed. Ik heb minder zin om het te spelen dan toen ik Oblivion speelde (wat ik drie dagen geleden nog met plezier speelde).
Wat is er mis met mij?
Je bent gewoon een eikel, Henk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gatver, Skyrim trekt me helemaal niet zoals Oblivion dat deed. Ik heb minder zin om het te spelen dan toen ik Oblivion speelde (wat ik drie dagen geleden nog met plezier speelde).
Wat is er mis met mij?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Vriend van me heeft net toen hij aan het spelen was op zijn Xbox een red ring of death gekregen, hij was net een uur of 5 bezig.
Kerel was moeilijk pissed, hij heeft dat ding net een jaar. Denk dat microsoft morgen een boze klant aan de lijn krijgt.quote:
Wat zijn de stats van dat ding?quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Vriend van me heeft net toen hij aan het spelen was op zijn Xbox een red ring of death gekregen, hij was net een uur of 5 bezig.
Heb vroegah ook een RROD gehad, zuigt best hardquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:13 schreef themole het volgende:
[..]
Kerel was moeilijk pissed, hij heeft dat ding net een jaar. Denk dat microsoft morgen een boze klant aan de lijn krijgt.
Heb hem van binnen heel hard uitgelachen.
Stats? Als in specificaties van de xbox?quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:13 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Wat zijn de stats van dat ding?
Godspeed, sir!quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:14 schreef hans1988 het volgende:
Klaar met installeren, toedeloe mensen, ik ben Tamriel verkennen!
En hier had je dan geen geld voor overquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:54 schreef Xblister het volgende:
Oh ja die UI is echt weer kut.. en het invertory ook..
Maar verder
Al 15 uur inzittenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
*Poef!* grap ontploft...quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:14 schreef themole het volgende:
[..]
Stats? Als in specificaties van de xbox?
Klopt dat helpt nogal, ben nu level 13 en begin nu steeds vaker het gevoel te krijgen dat ik daadwerkelijk iets kan. Alleen met een troll heb ik vaak nog moeite.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En hier had je dan geen geld voor over
[..]
Al 15 uur inzitten. Niks aan de hand. Maar iedereen gaat op lvl 1 verkennen? Ik deed die gold claw quest, en was daarna lvl 5
Ging best rap
Ik denk dat ie het over het type Xbox heeft, phat of een slim en die stuffquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:14 schreef themole het volgende:
[..]
Stats? Als in specificaties van de xbox?
Mensen die fasttravel gebruikenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw zo handig dat je vanaf Whiterun meteen met een soort taxi, naar alle andere grote steden kunt
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch geen fast travel Tinusquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die fasttravel gebruiken
Een half uur lopen om wat armor te verkopen, omdat in de stad waar je nu bent geen enkele merchant meer geld heeft, is niet helemaal mijn idee van plezierquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die fasttravel gebruiken
zucht... *moron mode on*quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het over het type Xbox heeft, phat of een slim en die stuff
Mensen op tweakers hebben ook zo iets, heeft te maken met geluid ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:24 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok dan, ik start het spel op, druk op new game... en ik wordt het spel uitgeflikkerd omdat er een steam nieuwsding pop uppedIk mag toch hopen dat de 2e poging beter gaat
Eerst je race kiezen, R drukken en pas daarna mag je naam maken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kan ik m'n naam wijzigen? Ik druk allerlei knoppen in, klik op Name en Prisoner, maar er gebeurt niks
Je character bevestigen, daarna kan je de naam veranderenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kan ik m'n naam wijzigen? Ik druk allerlei knoppen in, klik op Name en Prisoner, maar er gebeurt niks
Weird... die van stond op 24 bit 48kHz... naja, heb 'm nu op 24 bit 96 kHz gegooid, kijken of ie nu wel wil...quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:29 schreef themole het volgende:
[..]
Mensen op tweakers hebben ook zo iets, heeft te maken met geluid ofzo.
"My sound device in windows was set to output at 192khz 24bit. When I set this back to 44.1khz 16bit it fixed the problem!
So to check, in win7 go to Control Panel -> Hardware and Sound -> Sound
Pick your sound device that is set as default, click Properties.
Go to the Advanced tab and make sure the 'Default Format' it is set to 44.1khz 16bit.
I actually was able to set mine to 96khz 24bit and it works aswell, just doesn't seem to like 192khz."
Bij Whiterun nadat je de dragon stone (oid) hebt gegeven. Kost je wel 5000 goldquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:38 schreef Smoofie het volgende:
Waar en hoe kan ik een huis kopuh? En weet iemand waar de 2handed, one handed, heavy armor en Destruction/restoration trainers zijn ?
Even steam afsluiten en opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:48 schreef Zilverloo het volgende:
ok wtf, steam error: ''this game is currently unavailable. Please try again at another time''
Ik heb toch geen 50 euro betaalt voor dit soort onzin
Ik heb het al gevonden, mijn virusscan is weer zo slim om het exe bestand van skyrim als virus te zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even steam afsluiten en opnieuw opstarten
Volgens mij moet je Thane worden van een stad/dorp om er een huis te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:08 schreef Seam het volgende:
Elf draakjes al geslacht ondertussen, het wordt inmiddels wel makkelijker, maar dankzij de locaties nog altijd immens episch. Maar nog altijd geen idee hoe ik andere huizen kan kopen. Voorlopig spaar ik dan maar mijn geld op voor trainen van skills als ik op een hoger level ben.
Ja zo'n vermoeden heb ik ook, maar bij nog geen enkele andere een idee hoe ik dat kan worden. Zal wel zijn na zoveel quests van de Jarl of assistent te voltooien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij moet je Thane worden van een stad/dorp om er een huis te kunnen kopen.
Ik heb in een ander dorpje wel het aanbod gehad om Jarl te worden, moet alleen nog de bevolking daar helpen. Was door een quest met vampieren, in een dorpje met een Mquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden heb ik ook, maar bij nog geen enkele andere een idee hoe ik dat kan worden. Zal wel zijn na zoveel quests van de Jarl of assistent te voltooien.
Wat stond daarquote:
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?quote:
Skyrim launcher , options, advanced en decalsquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:29 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:29 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |