Ik heb maar één neefje, en die wordt volgende maand alweer 26quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De neefjes niet?? Die mogen me zo graag dat ik soms geen bloed meer over houd!
Klopt voor mij wel hoor, ik kan echt niet slapen als ik vol zitquote:Op donderdag 10 november 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
TT is niet helemaal waar, ten tijde van mijn eetstoornis sliep ik dan pas.. Maar dat is verleden tijd
ik heb door mams zusje en zus: twee nichtjes en ook twee neefjes.. (34 en 21 en 39 en 24.. kan er een aantal jaren naast zitten..quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb maar één neefje, en die wordt volgende maand alweer 26
dan is het goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt voor mij wel hoor, ik kan echt niet slapen als ik vol zit
"Geloof ik" voorspeld niet veel goeds.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb door mams zusje en zus: twee nichtjes en ook twee neefjes.. (34 en 21 en 39 en 24.. kan er een aantal jaren naast zitten..
door Roeland heb ik één tantezegster en drie tantezeggers!!
en ook nog een nichtje en drie neven, geloof ik
Ik ben nog niet zo lang familymember..quote:Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"Geloof ik" voorspeld niet veel goeds.
Oudste broer: nichtje 2
Jongste broer: neefje (bijna) 26 nichtje 21
Zusje: nichtjes: 10, 7, 4 en 2
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang familymember..
het neefje van mijn blog is tegelijk met mij in de familie gekomen.. dat schept een bandquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]van mijn ex was het simpel, zus, géén kinderen
Dat was goed te onthouden
Ja, het gaat niet zo makkelijk meerquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vergeet af en toe je leeftijd [ afbeelding ]
Dit een optie voor jequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet zo makkelijk meer
weet je dat die dingen ook kunnen kiepen?? mijn schoonvader is al vaak omgedonderd..quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit een optie voor je
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
weet je dat die dingen ook kunnen kiepen?? mijn schoonvader is al vaak omgedonderd..
Pas op hequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit een optie voor je
[ afbeelding ]
zullen we het nu weer wat over vrolijke dingen hebben?? het weekend wordt al zwaar genoeg!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zijn te snel voor mijn moeder, die mag alleen maar achter deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zullen we het nu weer wat over vrolijke dingen hebben?? het weekend wordt al zwaar genoeg!!
slaap lekker!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ga slapen, weekend wordt al zwaar genoeg
en waarom kijkt piet zo zuur?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En onze vriendelijke gastheren zijn ...en Pietje
![]()
![]()
Is toch niet zuur kijken maarquote:
hoi muisquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch niet zuur kijken maarkijken
kan je krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
hoi kokje
Ik heb een beetje aandacht nodig![]()
quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
dank je had ik echt even nodig
dat zal de spanning wel zijn. moet je ook niet doen op zo'n momentquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb trouwens vanavond bij de grote M gegeten, maar een uur later kwam die troep er al weer uit
Ik had dus alleen maar ontbijt op, viel bijna flauw van de honger, en het eten in het restaurant in het ziekenhuis zag er zo goor uit, dat ik toch maar bij de M naar binnen ben gegaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zal de spanning wel zijn. moet je ook niet doen op zo'n moment
dan kan ik me voorstellen dat het niet lekker valt. Is het ziekenhuis daar zo slecht dan. Ben de laatste tijd regelmatig in ziekenhuizen geweest, maar zag er allemaal goed uit. En hebben ze je daar niet eens wat te eten gegeven op de afdelingquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had dus alleen maar ontbijt op, viel bijna flauw van de honger, en het eten in het restaurant in het ziekenhuis zag er zo goor uit, dat ik toch maar bij de M naar binnen ben gegaan
Ziekenhuis zelf is best goed, en ook het patienten eten ziet er goed uit. Op de afdeling moesten ze ook voor moeders nog snel wat bij elkaar scharrelen. 't was niet gepland dat ze zou komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan kan ik me voorstellen dat het niet lekker valt. Is het ziekenhuis daar zo slecht dan. Ben de laatste tijd regelmatig in ziekenhuizen geweest, maar zag er allemaal goed uit. En hebben ze je daar niet eens wat te eten gegeven op de afdeling
het bekende probleem. geen liefde voor het productquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ziekenhuis zelf is best goed, en ook het patienten eten ziet er goed uit. Op de afdeling moesten ze ook voor moeders nog snel wat bij elkaar scharrelen. 't was niet gepland dat ze zou komen.
Boerenkool+worst of Kip Tandori in restaurant daar, zagen er beiden uit alsof ze al veel te lang onder de warmhoud lampen lagen. Niet appetijtelijk
Is toch triestquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
het bekende probleem. geen liefde voor het product
in zo'n bezoekers restaurant weken over het algemeen geen koks. zijn producten die aangeleverd worden door een cateraar. Hier en in Radbout is dat vermaat. op zich hebben die goede producten, maar als er ter plekke niet goed mee wordt omgegaan dan houd het al snel opquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch triest![]()
Als ik dan zie hoe andere chefs/koks echt met passie over vak en product zie praten, dan is het ongebegrijpelijk dat niet iedere kok dat heeft.
Oh, dat wist ik niet. Maar zelfs boerenkoolstamppot die ingevroren is geweest kan je nog fatsoenlijk op tafel zetten. Maar de lui die het dan ter plekke moeten presenteren/verkopen die zullen toch wél iets van horeca-opleiding moeten hebben, of ten minste HACCPquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
in zo'n bezoekers restaurant weken over het algemeen geen koks. zijn producten die aangeleverd worden door een cateraar. Hier en in Radbout is dat vermaat. op zich hebben die goede producten, maar als er ter plekke niet goed mee wordt omgegaan dan houd het al snel op
HACCP lijkt me wel ja. maar zoals ik al zei. geen liefde voor het productquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar zelfs boerenkoolstamppot die ingevroren is geweest kan je nog fatsoenlijk op tafel zetten. Maar de lui die het dan ter plekke moeten presenteren/verkopen die zullen toch wél iets van horeca-opleiding moeten hebben, of ten minste HACCP
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
Ben je al wat agressie aan het wegschieten
Je hart luchten is altijd goed. Ik neem aan dat je er niet alleen voor hebt gestaan vandaagquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar door het gewoon even te kunnen vertellen ben ik al weer een heel stuk rustiger geworden
Laat ik het zo zeggen, dat het mij enige overredingskracht heeft gekost om mijn zus en zwager zo ver te krijgen dat zij spullen gingen halen en naar ZH kwamen brengen. Anders had ik ipv bij de M te eten, ook dat nog eerst moeten doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je hart luchten is altijd goed. Ik neem aan dat je er niet alleen voor hebt gestaan vandaag
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
even ter info, morgen avond ben ik een keer sociaal
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, dat het mij enige overredingskracht heeft gekost om mijn zus en zwager zo ver te krijgen dat zij spullen gingen halen en naar ZH kwamen brengen. Anders had ik ipv bij de M te eten, ook dat nog eerst moeten doen
misschien laat op de avond nog evenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien laat op de avond nog evenGa mijn beste vriend maar weer is een keer opzoeken. 2e keer dit jaar
Hij heeft alleen een vriendin, maar hij is ook kok, dus planning is altijd lastig. Vaste afspraak is iig de jaarwisseling. vieren dat al 15 jaar samen waarvan 10 jaar met ons tweequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mijn beste vriend en vriendin zie ik ook niet veel vaker dan 2 a 3x per jaar hoor. Gaat allemaal wat anders lopen, zeker omdat zij gezinnen hebben.
Veel plezier hoor
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een vriendin, maar hij is ook kok, dus planning is altijd lastig. Vaste afspraak is iig de jaarwisseling. vieren dat al 15 jaar samen waarvan 10 jaar met ons twee
Ben op zich niet zo van het vieren, maar is wel altijd gezellig met hun. Al vier jaar met een man of 8. zus en zwager van zijn vriendin en twee vrienden van haar. Altijd hetzelfde groepje. zien elkaar 1 x pjquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is leuk
![]()
Ik denk dat ik oud en nieuw maar weer bij mijn ma ga vieren
Dat is heel leuk. Ik heb één jaar hier alleen (nu ja, met de buren) oud-en-nieuw gevierd, maar was toch minder.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben op zich niet zo van het vieren, maar is wel altijd gezellig met hun. Al vier jaar met een man of 8. zus en zwager van zijn vriendin en twee vrienden van haar. Altijd hetzelfde groepje. zien elkaar 1 x pj
doe je goed. Lijkt me dit jaar niet zo moeilijk om hem te overtuigen. Heb ook wel alleen gezeten met OeN. heerlijk. Totdat moeders het hoorde. Oorlog in de tentquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is heel leuk. Ik heb één jaar hier alleen (nu ja, met de buren) oud-en-nieuw gevierd, maar was toch minder.
Vroeger toen mijn ma nog in het grote huis woonden, waren we altijd bij haar. En dan op het dak naar het vuurwerk kijken.
Huisje van moeders is nu gewoon te klein, dus eigenlijk viert iedereen het tegenwoordig met eigen gezin thuis. Heb vorig jaar wél mijn broer met neef+nicht zo ver gekregen om bij ma 't te vieren, ga het dit jaar weer proberen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed. Lijkt me dit jaar niet zo moeilijk om hem te overtuigen. Heb ook wel alleen gezeten met OeN. heerlijk. Totdat moeders het hoorde. Oorlog in de tent
dat zou ik dan idd ook niet doen. het moet wel een keuze zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Enige jaar dat ik hier met OeN alleen zat werd er ingebroken in de tandartsenpraktijk onder in de flat. Heb de halve avond politie over de vloer gehad
![]()
Was trouwens het eerste jaar dat mijn moeder in haar nieuwe flat woonde. Ik had nog nooit OeN hier gevierd, en zij was toen al net iets te slecht om hierheen te komen. Achteraf toch wel een beetje schuldig dat zij daar ook alleen zat
Sommige 'keuzes' zijn in onze familie geen vrijwillige keuzequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou ik dan idd ook niet doen. het moet wel een keuze zijn
das vervelendquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sommige 'keuzes' zijn in onze familie geen vrijwillige keuze![]()
Maar dan geef ik mijzelf gewoon een figuurlijke trap onder mijn kont van mijn pa en denkquote:
als je dat maar onthoudquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan geef ik mijzelf gewoon een figuurlijke trap onder mijn kont van mijn pa en denk
quote:
Hoi Drassssquote:
als je dat ook maar onthoudquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en anders ben jij er toch ook nog om mij een schop onder mijn kont te geven
Nog niet gekeken.. Zal morgenmiddag een poging wagen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste aflevering van SC al online? (sorry, ik ben een beetje van slag en heb niet in DE gekeken)
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.. Zal morgenmiddag een poging wagen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoop ik dat die er dan wél is. Moet morgenavond toch mijzelf vermaken, kokje gaat sociaal doen
Slaapquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik mijn bed gezelschap houden
Jezelf vermakenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoop ik dat die er dan wél is. Moet morgenavond toch mijzelf vermaken, kokje gaat sociaal doen
graag gedaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaapen bedankt voor het luisterende oor
Al 2 dagenquote:
5% kans ja. Ik ga het zo eventjes rap bekijken, maar verwacht weinig beeldenquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss volgens Timmer is er kans op tornado's in Indiana en Ohia? Wat denk jij?
Probeer je mij nu zo gek te krijgen dat ik toch tornadovideos opstartquote:
Wedden voor een vette bek dat ik niet lieg?quote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Probeer je mij nu zo gek te krijgen dat ik toch tornadovideos opstart
Ik zeg toch niet dat je liegtquote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wedden voor een vette bek dat ik niet lieg?
quote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar je bent me toch aan het checken en stiekem heb je de site al geopend?
Deze bedoel jequote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
Het is een lange lijn met cellen. Niet echt top tornado weer waar je goed een tornado kan herkennen op de radar.. Wel 2 chasers in de buurt, maar de beelden zeggen nog weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze bedoel je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het moet nog een beetje groeien.. Dus rond 23.00 verwacht ik pas echt spektakel..quote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie 't. Dan is er nog een uurtje of twee om een mooie tornado te vormen
Oei, weet niet of ik dat dus nog ga zienquote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het moet nog een beetje groeien.. Dus rond 23.00 verwacht ik pas echt spektakel..
Och, ik ben dan nog wakker en zal altijd wel wat screens voor je trekkenquote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, weet niet of ik dat dus nog ga zien
quote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och, ik ben dan nog wakker en zal altijd wel wat screens voor je trekken
quote:
laat ik het zo zeggen, toen ik vanmorgen wakker werd,quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, toen ik vanmorgen wakker werd,Op het werk
na een uuir of 3
en na 6 uur
![]()
Maar morgen weer een dag
Foei, je wordt niet betaald om spelletjes te spelenquote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat een sprekende verwoording van jouw werkdag
![]()
Ik ben vandaag begonnen met Fries leren![]()
En heb stiekem tegen Bollokus WordFeud gespeeld, geloof dat hij het ook niet zo naar zijn zin op school had![]()
En dan nog, ik wordt ook niet betaald voor mijn overurenquote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
Foei, je wordt niet betaald om spelletjes te spelen
Hoiquote:
Meh neeh.quote:
ik ook niet, maar wel voor mijn min urenquote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan nog, ik wordt ook niet betaald voor mijn overuren
quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef pl4kkie het volgende:
Maar wel volgende week een studie gesprek voor een opleiding tot beveiliger!
Hopelijk komt er wat positiefs uit. Het is iig een zaterdag studie. Wat ik opzich wel fijn vind. Kan ik evt nog combineren met huidige baan. En dan leren en werken als je 1 diploma voltooid hebt.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hopelijk komt er wat positiefs uit. Het is iig een zaterdag studie. Wat ik opzich wel fijn vind. Kan ik evt nog combineren met huidige baan. En dan leren en werken als je 1 diploma voltooid hebt.
Alles wordt betaald + een baan garantie.quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Wordt de studie betaald of moet je dat zelf doen?
En wat houdt het studiegesprek in? Kijken ze dan of je gemotiveerd genoeg bent voor de opleiding of zo?quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Alles wordt betaald + een baan garantie.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat houdt het studiegesprek in? Kijken ze dan of je gemotiveerd genoeg bent voor de opleiding of zo?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk wat is het de hele middag/avond op twitter stil. Moest ik even F5-en
Geen idee, hier in het zuiden was het prachtig?quote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
ligt het aan mij, of was het vandaag vermoeiend weer
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
ligt het aan mij, of was het vandaag vermoeiend weer
Hoeveel dagen nog voor je weer weekend hebt?quote:
kort weekend donderdag en zondag.quote:Op maandag 14 november 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog voor je weer weekend hebt?
Weer die salesknullen die onverwacht verkocht hadden?quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
kort weekend donderdag en zondag.
Zou volgende week vanaf di weer lang weekend hebben, maar woe en vrij weer wat tussen gekomen
nope. Spontane afspraak met andere chef bij leverancier en afgekeurde salesmap voor komend seizoenquote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer die salesknullen die onverwacht verkocht hadden?
quote:Op maandag 14 november 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
nope. Spontane afspraak met andere chef bij leverancier en afgekeurde salesmap voor komend seizoen
die kon er dit keer niks aan doen. is buiten hem om gegaanquote:Op maandag 14 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus die planner van je heeft het weer gedaan
Planner is toch wél voor je opgekomen, en heeft even duidelijk gemaakt dat het géén stijl is dat kokkie op zijn vrije dagen moet komen opdraven ?quote:Op maandag 14 november 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kon er dit keer niks aan doen. is buiten hem om gegaan
ach, denk maar zo, scheelt weer ATV dagenquote:Op maandag 14 november 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Planner is toch wél voor je opgekomen, en heeft even duidelijk gemaakt dat het géén stijl is dat kokkie op zijn vrije dagen moet komen opdraven ?
quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
ach, denk maar zo, scheelt weer ATV dagen
ben al gevorderd tot 104quote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb je die 200 uur al opgemaakt die je vóór september moest opnemen
Ik zag die ninja-edit wél, 40 uur verschilquote:
was zomerreces vergetenquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag die ninja-edit wél, 40 uur verschil
Oh, ja, toen was je ook ziekquote:
quote:
Helaas wel jaquote:Op maandag 14 november 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je hebt het zelf vaak genoeg gezegd.... je kan beter werken
Komt omdat je géén hobbies hebt waar je naar uitkijkt om te doen als je vrij bentquote:
laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat je géén hobbies hebt waar je naar uitkijkt om te doen als je vrij bent
Was het zaterdagavond gezellig met bijkletsen met je beste maat?quote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden
zekers. als vanouds. Ging weer over hetzelfde onderwerp als altijdquote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het zaterdagavond gezellig met bijkletsen met je beste maat?
Werkquote:Op maandag 14 november 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
zekers. als vanouds. Ging weer over hetzelfde onderwerp als altijd
Dat is toch jullie werkquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
lions hebben ook weer puik werk geleverd
Ik heb nog niet eens gekekenquote:
ik heb geen idee, maar het verbaasd me welquote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog niet eens gekeken![]()
Worden wij nu zoveel slechter in voorspellen ?
over eten en koken praten is leukquote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, maar over eten en koken praten is wat mij betreft iets anders dan over werk praten
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
over eten en koken praten is leukover werk praten
Leuk, mooi te horen dat het een leuke avond wasquote:
Toen ik wegging al gezegd"we zullen elkaar dit jaar nog wel een keer zien" Werd gelijk bevestigdquote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk, mooi te horen dat het een leuke avond wasNu wachten tot OeN
Leuk toch, zo'n maat te hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
Toen ik wegging al gezegd"we zullen elkaar dit jaar nog wel een keer zien" Werd gelijk bevestigd
ben ik ook heel zuinig opquote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk toch, zo'n maat te hebben
Elkaar zo weinig zien, en dan gewoon toch doorgaan waar het vorige gesprek geeindigd is, dat is vriendschap
Dat is heel mooi meegenomen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ik ook heel zuinig opEn kan ook goed met zijn vriendin dus dat is mooi meegenomen
das idd lastig, maar hoeft geen probleem te zijn. Het is maar net hoe ze daar zelf in staanquote:Op maandag 14 november 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is heel mooi meegenomen.
Ik zit nu in de idiote situatie dat een van mijn beste vrienden (25+ jaar bevriend) in scheiding ligt met zijn vrouw, die dus mijn teamleidster op mijn werk is
Ik wil geen partij kiezen, maar als ik de reden hoor voor de scheiding (die van zijn kant komt) en hoe weinig effort hij gedaan heeft om te proberen het huwelijk te redden, voel ik meer sympathie voor haar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
das idd lastig, maar hoeft geen probleem te zijn. Het is maar net hoe ze daar zelf in staan
is wat mij betreft alleen maar een papiertje. Voor de kerk vind ik iets anders, heeft veel meer met gevoel en emotie te makenquote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil geen partij kiezen, maar als ik de reden hoor voor de scheiding (die van zijn kant komt) en hoe weinig efford hij gedaan heeft om te proberen het huwelijk te redden, voel ik meer sympathie voor haar.
Voor mij in ieder geval wéér een bevestiging dat trouwen de grootste onzin is.
quote:
Hopelijk gaat het goed danquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
3 december nieuwe poging om mijn ma's verjaardag te vieren.
Vooral hopen dat iedereen dan kan. Afgelopen zaterdag zou de allereerste keer zijn dat alle kinderen én kleinkinder tegelijk bij moeders zouden zijn.quote:
Daarom jammer dat het zaterdag niet door kon gaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:51 schreef pl4kkie het volgende:
Meh, dat is zo moeilijk om dat voor elkaar tekrijgen. Er is altijd wel iemand die niet kan oid
Tja, dat wordt dan toch een weekendje weg organiseren..quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vooral hopen dat iedereen dan kan. Afgelopen zaterdag zou de allereerste keer zijn dat alle kinderen én kleinkinder tegelijk bij moeders zouden zijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, dat wordt dan toch een weekendje weg organiseren..
quote:
maar net, heb er weer stevig aan moeten trekkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje heeft de werkdag overleefd
ik snap het.. maar wonder boven wonder zijn ze bij mijn schoonfamilie allemaal op vrijdag gekomen en allemaal op maandag weer weggegaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje heeft het weekend ook overleefd
![]()
Ik denk dat een weekendje weg voor mijn moeder níet echt leuk zou zijn. Wij ergens anders en zij gewoon thuis (ze kan niet echt meer de deur uit)
Wat een bikkel ben je tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar net, heb er weer stevig aan moeten trekken
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik snap het.. maar wonder boven wonder zijn ze bij mijn schoonfamilie allemaal op vrijdag gekomen en allemaal op maandag weer weggegaan
Ja!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
Doe Maar doet symfonica in rosso volgend jaar
Whut waren ze daarom trending topic op twitterquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
Doe Maar doet symfonica in rosso volgend jaar
Pffff, oordopjes waren zeker geen optiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En nog heb ik schoonzus in mijn oren
nee, die pikte mijn lief al in..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, oordopjes waren zeker geen optie
daarom is ook niet iedereen erquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Is bij ons erg uitzonderlijk als iedereen er is.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom is ook niet iedereen er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wilde je vanmiddag vragen of ik mijn broers en zusters niet mocht ruilen tegen jouw zus
heel verstandig. of je broers en zussen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou gillend gek wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
heel verstandig. of je broers en zussen niet
Anti-aliasing niet aanstaan ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o, ik krijg wat van die tekening!! hier als UI en op mijn nieuwe site komt ie ook maar niet te voorschijn..
Ik denk dat jij mijn nichtjes wél rustig weet te krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
of zij van mij. Ik ben niet zo makkelijk
Nu is hij goed....quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mijn watte?? o echt, ik voel me zo'n kneus.. moet nog zoveel leren
deze is een stuk beterquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mijn watte?? o echt, ik voel me zo'n kneus.. moet nog zoveel leren
Ik ben sinds 2 jaar een algemene voetballiefhebber dus ik geniet eigenlijk van het voetbal van Duitslandquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Drasss ook zo aan het genieten
Nee, helaas niet Muisje. Het werd rond 11/12u al best donker daar dus heb ik de streams maar uitgeknaldquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss, nog tornado's gezien gister?
http://m.wgrz.com/TopStories/article?a=141823&f=2076
Tja, 't is daar nu ook winter(tijd) hè.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, helaas niet Muisje. Het werd rond 11/12u al best donker daar dus heb ik de streams maar uitgeknald
Jep, ik ben 3x buiten geweest met de honden en het werd steeds kouderquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, 't is daar nu ook winter(tijd) hè.
Ik vond het vandaag verdomd koud. Was slechts 1 graad boven nul toen ik de deur uit ging
ik moest krabben om 9.30quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, 't is daar nu ook winter(tijd) hè.
Ik vond het vandaag verdomd koud. Was slechts 1 graad boven nul toen ik de deur uit ging
Dat komt omdat je op het platteland woontquote:
Gewoon de auto in de zon zetten, dan kan hoef je zelfs op het platteland niet eens te krabbenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat komt omdat je op het platteland woont![]()
Ik moest krabben om half 7quote:
Welke zonquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon de auto in de zon zetten, dan kan hoef je zelfs op het platteland niet eens te krabben
hebben hier tenminste nog frisse luchtquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat komt omdat je op het platteland woont![]()
Welke zon:? alleen mist hier vanmorgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon de auto in de zon zetten, dan kan hoef je zelfs op het platteland niet eens te krabben
Wijsheid van Drassssquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Om half 7 schijnt de zon nog nietquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben hier tenminste nog frisse lucht
Ik ben het zonnetje in huis dus ga ik altijd op de auto liggen, werkt ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Om half 7 schijnt de zon nog niet
Echt wél, maar je had dan wél een verdraaid eind moeten lopen om ergens in het Azië je auto op te pikken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Om half 7 schijnt de zon nog niet
whehequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis dus ga ik altijd op de auto liggen, werkt ook
goedkoper dan een kaartje voor het zwembadquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en je kan op straat zwemmen als het een beetje regend
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis dus ga ik altijd op de auto liggen, werkt ook
En dan heb je altijd nog die grote rivier waar de Canadezen/Amerikanen/Polen/Engelsen niet overheen wisten te komenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
goedkoper dan een kaartje voor het zwembad
dat begrijp ik ook niet. ben hem vroegah over gezwommenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan heb je altijd nog die grote rivier waar de Canadezen/Amerikanen/Polen/Engelsen niet overheen wisten te komen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat begrijp ik ook niet. ben hem vroegah over gezwommen
Om het lastiger te maken doe je het nog een keer, maar dan sta ik je met bakstenen op te wachten. Gewoon puur voor het gevoel van 60 jaar terugquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat begrijp ik ook niet. ben hem vroegah over gezwommen
minstensquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar toen jij vroegah hem overzwom zaten de Duitsers weer netjes 20 kilometer oostelijker
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Om het lastiger te maken doe je het nog een keer, maar dan sta ik je met bakstenen op te wachten. Gewoon puur voor het gevoel van 60 jaar terug
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Om het lastiger te maken doe je het nog een keer, maar dan sta ik je met bakstenen op te wachten. Gewoon puur voor het gevoel van 60 jaar terug
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je een ENORME boer laat. Je schrikt dan even, maar vervolgens ga je glimlachen en krijg je zo'n gevoel?
wel met iets andersquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je een ENORME boer laat. Je schrikt dan even, maar vervolgens ga je glimlachen en krijg je zo'n gevoel?
Neu joh, 60 jaar geleden waren ze al weer kuilen aan het graven bij Zandvoortquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij loopt alleen een beetje achter60 jaar geleden waren ze allang weg
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
Wat was dat vannacht dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
ik boer nooit, dat laat ik aan Bollokus over
Een tornadoquote:
Door Duitsland-Nederland? Dat mensen er zich zo druk om kunnen maken hequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Echt twitter is hilarisch op dit moment, ik wist niet dat voetbal zo leuk kon zijn
Precies..... 't is maar een spelletjequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Door Duitsland-Nederland? Dat mensen er zich zo druk om kunnen maken he
Dat vind ik dan wel een dooddoenerquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies..... 't is maar een spelletje
Ben je aan het twitterenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben een beetje aan het twitteren, maar ik wil ook graag mijn homepage bouwen..
Dat zie jij als een voordeelquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
Voordeel van de winter. Je hoeft je bier niet meer koud te zetten in de koelkast
Scheelt werk om de flesjes in de koelkast te mikken + dat je nog meer plek hebt voor heerlijke kerst/sinterklaas/nieuwsjaars boodschappenquote:
Die pleur ik na bereiding wel op het balkon waar het tegen die tijd kouder is dan in mijn koelkastquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Scheelt werk om de flesjes in de koelkast te mikken + dat je nog meer plek hebt voor heerlijke kerst/sinterklaas/nieuwsjaars boodschappen
Pfffquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die pleur ik na bereiding wel op het balkon waar het tegen die tijd kouder is dan in mijn koelkast
Ik ben bijna altijd lievquote:
Dus de OP van DASOO is afgekeurdquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Muis is een schatje, want ze heeft mij als html leek geholpen met de OP van het tornado topic
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus de OP van DASOO is afgekeurd![]()
Wil je daarmee zeggen dat ik niet liev benquote:
Dat weet ik niet, dat vraag ik jou? Behalve de OP van het tornado topic, heb ik ook wat uurtjes in DASOO zitten, tochquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik niet liev ben
De verloren dochterquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
Zo stilletjes is het hier toch niet Muis? 4 mensen online...kon slechter![]()
goede avond allen
Ahzooo. Ja ik had Fruts gepmd, maar nog niks gehoord en ik ga hem niet stalken dus ik wacht rustig afquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat vraag ik jou? Behalve de OP van het tornado topic, heb ik ook wat uurtjes in DASOO zitten, toch
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
Zo stilletjes is het hier toch niet Muis? 4 mensen online...kon slechter![]()
goede avond allen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]Alleen dat bijna mag er gewoon bij hoor
hoezo, was er niemand anders danquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kaatje
![]()
Afgelopen weekend zaten Drassss en pl4kkie elkaar een beetje verdwaasd aan te staren geloof ik
Whehe, nogal jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kaatje
![]()
Afgelopen weekend zaten Drassss en pl4kkie elkaar een beetje verdwaasd aan te staren geloof ik
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kaatje
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo, was er niemand anders dan
Kaatje de eer geven ?quote:
Niets hunters..... we proberen nu juist afspraken te makenquote:
Van mij mag zequote:
quote:
quote:
quote:
Eh, nee.... die mag jij verzinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|