Ik heb maar één neefje, en die wordt volgende maand alweer 26quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De neefjes niet?? Die mogen me zo graag dat ik soms geen bloed meer over houd!
Klopt voor mij wel hoor, ik kan echt niet slapen als ik vol zitquote:Op donderdag 10 november 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
TT is niet helemaal waar, ten tijde van mijn eetstoornis sliep ik dan pas.. Maar dat is verleden tijd
ik heb door mams zusje en zus: twee nichtjes en ook twee neefjes.. (34 en 21 en 39 en 24.. kan er een aantal jaren naast zitten..quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb maar één neefje, en die wordt volgende maand alweer 26
dan is het goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt voor mij wel hoor, ik kan echt niet slapen als ik vol zit
"Geloof ik" voorspeld niet veel goeds.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb door mams zusje en zus: twee nichtjes en ook twee neefjes.. (34 en 21 en 39 en 24.. kan er een aantal jaren naast zitten..
door Roeland heb ik één tantezegster en drie tantezeggers!!
en ook nog een nichtje en drie neven, geloof ik
Ik ben nog niet zo lang familymember..quote:Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"Geloof ik" voorspeld niet veel goeds.
Oudste broer: nichtje 2
Jongste broer: neefje (bijna) 26 nichtje 21
Zusje: nichtjes: 10, 7, 4 en 2
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang familymember..
het neefje van mijn blog is tegelijk met mij in de familie gekomen.. dat schept een bandquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]van mijn ex was het simpel, zus, géén kinderen
Dat was goed te onthouden
Ja, het gaat niet zo makkelijk meerquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vergeet af en toe je leeftijd [ afbeelding ]
Dit een optie voor jequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet zo makkelijk meer
weet je dat die dingen ook kunnen kiepen?? mijn schoonvader is al vaak omgedonderd..quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit een optie voor je
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
weet je dat die dingen ook kunnen kiepen?? mijn schoonvader is al vaak omgedonderd..
Pas op hequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit een optie voor je
[ afbeelding ]
zullen we het nu weer wat over vrolijke dingen hebben?? het weekend wordt al zwaar genoeg!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zijn te snel voor mijn moeder, die mag alleen maar achter deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zullen we het nu weer wat over vrolijke dingen hebben?? het weekend wordt al zwaar genoeg!!
slaap lekker!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ga slapen, weekend wordt al zwaar genoeg
en waarom kijkt piet zo zuur?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En onze vriendelijke gastheren zijn ...en Pietje
![]()
![]()
Is toch niet zuur kijken maarquote:
hoi muisquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch niet zuur kijken maarkijken
kan je krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
hoi kokje
Ik heb een beetje aandacht nodig![]()
quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
dank je had ik echt even nodig
dat zal de spanning wel zijn. moet je ook niet doen op zo'n momentquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb trouwens vanavond bij de grote M gegeten, maar een uur later kwam die troep er al weer uit
Ik had dus alleen maar ontbijt op, viel bijna flauw van de honger, en het eten in het restaurant in het ziekenhuis zag er zo goor uit, dat ik toch maar bij de M naar binnen ben gegaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zal de spanning wel zijn. moet je ook niet doen op zo'n moment
dan kan ik me voorstellen dat het niet lekker valt. Is het ziekenhuis daar zo slecht dan. Ben de laatste tijd regelmatig in ziekenhuizen geweest, maar zag er allemaal goed uit. En hebben ze je daar niet eens wat te eten gegeven op de afdelingquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had dus alleen maar ontbijt op, viel bijna flauw van de honger, en het eten in het restaurant in het ziekenhuis zag er zo goor uit, dat ik toch maar bij de M naar binnen ben gegaan
Ziekenhuis zelf is best goed, en ook het patienten eten ziet er goed uit. Op de afdeling moesten ze ook voor moeders nog snel wat bij elkaar scharrelen. 't was niet gepland dat ze zou komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan kan ik me voorstellen dat het niet lekker valt. Is het ziekenhuis daar zo slecht dan. Ben de laatste tijd regelmatig in ziekenhuizen geweest, maar zag er allemaal goed uit. En hebben ze je daar niet eens wat te eten gegeven op de afdeling
het bekende probleem. geen liefde voor het productquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ziekenhuis zelf is best goed, en ook het patienten eten ziet er goed uit. Op de afdeling moesten ze ook voor moeders nog snel wat bij elkaar scharrelen. 't was niet gepland dat ze zou komen.
Boerenkool+worst of Kip Tandori in restaurant daar, zagen er beiden uit alsof ze al veel te lang onder de warmhoud lampen lagen. Niet appetijtelijk
Is toch triestquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
het bekende probleem. geen liefde voor het product
in zo'n bezoekers restaurant weken over het algemeen geen koks. zijn producten die aangeleverd worden door een cateraar. Hier en in Radbout is dat vermaat. op zich hebben die goede producten, maar als er ter plekke niet goed mee wordt omgegaan dan houd het al snel opquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch triest![]()
Als ik dan zie hoe andere chefs/koks echt met passie over vak en product zie praten, dan is het ongebegrijpelijk dat niet iedere kok dat heeft.
Oh, dat wist ik niet. Maar zelfs boerenkoolstamppot die ingevroren is geweest kan je nog fatsoenlijk op tafel zetten. Maar de lui die het dan ter plekke moeten presenteren/verkopen die zullen toch wél iets van horeca-opleiding moeten hebben, of ten minste HACCPquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
in zo'n bezoekers restaurant weken over het algemeen geen koks. zijn producten die aangeleverd worden door een cateraar. Hier en in Radbout is dat vermaat. op zich hebben die goede producten, maar als er ter plekke niet goed mee wordt omgegaan dan houd het al snel op
HACCP lijkt me wel ja. maar zoals ik al zei. geen liefde voor het productquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar zelfs boerenkoolstamppot die ingevroren is geweest kan je nog fatsoenlijk op tafel zetten. Maar de lui die het dan ter plekke moeten presenteren/verkopen die zullen toch wél iets van horeca-opleiding moeten hebben, of ten minste HACCP
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
Ben je al wat agressie aan het wegschieten
Je hart luchten is altijd goed. Ik neem aan dat je er niet alleen voor hebt gestaan vandaagquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar door het gewoon even te kunnen vertellen ben ik al weer een heel stuk rustiger geworden
Laat ik het zo zeggen, dat het mij enige overredingskracht heeft gekost om mijn zus en zwager zo ver te krijgen dat zij spullen gingen halen en naar ZH kwamen brengen. Anders had ik ipv bij de M te eten, ook dat nog eerst moeten doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je hart luchten is altijd goed. Ik neem aan dat je er niet alleen voor hebt gestaan vandaag
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
even ter info, morgen avond ben ik een keer sociaal
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, dat het mij enige overredingskracht heeft gekost om mijn zus en zwager zo ver te krijgen dat zij spullen gingen halen en naar ZH kwamen brengen. Anders had ik ipv bij de M te eten, ook dat nog eerst moeten doen
misschien laat op de avond nog evenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien laat op de avond nog evenGa mijn beste vriend maar weer is een keer opzoeken. 2e keer dit jaar
Hij heeft alleen een vriendin, maar hij is ook kok, dus planning is altijd lastig. Vaste afspraak is iig de jaarwisseling. vieren dat al 15 jaar samen waarvan 10 jaar met ons tweequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mijn beste vriend en vriendin zie ik ook niet veel vaker dan 2 a 3x per jaar hoor. Gaat allemaal wat anders lopen, zeker omdat zij gezinnen hebben.
Veel plezier hoor
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een vriendin, maar hij is ook kok, dus planning is altijd lastig. Vaste afspraak is iig de jaarwisseling. vieren dat al 15 jaar samen waarvan 10 jaar met ons twee
Ben op zich niet zo van het vieren, maar is wel altijd gezellig met hun. Al vier jaar met een man of 8. zus en zwager van zijn vriendin en twee vrienden van haar. Altijd hetzelfde groepje. zien elkaar 1 x pjquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is leuk
![]()
Ik denk dat ik oud en nieuw maar weer bij mijn ma ga vieren
Dat is heel leuk. Ik heb één jaar hier alleen (nu ja, met de buren) oud-en-nieuw gevierd, maar was toch minder.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben op zich niet zo van het vieren, maar is wel altijd gezellig met hun. Al vier jaar met een man of 8. zus en zwager van zijn vriendin en twee vrienden van haar. Altijd hetzelfde groepje. zien elkaar 1 x pj
doe je goed. Lijkt me dit jaar niet zo moeilijk om hem te overtuigen. Heb ook wel alleen gezeten met OeN. heerlijk. Totdat moeders het hoorde. Oorlog in de tentquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is heel leuk. Ik heb één jaar hier alleen (nu ja, met de buren) oud-en-nieuw gevierd, maar was toch minder.
Vroeger toen mijn ma nog in het grote huis woonden, waren we altijd bij haar. En dan op het dak naar het vuurwerk kijken.
Huisje van moeders is nu gewoon te klein, dus eigenlijk viert iedereen het tegenwoordig met eigen gezin thuis. Heb vorig jaar wél mijn broer met neef+nicht zo ver gekregen om bij ma 't te vieren, ga het dit jaar weer proberen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed. Lijkt me dit jaar niet zo moeilijk om hem te overtuigen. Heb ook wel alleen gezeten met OeN. heerlijk. Totdat moeders het hoorde. Oorlog in de tent
dat zou ik dan idd ook niet doen. het moet wel een keuze zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Enige jaar dat ik hier met OeN alleen zat werd er ingebroken in de tandartsenpraktijk onder in de flat. Heb de halve avond politie over de vloer gehad
![]()
Was trouwens het eerste jaar dat mijn moeder in haar nieuwe flat woonde. Ik had nog nooit OeN hier gevierd, en zij was toen al net iets te slecht om hierheen te komen. Achteraf toch wel een beetje schuldig dat zij daar ook alleen zat
Sommige 'keuzes' zijn in onze familie geen vrijwillige keuzequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou ik dan idd ook niet doen. het moet wel een keuze zijn
das vervelendquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sommige 'keuzes' zijn in onze familie geen vrijwillige keuze![]()
Maar dan geef ik mijzelf gewoon een figuurlijke trap onder mijn kont van mijn pa en denkquote:
als je dat maar onthoudquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan geef ik mijzelf gewoon een figuurlijke trap onder mijn kont van mijn pa en denk
quote:
Hoi Drassssquote:
als je dat ook maar onthoudquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en anders ben jij er toch ook nog om mij een schop onder mijn kont te geven
Nog niet gekeken.. Zal morgenmiddag een poging wagen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste aflevering van SC al online? (sorry, ik ben een beetje van slag en heb niet in DE gekeken)
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.. Zal morgenmiddag een poging wagen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoop ik dat die er dan wél is. Moet morgenavond toch mijzelf vermaken, kokje gaat sociaal doen
Slaapquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik mijn bed gezelschap houden
Jezelf vermakenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoop ik dat die er dan wél is. Moet morgenavond toch mijzelf vermaken, kokje gaat sociaal doen
graag gedaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaapen bedankt voor het luisterende oor
Al 2 dagenquote:
5% kans ja. Ik ga het zo eventjes rap bekijken, maar verwacht weinig beeldenquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss volgens Timmer is er kans op tornado's in Indiana en Ohia? Wat denk jij?
Probeer je mij nu zo gek te krijgen dat ik toch tornadovideos opstartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |