Ik heb maar één neefje, en die wordt volgende maand alweer 26quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De neefjes niet?? Die mogen me zo graag dat ik soms geen bloed meer over houd!
Klopt voor mij wel hoor, ik kan echt niet slapen als ik vol zitquote:Op donderdag 10 november 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
TT is niet helemaal waar, ten tijde van mijn eetstoornis sliep ik dan pas.. Maar dat is verleden tijd
ik heb door mams zusje en zus: twee nichtjes en ook twee neefjes.. (34 en 21 en 39 en 24.. kan er een aantal jaren naast zitten..quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb maar één neefje, en die wordt volgende maand alweer 26
dan is het goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt voor mij wel hoor, ik kan echt niet slapen als ik vol zit
"Geloof ik" voorspeld niet veel goeds.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb door mams zusje en zus: twee nichtjes en ook twee neefjes.. (34 en 21 en 39 en 24.. kan er een aantal jaren naast zitten..
door Roeland heb ik één tantezegster en drie tantezeggers!!
en ook nog een nichtje en drie neven, geloof ik
Ik ben nog niet zo lang familymember..quote:Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"Geloof ik" voorspeld niet veel goeds.
Oudste broer: nichtje 2
Jongste broer: neefje (bijna) 26 nichtje 21
Zusje: nichtjes: 10, 7, 4 en 2
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang familymember..
het neefje van mijn blog is tegelijk met mij in de familie gekomen.. dat schept een bandquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]van mijn ex was het simpel, zus, géén kinderen
Dat was goed te onthouden
Ja, het gaat niet zo makkelijk meerquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vergeet af en toe je leeftijd [ afbeelding ]
Dit een optie voor jequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet zo makkelijk meer
weet je dat die dingen ook kunnen kiepen?? mijn schoonvader is al vaak omgedonderd..quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit een optie voor je
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
weet je dat die dingen ook kunnen kiepen?? mijn schoonvader is al vaak omgedonderd..
Pas op hequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit een optie voor je
[ afbeelding ]
zullen we het nu weer wat over vrolijke dingen hebben?? het weekend wordt al zwaar genoeg!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zijn te snel voor mijn moeder, die mag alleen maar achter deze
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |