nee johquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker allen!
Ik kan wel zeggen dat ik ga slapen, maar dat is toch nog niet waar.
BBQ is wel afwezig trouwens vandaag!
Dat dusquote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
kip komt nog wel over een uurtje ofzo
staande ovaties?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dus
Nouuuuuuuuuuuuuuuuu, nog wel eerder dan een uur
Lange dag gewerkt, alwaar ik staande ovaties in ontvangst genomen heb.
Daarna thuis op de bank in slaap gevallen en net een half uurtje weer wakker![]()
En ik heb nog niet gegeten, twijfel of ik zo nog ene boterham maak ofzo
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dus
Nouuuuuuuuuuuuuuuuu, nog wel eerder dan een uur
Lange dag gewerkt, alwaar ik staande ovaties in ontvangst genomen heb.
Daarna thuis op de bank in slaap gevallen en net een half uurtje weer wakker![]()
En ik heb nog niet gegeten, twijfel of ik zo nog ene boterham maak ofzo
Mijn supercoole collega (neuropsychologe) van 56 jaar oud ging me een persoonlijke ovatie geven en toen ging mijn andere fysio-collega mee doenquote:
Ach so... du bist ganz kanzlossquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, da's dus de concequentie als je je avond verkloot aan onzinnige posts lezen en nog veel onzinnigere banners maken. Stond ik me daar net om kwart voor 12 's nachts de was op te hangen
Jawohlquote:
over de dramas van de laatste dagen neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn supercoole collega (neuropsychologe) van 56 jaar oud ging me een persoonlijke ovatie geven en toen ging mijn andere fysio-collega mee doen![]()
![]()
Nee, die werkt niet op donderdag, gelukkig, ik had hem anders de hele dag zo aangekeken:quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je manager nog gezien Kip?
En den kalender is speciaal voor jou, zodat je kan zien dat je eigenlijk maar een broekie ben
Waar de fuck komt dat plaatje vandaan en waarom is het nog geen meme?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
E
[..]
Nee, die werkt niet op donderdag, gelukkig, ik had hem anders de hele dag zo aangekeken:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan![]()
Oh en die kalender, megasuperblubberpowercool!
En ik voel me niet oud hoor, heb het gedrag van een 16 jarige (en het lichaam van een 60-plusser)
Ja klopt, we hebben ook afgesproken om maandag na het werk even een Plan de Campagne te brouwen, denk dat ik dan maar voor ga stellen om dat in de kroeg te doen, de Boterwaag, gezelligste plekje van Den Haagquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
over de dramas van de laatste dagen neem ik aan?das vast lekker, beetje bevestiging
(ook al wist je al dat je helemaal gelijk hebt)
Ik zocht op de nieuwe vriendin van die ex van Courtney Cox, die heet Christina Mclarty, want ik was benieuwd hoe die eruit zou zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar de fuck komt dat plaatje vandaan en waarom is het nog geen meme?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja klopt, we hebben ook afgesproken om maandag na het werk even een Plan de Campagne te brouwen, denk dat ik dan maar voor ga stellen om dat in de kroeg te doen, de Boterwaag, gezelligste plekje van Den Haag
Wel hendig, een moeilijk ervaren psychologe in het groepje, die pakt zaken toch even wat anders (lees: doordachter en beter) aan, ik hou daar wel van![]()
Ik dacht ook, die komt vast nog wel ergens van pas, té eng die dudequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar de fuck komt dat plaatje vandaan en waarom is het nog geen meme?
I haz the evil thoughtzquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:09 schreef Loqi het volgende:
[..]slim
boahik kruip er ook in. tot morgen dames
![]()
Die ziet eruit alsof 'ie een slang in zijn reet krijgt over 2 seconden en hij 'em al te zien krijgtquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe toepasselijk (hoewel ik niet meer study, maar het punt is duidelijk)
Helmer ftw!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok, nu ga ik wel slapen.![]()
Wil nog even kwijt dat ik een probleem heb. M'n nagellak past niet meer in m'n stash erbij! Dus ik moet op zoek naar een andere opbergmogelijkheid...
Truste!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wil nog even kwijt dat ik een probleem heb. M'n nagellak past niet meer in m'n stash erbij! Dus ik moet op zoek naar een andere opbergmogelijkheid...
Truste!
Gewoon een helmer kopen, daar kom je uiteindelijk toch wel aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste!
Dat is de bitch please meme!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof 'ie een slang in zijn reet krijgt over 2 seconden en hij 'em al te zien krijgt![]()
(ik heb teveel mensen bij de endoscopieafdeling zo zien kijken)
Echt niet hoor, dan gaat m'n familie ze weggooien denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een helmer kopen, daar kom je uiteindelijk toch wel aan
quote:
awwww liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is te groot.Daar zou ik echt max 2 laatjes van vullen en die kan ik nergens kwijt.
Kleine kamer is klein. Kleine stash ook.quote:
1e is een te groot plaatje JONGUHHHHHH!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is de bitch please meme!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Die links onder is Lindy!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is ook een mooi voorbeeld
[ afbeelding ]
komt vanzelf vol!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is te groot.Daar zou ik echt max 2 laatjes van vullen en die kan ik nergens kwijt.
Ik heb er zojuist naartoe gezaptquote:
Ik ga heul niet de tv helemaal aanzetten om te zien wat ik niet moet zienquote:
Ik ben afgestompt, je weetz....quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
ah shit, de lijken zijn al voorbij
PTSS FTWquote:
9gag, die ga ik nog even opzoekenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
ok, ik ben weer helemaal op de hoogte van 9gag, ik ga richting bed. Het was weer een mooi dagje
.
Trusten
Jij wordt natuurlijk ook zo'n kruizengraaier laterquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:26 schreef Stormqueen het volgende:
kip, ik hoop echt dat ik jou nooit als therapeut krijg
Bloedgeil bedoel je? (of is dat privé?)quote:
Oh, dat vind ik dan meestal weer niks...quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef Mss het volgende:
Ik vind ze wel schattig. Geil word ik er niet echt van. Terwijl roodharige mannen wel vaker geil zijn
\WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:37 schreef Stormqueen het volgende:
er probeert hier iemand weg te rijden met een kapotte v-snaar ofzo
Based on a true storyquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:39 schreef Stormqueen het volgende:
kutkip met je incontinentieverbanden, nu zit ik weeeer te huilen
Loop eens een weekje met me mee op mijn werk, je lacht je dood om alles wat je zietquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:39 schreef Stormqueen het volgende:
kutkip met je incontinentieverbanden, nu zit ik weeeer te huilen
Rufus ookquote:
Non?quote:
Oekoeboekoeboekoebakabakabakakoekoe heroīne kopen jij oekoeboekoeboekoebakabakabakakoekoe???quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik lig in bed en het raam staat open, KEIhard te lolleren... Gelukkig lopen er alleen drugsnegers over straat op dit tijdstip
Daar krijg je geen bericht van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruuuuuhhhhh, je nicht heeft je dus ontvriend???
Krijg je daar dan bericht van?
nee, ik heb haar ontfamilied en bij kennissen gezet. Merkt de ander niks van, maar dan krijg ik geen updates van die stinkhoer op mijn startpaginaquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruuuuuhhhhh, je nicht heeft je dus ontvriend???
Krijg je daar dan bericht van?
oh dat heb ik ook wel eens met mensenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:48 schreef Mss het volgende:
Het rare nichtje wat ik laatst had ontvriend stuurde me vorige week een nieuwe invite
Oh op die fiets... ik zag haar niet meer bij familie staan en heb niet verder gekeken, dacht dat ze jou eruit had gekicked.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb haar ontfamilied en bij kennissen gezet. Merkt de ander niks van, maar dan krijg ik geen updates van die stinkhoer op mijn startpagina
Nee dans-schurenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha dat is scharen en dat doet lindy! Einz!
is het ook, einz!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh op die fiets... ik zag haar niet meer bij familie staan en heb niet verder gekeken, dacht dat ze jou eruit had gekicked.
Ze komt wel over als een stinkhoer idd
Hier noemen de ZJ'squote:Op vrijdag 11 november 2011 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha dat is scharen en dat doet lindy! Einz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat ook schuren....![]()
Gaat hij schuren voor de ensuite???
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hier noemen de ZJ'sjup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat ook schuren....![]()
Gaat hij schuren voor de ensuite???disclaimer
Te grote onmodieuze pakken van de Bristol/C&A, niet gepoetste zwart leren schoenen met krassen erop en met ronde neuzen en altijd een LOLneger smile waarvan ik dan denk dat zij denken:quote:
dikke maisjes, want daar houden ze van!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Te grote onmodieuze pakken van de Bristol/C&A, niet gepoetste zwart leren schoenen met krassen erop en met ronde neuzen en altijd een LOLneger smile waarvan ik dan denk dat zij denken:
"Who will I rape today with my big willy"
Fatasses! precies...quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dikke maisjes, want daar houden ze van!
goeden idee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.amazon.co.uk/J(...)ievers/dp/B000QS6RJ4
Voor Priem???
dito. Helaas negers wel op mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fatasses! precies...
En ik val zo ontzettend niet op negers
Ja precies, bij mij hetzelfde...quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dito. Helaas negers wel op mij
De enige neger van Limburg!quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:02 schreef Mss het volgende:
Hier woont er ook een, helemaal bovenin de flat. Die heeft ook al meerdere malen kenbaar gemaakt mij wel es aan te willen douwen. Maar ik wijs iedere keer af, hij snapt het echt niet. Laatst zat ik alleen op kantoor, kwam hij daar gereedschap halen en wilde hij maar niet weg. Bleef maar aandringen dat hij langs wilde komen, mijn telefoonnummer wilde hebben. Ik was helemaal alleen daar, ik was blij dat hij uiteindelijk oprotte. Had anders echt niet geweten wat ik moest doen.
Niet in Limburg?quote:
Ik vind het altijd van die duistere figurenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:05 schreef Mss het volgende:
Dit was in Amstelveen. En het is zo'n afrikaan. Spreekt nog amper Nederlands ook en is een jaar of 40
. Loopt al een half jaar achter me aan ofzo
Ik heb wel een grote bek, maar ik voelde me toen echt onveilig :'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja, waar overigens nog een pic van in het vorige topic staat. Ben van origine een Limbo, maar studeer in Amsterdam en woon in Amstelveen. Exportlimbo dus!quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet in Limburg?
Ik geloof dat ik dingen nu door elkaar haal...
Mss is toch die van die dirndl met die HUGE KNOCKERS?
Tukse!quote:
Ik vind deze uitspraak eigenlijk wel sigwaardigquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet in Limburg?
Ik geloof dat ik dingen nu door elkaar haal...
Mss is toch die van die dirndl met die HUGE KNOCKERS?
Ik ga morgen wel even een fotootje maken, webcam is stuk en telefoon ligt bovenquote:
Zet 'em in je sig dan, NU NU NU NU NUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak eigenlijk wel sigwaardig
Zelfs met linkje naar mijn profiel, HULDE!quote:
Als je mijn naam tikt? Seriously?quote:
Als je de quote kopieert.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je mijn naam tikt? Seriously?
Ik heb op Pinkpop gezien, ik geloof in 2010. Zo ontzettend awesome! Triggerfinger was ook kicken dinsdag!quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil weer naar een concert van hun!
Ben in december 2009 naar ze geweest in Parijs, was geweldig.
Zeker toen de beveiliger met me ging staan flirten toen mijn vent in de pit stond
Ik heb een nerdvent, dus die kan dat veel beter... daardoor heb ik in de afgelopen jaren mijn nerdskillz verlorenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je de quote kopieert.
Kun jij zelf niet downloaden trouwens?
Mijn vent is er van overtuigd dat Till homo isquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb op Pinkpop gezien, ik geloof in 2010. Zo ontzettend awesome! Triggerfinger was ook kicken dinsdag!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn vent is er van overtuigd dat Till homo is![]()
Ik vind het wel lekker hoor, ruige vieze Duitse metaalarbeiders![]()
Triggerfinger? Is dat een band? Heb er geloof ik weleens iets over gehoord, maar weet niet meer waarHet zou me niks verbazen als die gay isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is wel lekker Duits en deprimerend ja, dat hoort gewoon zo!
Mijn broertje zat eens in een Duits restaurant met de tekst van 'Dalai lama' op zijn rug. Hij kreeg mooie blikken.
Ja, ik heb er geloof ik af en toe wel over gepost hier! Misschien ken je het daarvan. Of van die hete zangert!Aids.
Dalai lama??? I don't get it,. sorryquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die gay is.
Het is wel lekker Duits en deprimerend ja, dat hoort gewoon zo!
Mijn broertje zat eens in een Duits restaurant met de tekst van 'Dalai lama' op zijn rug. Hij kreeg mooie blikken.
Ja, ik heb er geloof ik af en toe wel over gepost hier! Misschien ken je het daarvan. Of van die hete zangert!
Slaap lekker meiske!quote:
Ook hier de nachtrust verstoord...quote:Op vrijdag 11 november 2011 05:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme, mijn vent gaat nu al naar zijn werk toe, de idioot...![]()
Heel mijn nachtrust weer verstoord, fijn
Skjoe, Like a bossquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:28 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 10 november 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 435 Stormqueen
10. 211 Lindytje
Klik hier voor gedetailleerde stats
Mooi gesprokenquote:
Oeh das altijd nicequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg net in de lift een complimentje over mijn nagellak![]()
Actieve topics van SQ bekijken is het antwoord op allesquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan het meet topic zo snel niet terug vindenhoe laat verzamelen we allemaal op het station?
my god, wat ben ik een baas!quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Skjoe, Like a boss![]()
En ik dacht dat ik heul niet veel had gepost gisteren
Oh wait, de nacht er voor telt natuurlijk ook mee. That explains
oh ja ik zocht in mijn AT maar zocht op meetquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Actieve topics van SQ bekijken is het antwoord op alles
SHJN - Meeting, 12 november in Eindhoven!
Op het station tussen half twee en kwart voor twee
Als je schurft hebt blijf ik morgen thuis hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik schurft, m'n huid jeukt de pan uit
You're welcomequote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja ik zocht in mijn AT maar zocht op meetmaar meeting dus loller
thanks puckzzz!
Ik had hem zelf nog niet eens doorquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOOOOOOOOL
sorry nog niet wakker nogthanks nagelschaartje!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
snel dit topic volposten zodat we om 11:11:11 een nieuwe kunnen openen!! EINZ!!!
Goeden tipquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I haz the evil thoughtz![]()
Tukse wijffie!
Wel je tieten kneden vannacht he, daar worden ze groter van
komt waarschijnlijk omdat ik net pm's zat op te ruimen en schrok omdat ik de lost voor puckzzz vergeten was te downloaden en nog snel moet doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had hem zelf nog niet eens door
blaatquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
snel dit topic volposten zodat we om 11:11:11 een nieuwe kunnen openen!! EINZ!!!
Zelfs met ons posttempo is dat een redelijk kansloze missiequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
CHALLENGE ACCEPTED!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfs met ons posttempo is dat een redelijk kansloze missie
so close, scheelt een secondequote:
*kreun*quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nou dat was me toch een hoogtepuntje of niet dan?
Was it as good for you as it was for me?
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Nu ga ik een peuk roken, dat doe ik altijd na een hoogtepunt
Neinzquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik helemaal einzeinzeinzeinzeinzeinzeinzeinzeinzeinz gemist door eeen meetingk
FUuuuuuquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik helemaal einzeinzeinzeinzeinzeinzeinzeinzeinzeinz gemist door eeen meetingk
Neem ontslag! EINZ!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
lijst hier neerplompen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn stash nagelopen voor swaplakjes
Dan ga ik trouwenquote:
Wat een morantisch proposalquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan ga ik trouwen![]()
Whehehehe
Ik whatsappte Petje net: "Zullen wij volgend jaar 12 december gaan trouwen?"
Hij zo: "Ja is goed mevrouw Jansen!"
Of niet dan!?quote:
Die is mooiquote:
Doe mij die ook eenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik houd zo erg veel van OnePrint... je stuurt een printopdracht... printer stuk. Loop je gewoon naar een andere printer, je swipet je pasje over een sensor, en je printjes komen er zo uit! En dat maakt niet uit of je een printer in een andere vleugel, een ander gebouw of een ander land kiest!
Sense en simplicity ftw
Gezelligquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je ook bij ome frits komen werken als je later groot bent![]()
zit je weer stiekem anale negerporno te kijken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wazig, geluid op de aaipet staat uit, maar hij maakt nog geluid bij joetjoep filmpjesfaal.
Nee jouw ninjafilmpjequote:Op vrijdag 11 november 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je weer stiekem anale negerporno te kijken?
of hierquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je ook bij ome frits komen werken als je later groot bent![]()
in de ambtenarij hoef je niet te werken voor je geld en krijg je 76 vakantiedagen.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hehehehe... vorige week keken wij zo naar buiten en zagen we iets heel verwonderlijksen lagen we collectief in een deuk!
Kennelijk heeft een van de collega's het gefilmd en op joeptjoep gezet:
(als je dit voorbij ziet komen op kantoor kun je toch niks zinnigs meer produceren?)
En goed uitzichtquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de ambtenarij hoef je niet te werken voor je geld en krijg je 76 vakantiedagen.
Then again hebben wij een personeelswinkel, een voetbalclub en gekke Indiërs
Voetballlllquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de ambtenarij hoef je niet te werken voor je geld en krijg je 76 vakantiedagen.
Then again hebben wij een personeelswinkel, een voetbalclub en gekke Indiërs
ook leuk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hebben hier alleen maar verwarde fazanten die tegen hun eigen spiegeling in de ramen aan het vechten zijn
[ afbeelding ]
Met je ninjaquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook leuk!
Fazanten blijven hier aan de andere kant van de sloot helaas (waar die ninja's lopen)
En als vader zegt dat hij die jongen absoluut weigert te vergeven, noemt de presentator hem "koppig"... DAT NOEMEN WE VERSTANDIG SWEINHUND!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben op rtlgemist "het spijt me" aan het kijken (sowieso:). Nu is er een jongen die meerdere keren zijn vriendin in het gezicht heeft geslagen en die wil het spijt me zeggen...
![]()
En niet eens tegen die vriendin, maar tegen de vader van de vriendin![]()
![]()
Want de vriendin heeft hem al vergeven en ze zijn weer samen![]()
![]()
![]()
En dan gaat zo'n programma zo'n figuur helpen![]()
![]()
![]()
![]()
Daa heb ik gisteren wqt van opgevangenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als vader zegt dat hij die jongen absoluut weigert te vergeven, noemt de presentator hem "koppig"... DAT NOEMEN WE VERSTANDIG SWEINHUND!![]()
In de hemel hebben ze ook facebookquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Mss het volgende:
Ik zie de laatste tijd op FB steeds meer van die post als 'Rust zacht oma/opa, ik zal je nooit vergeten blablabla' langskomen. Zoiets zet je toch niet op FB of ben ik nou raar?
why not?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Mss het volgende:
Ik zie de laatste tijd op FB steeds meer van die post als 'Rust zacht oma/opa, ik zal je nooit vergeten blablabla' langskomen. Zoiets zet je toch niet op FB of ben ik nou raar?
LOLquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de hemel hebben ze ook facebook
cker, als de wifi het doet!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de hemel hebben ze ook facebook
Omdat diegene voor wie het bedoeld is het toch niet kan lezen. Het is een roep om aandacht. Nu is heel facebook dat sowieso, maar dit is wel heel extreem omdat het een soort van sociale verplichting is om erop te reageren.quote:
ik zie het verschil niet tussen een bericht plaatsen dat iemand nu boerenkool eet of bij de macdonalds zit, lijkt mij ook een roep om aandacht... als je iemand mist en je wilt het er op zetten moeten ze het zelf weten wat mij betreft, ik voel me eerlijk gezegd niet verplicht om te reageren als ik dat niet wilquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat diegene voor wie het bedoeld is het toch niet kan lezen. Het is een roep om aandacht. Nu is heel facebook dat sowieso, maar dit is wel heel extreem omdat het een soort van sociale verlichting is om erop te reageren.
Maar serieus, wat kan je dan wel op facebook zetten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat diegene voor wie het bedoeld is het toch niet kan lezen. Het is een roep om aandacht. Nu is heel facebook dat sowieso, maar dit is wel heel extreem omdat het een soort van sociale verlichting is om erop te reageren.
Mja zo kwam ik er wel achter dat een oude vriendin uit Friesland onverwacht in haar slaap was overleden. (Via haar broer op facebook) dat was wel ff schrikken...dus het heeft ook wel zijn nut.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef Mss het volgende:
Dat is wat ik ook zeg, heel facebook is een roep om aandacht, maar ik vind dit soort statussen gewoon raar, want het is gericht aan iemand die het toch niet kan lezen en het roept soms wel een verplichting tot reageren op. Nu doe ik daar niks mee, maar toch.
Alleen ben ik blijkbaar de enige die dat raar vind.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef Mss het volgende:
Dat is wat ik ook zeg, heel facebook is een roep om aandacht, maar ik vind dit soort statussen gewoon raar, want het is gericht aan iemand die het toch niet kan lezen en het roept soms wel een verplichting tot reageren op. Nu doe ik daar niks mee, maar toch.
Alleen ben ik blijkbaar de enige die dat raar vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |