nee johquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker allen!
Ik kan wel zeggen dat ik ga slapen, maar dat is toch nog niet waar.
BBQ is wel afwezig trouwens vandaag!
Dat dusquote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
kip komt nog wel over een uurtje ofzo
staande ovaties?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dus
Nouuuuuuuuuuuuuuuuu, nog wel eerder dan een uur
Lange dag gewerkt, alwaar ik staande ovaties in ontvangst genomen heb.
Daarna thuis op de bank in slaap gevallen en net een half uurtje weer wakker![]()
En ik heb nog niet gegeten, twijfel of ik zo nog ene boterham maak ofzo
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dus
Nouuuuuuuuuuuuuuuuu, nog wel eerder dan een uur
Lange dag gewerkt, alwaar ik staande ovaties in ontvangst genomen heb.
Daarna thuis op de bank in slaap gevallen en net een half uurtje weer wakker![]()
En ik heb nog niet gegeten, twijfel of ik zo nog ene boterham maak ofzo
Mijn supercoole collega (neuropsychologe) van 56 jaar oud ging me een persoonlijke ovatie geven en toen ging mijn andere fysio-collega mee doenquote:
Ach so... du bist ganz kanzlossquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, da's dus de concequentie als je je avond verkloot aan onzinnige posts lezen en nog veel onzinnigere banners maken. Stond ik me daar net om kwart voor 12 's nachts de was op te hangen
Jawohlquote:
over de dramas van de laatste dagen neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn supercoole collega (neuropsychologe) van 56 jaar oud ging me een persoonlijke ovatie geven en toen ging mijn andere fysio-collega mee doen![]()
![]()
Nee, die werkt niet op donderdag, gelukkig, ik had hem anders de hele dag zo aangekeken:quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je manager nog gezien Kip?
En den kalender is speciaal voor jou, zodat je kan zien dat je eigenlijk maar een broekie ben
Waar de fuck komt dat plaatje vandaan en waarom is het nog geen meme?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
E
[..]
Nee, die werkt niet op donderdag, gelukkig, ik had hem anders de hele dag zo aangekeken:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan![]()
Oh en die kalender, megasuperblubberpowercool!
En ik voel me niet oud hoor, heb het gedrag van een 16 jarige (en het lichaam van een 60-plusser)
Ja klopt, we hebben ook afgesproken om maandag na het werk even een Plan de Campagne te brouwen, denk dat ik dan maar voor ga stellen om dat in de kroeg te doen, de Boterwaag, gezelligste plekje van Den Haagquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
over de dramas van de laatste dagen neem ik aan?das vast lekker, beetje bevestiging
(ook al wist je al dat je helemaal gelijk hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |