+ bij Cain is ring rust misschien nog een factor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Nah natuurlijk wordt het een close match tussen Cain en JDS en misschien is Cain ook wel beter qua wrestling etc, maar ik heb gewoon zo'n gut feeling dat zn kop van zn romp gescheiden gaat worden vanavond
Stel je voor er gebeurd iets ergs (gebroken been, langdurend bewusteloos)..quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Nah natuurlijk wordt het een close match tussen Cain en JDS en misschien is Cain ook wel beter qua wrestling etc, maar ik heb gewoon zo'n gut feeling dat zn kop van zn romp gescheiden gaat worden vanavond
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Stel je voor er gebeurd iets ergs (gebroken been, langdurend bewusteloos)..
wat zou dat voor debuut op network television zijn
Ik super kwaliteit (glasvezel ftw)quote:
zet hem eens op 3000quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb wel bout kwaliteit zeg
Ah nu is ie beter
Ik heb prima kwaliteit en ik heb een usb-modempjequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik super kwaliteit (glasvezel ftw)
Tikem aan ouwe, glasvezel the shizzlequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik super kwaliteit (glasvezel ftw)
100mbit, echt zalig. Helemaal omdat ik het met anderen deel (anders wordt het wel een erg duur geintje).quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tikem aan ouwe, glasvezel the shizzle
Ik deel nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
100mbit, echt zalig. Helemaal omdat ik het met anderen deel (anders wordt het wel een erg duur geintje).
Niet iedereen is championship material, zijn genoeg vechters die nooit champ zullen zijn maar wel leuk zijn om naar de kijken en goede resultaten neerzettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:03 schreef Fyodor het volgende:
Niet echt contenderwaardige vechters @ 205, of niet?
Very true natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet iedereen is championship material, zijn genoeg vechters die nooit champ zullen zijn maar wel leuk zijn om naar de kijken en goede resultaten neerzetten
(in het algemeen, dit is niet eens top10 materiaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |