quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:09 schreef Opperkwal het volgende:
Enter to win tickets to the next big heavyweight throwdown: http://www.ufc.com/fan
quote:Eligibility: The UFC on Fox Sweepstakes (the “Sweepstakes”) is open only to legal residents of the fifty (50) United States (including District of Columbia), who are at least eighteen (18) years of age at the time of entry.
Ik vind de reklames bij de UFC PPV's totaal niet irritant, zo een logo bij de klok, op de 'mat', op de tabellen van fighters statstics etc.. dat is allemaal prima en ook 'this fight is sponsored by..'quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:33 schreef THEFXR het volgende:
free fights on fb en op network tv, hoop dat ik me niet gaan ergeren aan de vele reclames
Ben een beetje aan het dagdromen over UFC 143 (Superbowl Weekend).quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:28 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb het balletje al opgegooid bij een collega maar ik denk dat er veel teveel geld in gaat zitten
En dan ook nog de Superbowl meepakken of is die op dezelfde avond?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het dagdromen over UFC 143 (Superbowl Weekend).
George St. Pierre vs. Nick Diaz
Anthony Pettis vs. Joe Lauzon
Carlos Condit vs. Josh Koscheck
Nog niet allemaal officieel
Ik heb dan 2 weken 'vakantie' dus wat dat betreft zou het kunnen
Nee Superbowl is zondag, maar in Indiana en UFC 143 in Vegas.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dan ook nog de Superbowl meepakken of is die op dezelfde avond?
quote:Velasquez (7) vs. dos Santos (15) | 32% vs 68%
Henderson (17) vs. Guida (5) | 77% vs. 23%
Poirier (13) vs. Garza (9) | 59% vs 41%
Swanson (14) vs. Lamas (8) | 64% vs. 36%
Jhonson (20) vs. Harvonson (2) | 91% vs 9%
Maar... anything can happen met Nick op de cardquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het dagdromen over UFC 143 (Superbowl Weekend).
George St. Pierre vs. Nick Diaz
Anthony Pettis vs. Joe Lauzon
Carlos Condit vs. Josh Koscheck
Nog niet allemaal officieel
Ik heb dan 2 weken 'vakantie' dus wat dat betreft zou het kunnen
Ik heb ook niets voor niets voorspeld dat Cain wintquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
MMAplayground overall 58% - 42% in voordeel van Velasquez
FOK! 29% - 71% in voordeel van dos Santos
in de speeltuin weten ze er niet veel vanaf, jds wint gewoon bruutquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
MMAplayground overall 58% - 42% in voordeel van Velasquez
FOK! 29% - 71% in voordeel van dos Santos
quote:Burt is yelling backstage ... It's time to roll babyyyyy!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |