Echt he.. jammer dat er geen cash-in functie is bij non-live bets. En sowieso dit soort sporten heb je ook geen live wedden helaasquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Beste Unibet, mag ik mijn geld nog terug?
Niks mis mee zolang ze lekker GnP'en of actief naar sub zoeken, maar dit soort Fitchjes mogen ze van mij ook afschieten jaquote:
Ach, de mainevent is echt het belangrijkste. Veel meer kijkers. Dat MOET echt een succes worden, erg belangrijk voor de toekomst van het MMA.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
Rogan zeg effe dat dit geen goed voorbeeld is voor nieuwe mma 'fans'/kijkers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Tja, je gebit is belangrijk.. die moet je dan ook fatsoenlijk beschermen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:13 schreef Fyodor het volgende:
Zoals Rogan al zei, hij heeft mogelijk zo'n goedkope die niet goed om je tanden zit. Zelf heb ik er eentje die op maat gemaakt is en die zit zó goed om te tanden, die krijg ik zonder hulp van een paar vingers niet uit.
Edgar & Cain noem ik mixed martial artistquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Chain wrestlers![]()
Edgar, Velasquez zijn niet saai en een miquel torres vanaf zijn rug
Zekerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Big John is wel heerlijk rustig en super duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, vergeten!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Met Sinterklaas krijg ik zijn boek, erg benieuwd naar. Zeker één van de beste MMA scheidsrechters. Zelf wil ik ook ooit MMA scheids wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Big John is wel heerlijk rustig en super duidelijk
furreal?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zelf wil ik ook ooit MMA scheids worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |