abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104335589
Roy wat goed!!
Bar, Timo heeft héél lang buiten helemaal niet durven/willen lopen. Dat hebben we echt stapje voor stapje (letterlijk) moeten introduceren. En nu is het nog steeds wel eens lastig, maar we proberen het iedere keer. Hij weet dat ik hem niet gauw optil, dus bij mij loopt hij nu best redelijk buiten. In het begin waren 2 stapjes echt al enorm veel.
  zondag 13 november 2011 @ 22:29:04 #127
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104335736
Ivan :@ Kobus O+ Oeke lekker rustig aan doen :*
Ivan van harte gefelciteerd!

[ Bericht 26% gewijzigd door _Bar_ op 14-11-2011 20:30:12 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104336716
Kan het nog?

Ivan, gefeliciteerd, grote boef!
pi_104343556
Ssserpente, zóóó herkenbaar dat 'Zelf. Doen.' Isabeau presteert het zelfs om, wanneer ik haar halverwege de trap op een trede zet (om wat tijd te winnen) eerst de trap weer af te dalen, om hem vervolgens ZELF }:|IKDOEHETZELF! opnieuw te beklimmen.

Ik verwaarloos jullie een beetje he?! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal bezig ben met het hele draagmoederschapgebeuren... neem 't me maar niet kwalijk. ;)

Isabeau doet 't erg goed. Op een driftbuitje her en der na gaat het erg soepel allemaal. Het inslapen is wel eens beter gegaan, ze roept ons vaak terug met allerlei tijdreksmoesjes, maar ik vind dat niet zo erg. Kennelijk heeft ze de behoefte om ons nog even te zien. Het zijn ook wel gouden momentjes hoor. Dan ligt ze in bed en vraagt ze: "Welk liedje gaan we zingen?". Geeft vervolgens zelf antwoord "liedje met autootjes, gaan een stukje rijden" en dan verzinnen we samen een liedje. O+

Gisteren vreselijk gelachen. We waren bij vrienden en een van onze vrienden zei: "Het enige Fries wat ik ken is In Nije Dei. Zegt Isabeau droog: "Een nieuwe dag"
_O- Onze tolk...
pi_104343578
Dat lijkt me trouwens erg lastig, dat 't poepen zo'n drama is..
pi_104343679
Het zelf doen is hier ook standaard zin ow en alles begint met ik wil en als ze niet ik wil zeg is het meestal nee wil ik niet :P
Ze is al dagen mopperig en sjagerijnig en dan vooral als er iets van haar verwacht of gevraagd word, ik word er eerlijk gezegd wel een beetje moe van.

Ze wil 's middags niet meer slapen, doet het gordijn open en roept, isse niet nacht, lamp is aan... Pffff! En we merken zo dat ze het slapen eigenlijk wel nog nodig heeft maar als we haar gewoon erin leggen en laten liggen dan gaat ze dus ook echt niet slapen en blijft ze maar roepen zelfs na flink negeren.

Zometeen moet ik even met haar naar de tandarts.. Ze is vorige week een aantal keer op haar mond/tanden gevallen en een tand lijkt een stukje terug gerschoten.. En ze heeft nkg steeds pijn en wil geen koekjes meer eten enzo, dus toch maar even naar laten kijken.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 14 november 2011 @ 09:30:14 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104343705
Kan me goed voorstellen dat dat nu even heel veel ruimte in je hoofd en in je leven inneemt Sorbo! :Y
Hoe staat het er nu mee? Is er al een plaatsing geweest?

Ik heb net de fysiotherapeute toch nog maar eens gebeld voor Oscar.
Het was mij al wel opgevallen en ik liep er al mee in mijn hoofd, maar afgelopen zondag vroeg een vriendinnetje of Oscar nog onder behandeling was. En toen ik zei 'Hij loopt scheef he?' zei ze: :Y
Het is niet heel ernstig, maar toch is het wel te zien dus, en niet alleen voor mij als moeder omdat ik op hem let.
Als hij rent rent hij toch vaak een beetje scheef, met zijn linker schouder een beetje naar voren.
Geen idee of er iets aan gedaan moet of uberhaupt kan worden, maar de fysio zei ook 'laten we iig maar eens kijken'.
Dus binnenkort mag hij weer eens met Anita spelen.:)
pi_104343916
Het is nu wachten. De plaatsing kon afgelopen keer niet doorgaan, omdat mijn ei stiekem gesprongen was tussen twee echo's. Volgende keer houden ze rekening met mijn sneaky eitjes en moet ik dus eerder in mijn cyclus komen.

Zou dat scheve lopen samen kunnen hangen met de afplatting waarvoor hij dat helmpje heeft gehad? Ja toch?
  maandag 14 november 2011 @ 09:43:56 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104343985
Ah, da's balen! -O-

Ja, dat denk ik dus wel. Hij had de voorkeur op links, mede doordat rechts die knobbel op zijn spier zat in zijn nek, maar ook omdat zijn rechteroog niet naar rechts kan kijken.
Nu zou hij daar op zich met rennen geen last van moeten hebben, want hij kan prima rechtuit kijken, maar hij lijkt dus nog wel nog steeds een soort van voorkeur te hebben.

Het is ook niet altijd hoor, maar het viel me op, en dus toch de fysio nog maar eens laten kijken. :)
pi_104344006
Ja waarom ook niet. Kan sowieso geen kwaad :)
pi_104346266
Goedzo Roy !

Tyler kan nu zeggen: Maam/n , (d)ora, k(l)ok, , bal, au(t)o, pop, boom.
Uiteraard NEE, die, da(t), daa(r), mama, papa, daa(r)op, in, ui(t)
Ik heb nu wel meer vertrouwen in het praten gekregen!
pi_104350945
BE nooit verkeerd toch om de fysio eens mee te laten kijken :)

En Sorbootje wat spannend allemaal, kan me voorstellen dat je even geen tijd voor ons hebt!

Ingrid wat goed dat Tyler al die woorden al zegt!

Wij zijn even bij de tandarts geweest, fotootje gemaakt en haar ene voortand lijkt ongeveer 2 mm terug te zijn geschoten, verder geen breukjes. Wel duidelijk dat de tanden iets ruimer in het kaakbeen staan ten gevolge van de verschillende val partijen. Als ze over een week nog steeds pijn aangeeft dan terug of als een van de tanden gaat verkleuren ook meteen terug komen. Het viel allemaal mee dus :)
Ze mocht nog een kadootje uitzoeken. Ze heeft nu twee vingerbanden :D
pi_104352702
Vingerbanden?! :o
pi_104352776
ringen ;) ik vind hem goed bedacht :D
pi_104355348
Ik ook! :D
pi_104355390
Zo heeft Isabeau er ook nog één! Wat is een haarbril?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104355462
Ja ik had hem goed! die vind ik ook wel heel goed!!!
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 17:33:16 #143
5428 crew  miss_sly
pi_104358846
Inventief zijn ze he?

Ik heb een echte meid. In ieder geval nu nog. We zouden vanmiddag naar de stad samen om een kadootje voor schaap te kopen, want die is bijna jarig. Vanmorgen ging ging dat niet, want de winkels waren gesloten. Na het middagdutje zouden we gaan. Het eerste wat ze zei toen ik haar kamerdeur opendeed was: zijn de winkels nu open? Gaan we nu naar de stad? :D

Dus dat hebben we gedaan, samen geshopt. En dat was heel gezellig O+ En op de terugweg in de tram zei ze"ik heb een fijne dag gehad mama" O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104358952
Senna O+

Jaël is wat dat betreft ook een echte meid, die moet altijd op de terug weg van de supermarkt nog even kleertjes kijken. Ja we komen langs een kledingwinkeltje en ik probeer wel eens een andere route te lopen maar daar trapt ze niet in..
pi_104386337
Succes bij de fysio BE :*

Senna O+ Wow, die lange zinnen die ze al maakt, ze klinkt al als een kleuter!

Jael :D Goed bedacht!

Niels heeft zo'n last van hoesten. Vooral 's nachts, dan is hij nu al een paar nachten zo'n twee uur wakker omdat hij telkens hoestbuien heeft. Hij moet er zelfs van kokhalzen. Sinds gisteren krijgt hij hoestdrank tegen vastzittende hoest, dat zorgde er vannacht wel voor dat hij het makkelijker op kon hoesten, maar hij was nog steeds twee uur wakker (al ben ik bang dat ik het er vanaf vandaag niet meer inkrijg, hij rilt van de smaak. Dus als iemand nog een tip heeft voor hoestdrank die lekker voor peuters?). Het is zo sneu, hij raakt ontzettend gefrustreerd omdat hij graag wil slapen maar dat niet kan.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:54:05 #146
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_104386371
Hier een pappa van een peuter:

<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_104386563
Hallo peuterpapa. Mooie meid heb je daar!
  Moderator dinsdag 15 november 2011 @ 11:06:13 #148
5428 crew  miss_sly
pi_104388179
Twinkly, wij hebben Kaloba hoestdrank en die vindt ze zo lekker dat ze nephoest en om een drankje vraagt :D
  Moderator dinsdag 15 november 2011 @ 11:11:04 #149
5428 crew  miss_sly
pi_104388315
Wow, mooie meid, Maleduck!

Twinkly, het is inderdaad net een kleuter die we in huis hebben. Het zijn echte volzinnen, ze kan ook verhalen vertellen die echt kloppen en ze heeft een geheugen :o ongelofelijk is dat. Erg gezellig ook, hoor! Soms vraag ik me wel af of we haar misschien met dingen meer moeten stimuleren of anders met haar moeten spelen. Best lastig.
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:18:08 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104388507
Mijn mannen vinden de tussikind druppels ook erg lekker. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')