abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104284660
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Kleurdoos op 12-11-2011 13:59:43 ]
pi_104285270
Ziet er gezellig uit Vicky! O+

Niels alweer wat beter?

En hoe is t met Roy? Nog lekker geslapen vannacht?

Ik word een beetje moe van mijn peuter de laatste dagen, hij luistert echt totaal niet meer, terwijl hij dat juist altijd zo goed deed :{ Is ook een (korte??) fase toch?
pi_104285388
Oeehh KD ben benieuwd wat daar stond :D

Serpente , ze was om 5.10 wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104285461
Lente, wat stoer! Hoef je niet van te schrikken meisje ;) :*

Hoe is het met Roy, Bar?

Chan, dat niet luisteren is wel herkenbaar... ik vermoed een soort fase idd. Mevrouw peuter wil hier ook het liefst alles zelf doen. Dus doen wij de rits van haar laarsjes dicht, dan worden die eerst open gedaan, want ze wil het zelf doen.
En dat gebeurd bij heel wat dingen.... Volgens mij is ze ook opnieuw grenzen aan het verkennen... en middagdutjes zijn voor kleine kinderen ofzo... ze protesteert steeds vaker... :{
Maar verder is het een lekker boevige peuter hoor :)
Fake it till you make it...
pi_104287020
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:31 schreef Vicky het volgende:
Oeehh KD ben benieuwd wat daar stond :D

Serpente , ze was om 5.10 wakker.
Ik ook! Een voorspelling? :P

Oeh, da's vroeg. Amber ook dus?

Chan, als je consequent blijft is het een fase. ;)
pi_104287067
Nee Amber slaapt daar gewoon doorheen. Die kwam om 7.00 geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104288679
o nee joh, mijn edit was een smilietest, nothing special :P
pi_104289436
Oh die met die groenejompel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104289466
juhp
pi_104289761
vandaag is deze ontopic !

Vicky, wat ziet die logeerfoto er gezellig uit! O+
Niels (met de mooie sokken :Y ) ben je alweer beetje opgeknapt?

mijn a.s. peuter gaat morgen naar de efteling, zijn er hier nog leuke mensen die ook gaan? ;)
en een mini/micromeet leuk vinden? O+
pi_104290136
Dat ziet er heel gezellig uit, Vicky O+

Wij zijn vandaag naar wat autodealers geweest omdat we een nieuwe leaseauto mogen uitzoeken. Senna heeft zich er goed mee bemoeid, wilde veel auto's passen (even achterin zitten :D ) en wist ook welke ze het mooiste vindt :D Net als vorige week, wilde ze eigenlijk ook in de kofferbak. Vorige week zei ik al dat die voor koffers en buggy's was, en ook vandaag zei ze meteen weer: "Ik ben en buggy!"
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104291938
Senna, grapjas!
Fake it till you make it...
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:56:06 #88
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_104293814
Laars gezet, kadootje erin. Ik houd d'r van hoor O+ O+

Hihi, Senna :D Welke auto heb je uitgekozen?
pi_104294945
oh al die gezette schoenen, ik zag er op facebook ook al een paar. Zo leuk!! O+ O+ ik hou zo van deze tijd van t jaar <3 <3

Nice miss! nieuwe leasewagen, toe maar :D welke hebben jullie gekozen?

We zijn vandaag naar een verjaardagsfeestje geweest van familie, oudste heeft zich enorm vermaakt met alle kindjes <3 zo lief.

en dr eerste 'praatje' is een feit }:| :')

- Ga je een liedje voor Sinterklaas zingen?
> Nee...
- waarom niet?
> Sinteklaasje weggelopen...
- Maar sinterklaas komt volgende week ook hier hoor!

> ja... tuurlijk mama... :')

de bijdehandheid :D
:)
pi_104294971
ohja en vicks, je dames samen O+ zo leuk! ik kan niet wachten tot die tijd <3
:)
pi_104295384
Haha, bijdehandje heb je, mignonne O+ :D

Het wordt waarschijnlijk de lexus hybrid, mooi, ruim en toch milieubewust. En Senna vond hem dus mooi, in het rood, maar dat wordt hem dan weer niet :P
pi_104295647
Haha, mignonne O+ lief bijdehandje heb je :Y en straks doen je meisjes dat samen *;

Senna, heb je al voorkeuren met auto's O+
Miss_Sly, het is toch een taak van "de vrouw" om de kleur uit te kiezen? (vroegah :') ) , dusss... mag jij t dan zeggen en welke kleur wordt t? >:)
pi_104295696
Ik heb wel een dikkere vinger in de pap dan alleen de kleur :+
Maar het wordt waarschijnlijk een heel diepblauwe kleur, erg mooi O+ Heb ik uitgezocht inderdaad 8-)
pi_104296101
gheghe ^O^
pi_104296173
Zo wij zijn een midweekje weg geweest en zaten zo goed als zonder internet, wat een rust zeg :)

NU weer helemaal terug! Getracht bij te lezen maar niet helemaal gelukt, het blijft niet hangen.
Zag wel een lieve foto van Vicky.
En een praatje van de oudste van Mignonne, geweldig.
EN Senna zoekt een auto uit voor papa en mama :)

Wij hebben een heerlijke week gehad in een bosrijke omgeving en op de ochtend dat we naar huis gingen zei ik tegen Jaël dat we naar huis gingen, haar reactie "ik wil hier wonen mama" zo lief. Verder heeft ze alle ochtenden konijntjes gevoert en daar begon ze vanmorgen dus weer over, mijn reactie, hebben wij konijntjes dan? "ow nee" echt zo een oeps reactie zo lief.
Gister op de terugweg nog even langs familie geweest die een boerderij hebben dus lekker bij de koeien rondgedarteld! En gisteravond sintemaarten gelopen en een enorme bak snoep verzameld :) En vandaag was ze ietwat sjagerijnig ik denk dat gister de dag iets te druk was. Maar goed ze heeft genoten en blijft er maar over praten mijn moppie :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:32:29 #96
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104302254
Wij hadden voor de gelegenheid maar even een tv aangesloten speciaal voor de intocht van sinterklaas, dat was natuurlijk helemaal geweldig.
Hij mocht ook zijn schoen zetten, maar ik moet oppassen dat ik zelf niet te veel doordraaf want hij vind het wel spannend. Het idee dat zwarte piet hier binnen zou komen vannacht vond hij niet zo leuk, dus we hebben zijn schoen precies onder het gaatje van de schoorsteen gezet zodat zwarte piet het cadeautje alleen maar door de schoorsteen hoeft te gooien.
Maar toch kon ik het niet laten om te zeggen dat sinterklaas wel een beetje chagrijnig zou worden als hij zijn tanden niet goed zou poetsen :@
pi_104303154
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef krijtlijk het volgende:
Maar toch kon ik het niet laten om te zeggen dat sinterklaas wel een beetje chagrijnig zou worden als hij zijn tanden niet goed zou poetsen :@
Herkenbaar :D Ik betrapte mezelf erop dat ik zei: "Zwarte piet gluurt nu stiekem door het raam om te kijken of je je tanden wel goed aan het poetsen bent hoor! En alleen als je lief bent én je tandenpoetst krijg je iets in je schoen...." Ik had het al gezegd voor ik er zelf erg in had :@ Nou ja, het werkte in ieder geval wel, ze rende naar het raam, gluurde langs het blindeerfolie en zei: "Ik zie `m niet hoor?!" maar deed wel heel braaf haar bekkie wijd open :+
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:57:41 #98
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104303390
Ik ben niet de enige dus met dat soort omkoperij. :D
Heb nog geen cadeautjes in de schoen gedaan, ben toch een beetje bang dat hij straks huilend beneden staat omdat het toch te spannend is.
  zondag 13 november 2011 @ 08:18:32 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_104309418
Welkom Ivan *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zondag 13 november 2011 @ 08:29:59 #100
5428 crew  miss_sly
pi_104309464
Wij maken het niet al te spannend. Sterker nog, ik moest vanmorgen al meteen kiezen tussen een leugentje en de waarheid, want Senna vroeg meteen: "Heb jij dat gekocht voor mij, mama?"
Daar heb ik maar gewoon ja op gezegd, en gezegd dat dat is omdat het Sinterklaastijd is. En zeggen dat ze lief moet zijn omdat ze anders niets krijgt, gaan we echt niet doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')