abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:49:33 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104242178
Ondanks het wonderspul vandaag een knoeperd van een pestbui, het wil gewoon niet op de een of andere manier. En dus zat ik er net een doorheen:

Sasha: Ben je verdrietig mama?
Waarop hij heel stilletjes tegen me aan kwam staan. O+
En toen tegen Oscar: Je moet met mama kroelen, want zij is verdrietig. *;
Waarop Oscar zijn armpjes om me heen slaat: It jou tus geven mama! O+ :') O+

Dus nu mezelf maar even vermannen. :@
pi_104242319
och O+
pi_104242621
Ow, wat lief O+
Lastig is dat dan he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104242688
BE, dikke knuf!!

Bar, het inslapwn gaat heel goed. Het doorslapen is bal. Mevrouw komt er elke nacht uit en beland dan in ons bed. Het stomme is: zodra haar hoofd het kussen raakt slaapt ze weer. We laten het voorlopig even zo. Het is zo'n chaos bij ons in huis.. Eerst maar eens de boel klaar hebben, dan gaan we ons weer op het slapen richten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104242757
Oh be, wat een lieve mannetjes heb je....
En voor jou een knuffel!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104242924
Ohh wat heb je ontzettend lieve jongetjes BE O+ Knapte je ervan op? :* Stomme hormonsters ook.

Karin, ik heb dat lampje in een winkeltje hier in de stad gekocht. Maar het is ook online te koop als je googled op "paddestoel nachtlampje met batterijen".
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104242995
Jemig, BE. Je kleine jongetjes. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:46:28 #58
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104244276
Ongeveer een jaar geleden vroeg hij of ik de lamp aan wilde laten (ook zo'n ikea lamp) ipv van het kleine nachtlampje. Maar laatst zei hij dat ik de lamp uit moest doen net voordat ik de slaapkamer uit liep. Ik was nog niet halverwege de trap naar beneden toen ik opeens heel hard gehuil hoorde. Hij vond het blijkbaar doodeng in het donker en het duurde ook wel even voordat hij getroost was. Dus nu laten we het lampje maar weer gewoon aan, vind het zelf ook wel handig als ik hem 's avond nog even wil toestoppen of als hij huilend wakker is geworden.
pi_104245311
vraagje voor de meer-kindjes-ouders. mijn dreumes is peuterassertief, maar hoe krijg ik mijn peuter dreumesassertief? zie ook Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 179

selene was bij ravi in bed gekropen en die zag zn kans schoon om eens lekker aan haar haar te trekken, hard! ik heb dus plukken selenehaar op moeten ruimen :X :'(

probleem is dat ze dus gewoon blijft liggen dan! ze is dol op haar broertje en die heeft dat in de gaten en maakt er dus echt misbruik van :(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104245634
Lars aan het lampionnetje maken

en het resultaat;

Nu nog goed zingen vanavond..... :P
pi_104247084
Lars O+ mooie lampion, Karin, dan is zingen al niet meer heel belangrijk :P

twinkly, hoe is het met Niels? Heeft ie alweer wat gegeten? Beterschap in ieder geval!
pi_104247259
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef Vicky het volgende:

Bar, het inslapwn gaat heel goed. Het doorslapen is bal. Mevrouw komt er elke nacht uit en beland dan in ons bed. Het stomme is: zodra haar hoofd het kussen raakt slaapt ze weer. We laten het voorlopig even zo. Het is zo'n chaos bij ons in huis.. Eerst maar eens de boel klaar hebben, dan gaan we ons weer op het slapen richten.
Bij ons is het andersom, zodra Roy zijn bed nog maar ziet, klampt hij zich aan één van ons vast en begint te huilen,en eer hij dan slaapt zijn we soms uren verder :{
Het lastige blijft hier dat Roy zich niet teveel op mag winden, dus we doen hem nu braaf naar bed, blijven stug een verhaaltje lezen, geven hem een kus en vertellen wat hij morgenochtend gaat doen en lopen weg.
Dan kijken we het 5 minuten aan, als hij dan nog zo overstuur huilt, proberen we hem wat te kalmeren, aai over de bol, zeggen dat we zo nog even komen kijken en gaan weer weg. en dan proberen we van die 5 min 6 min te maken enz enz.
Maar valt niet mee, heel erg vermoeiend ;)

Roy durft nog wel eens snachts terug wakker te worden maar dan hebben wij het "probeem"dat Roy dan ook echt wakker is >:) en gaat keten enzo :7

Mag ik ook zeggen dat ik het opvoeden nu echt wel heel zwaar vind en dat ik regelmatig met mijn handen in het haar zit, van wat moet ik nu... ;( :{

wel fijn dat Tess nu wel fijn inslaapt, dat ze dan bij jullie verder slaapt ach nou jou even op de koop toe nemen idd.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104249748
Wat rot dat naar bed brengen nog steeds zo moeizaam gaat, Bar -O-
Je schreef dat hij nu op het niveau van een kind van 9 maanden zit, met 9 maanden hebben kinderen toch het meeste last van verlatingsangst? Zou het kunnen dat Roy ook wat dat betreft nog in die fase zit, of werkt dat niet zo?
Ik hoop heel hard dat hij snel lekker gaat slapen, dit houd je niet lang vol :*

Miss Sly, lief dat je het vraagt :* Hij heeft vanmiddag een klein beetje cruesli in melk gegeten (ik dacht, iets wat heel lekker is eet hij vast wel :P) en net een halve cracotte. Dus dat is in ieder geval iets en hij heeft niet meer gespuugd :) Hij heeft nu wel weer koorts, geloof ik (ik heb hem nog niet getemd, dat vind ik zo zielig. We zouden echt eens een oorthermometer moeten aanschaffen).

Nu zit hij op het potje te poepen (met broek aan hoor ;) ) Maar dit is de eerste keer dat hij op tijd op het potje zit! :D
Edit: en nu zet hij hem op zijn hoofd "helm op" Ben ik even blij dat hij niet echt in het potje gepoept heeft ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104250070
Och die rode wangetjes...sneu manneke!
Lekker bankhangen en je laten verwennen door je papa en mama!
pi_104250421
Och gut, kereltje! Fijn dat hij wat gegeten heeft, maar naar dat zijn temp niet goed is. Lekker hangen en verwennen :Y
Leuke sokken heeft hij aan, trouwens O+
pi_104251167
Simmu auw! Geen tips helaas.

Lars mooie lampion!

Beterschap voor Niels!

Tyler is heel trots op zijn lampion. Maar het lampje is nog mooier! :D
pi_104252013
Ik heb een kacheltje op mijn rug (39 graden trouwens) Hij pakte zelf de drager: "oppe rug" O+
pi_104260789
Niels O+ mooie lieve zieke foto.

Hier ligt er weer eentje te huilen...
pi_104260934
Niels arm jochie, maar wat een mooie foto O+

Mijn grote kleine meid is uit logeren bij opa en oma al voor de 2e nacht.

Bar hoe gaat het nu met 'm?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104262105
Och Niels.. Beterschap!

Mijn meiden hebben een "logeerpartijtje"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104263964
Niels beterschap!

Oh wat gezellig vicky! Gaat dat goed zo met je tweetal, bij elkaar slapen?

Peutertje Iris heeft vandaag samen met grote zus en de buurmeisjes bij 3 huizen gezongen en snoepjes gekregen. Helemaal apetrots :D. Ze hadden beide een erg mooie lampion geknutseld.
Fake it till you make it...
pi_104264702
Volgens mij zijn ze meteen gaan slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104265621
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef wickie het volgende:
Niels arm jochie, maar wat een mooie foto O+

Mijn grote kleine meid is uit logeren bij opa en oma al voor de 2e nacht.

Bar hoe gaat het nu met 'm?
Roy is nu stil, hij hoest zo nu en dan. een uurtje vanavond eer hij kalm werd.
Ben er een half uur bij blijven liggen, in de hoop dat Roy dan rustiger zou worden,maar dat werkte averechts Roy ging juist harder huilen :')

Ga er maar vanuit dat het een fase is.

Tess en Amber O+ ziet er gezellig uit Vicky ^O^
Nijna O+
pi_104284119
Lente heeft met per ongeluk een hele grote poep op het potje gedaan. En daar is ze zo van geschrokken dat ze er niet meer op durft. :')
pi_104284176
Ooh, wat gezellig, Vick! Goed gegaan vannacht?

Hoe is het met Roy, Bar?

Be, wat lief!
pi_104284660
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Kleurdoos op 12-11-2011 13:59:43 ]
pi_104285270
Ziet er gezellig uit Vicky! O+

Niels alweer wat beter?

En hoe is t met Roy? Nog lekker geslapen vannacht?

Ik word een beetje moe van mijn peuter de laatste dagen, hij luistert echt totaal niet meer, terwijl hij dat juist altijd zo goed deed :{ Is ook een (korte??) fase toch?
pi_104285388
Oeehh KD ben benieuwd wat daar stond :D

Serpente , ze was om 5.10 wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104285461
Lente, wat stoer! Hoef je niet van te schrikken meisje ;) :*

Hoe is het met Roy, Bar?

Chan, dat niet luisteren is wel herkenbaar... ik vermoed een soort fase idd. Mevrouw peuter wil hier ook het liefst alles zelf doen. Dus doen wij de rits van haar laarsjes dicht, dan worden die eerst open gedaan, want ze wil het zelf doen.
En dat gebeurd bij heel wat dingen.... Volgens mij is ze ook opnieuw grenzen aan het verkennen... en middagdutjes zijn voor kleine kinderen ofzo... ze protesteert steeds vaker... :{
Maar verder is het een lekker boevige peuter hoor :)
pi_104287020
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:31 schreef Vicky het volgende:
Oeehh KD ben benieuwd wat daar stond :D

Serpente , ze was om 5.10 wakker.
Ik ook! Een voorspelling? :P

Oeh, da's vroeg. Amber ook dus?

Chan, als je consequent blijft is het een fase. ;)
pi_104287067
Nee Amber slaapt daar gewoon doorheen. Die kwam om 7.00 geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104288679
o nee joh, mijn edit was een smilietest, nothing special :P
pi_104289436
Oh die met die groenejompel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_104289466
juhp
pi_104289761
vandaag is deze ontopic !

Vicky, wat ziet die logeerfoto er gezellig uit! O+
Niels (met de mooie sokken :Y ) ben je alweer beetje opgeknapt?

mijn a.s. peuter gaat morgen naar de efteling, zijn er hier nog leuke mensen die ook gaan? ;)
en een mini/micromeet leuk vinden? O+
pi_104290136
Dat ziet er heel gezellig uit, Vicky O+

Wij zijn vandaag naar wat autodealers geweest omdat we een nieuwe leaseauto mogen uitzoeken. Senna heeft zich er goed mee bemoeid, wilde veel auto's passen (even achterin zitten :D ) en wist ook welke ze het mooiste vindt :D Net als vorige week, wilde ze eigenlijk ook in de kofferbak. Vorige week zei ik al dat die voor koffers en buggy's was, en ook vandaag zei ze meteen weer: "Ik ben en buggy!"
pi_104291938
Senna, grapjas!
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:56:06 #88
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_104293814
Laars gezet, kadootje erin. Ik houd d'r van hoor O+ O+

Hihi, Senna :D Welke auto heb je uitgekozen?
pi_104294945
oh al die gezette schoenen, ik zag er op facebook ook al een paar. Zo leuk!! O+ O+ ik hou zo van deze tijd van t jaar <3 <3

Nice miss! nieuwe leasewagen, toe maar :D welke hebben jullie gekozen?

We zijn vandaag naar een verjaardagsfeestje geweest van familie, oudste heeft zich enorm vermaakt met alle kindjes <3 zo lief.

en dr eerste 'praatje' is een feit }:| :')

- Ga je een liedje voor Sinterklaas zingen?
> Nee...
- waarom niet?
> Sinteklaasje weggelopen...
- Maar sinterklaas komt volgende week ook hier hoor!

> ja... tuurlijk mama... :')

de bijdehandheid :D
:)
pi_104294971
ohja en vicks, je dames samen O+ zo leuk! ik kan niet wachten tot die tijd <3
:)
pi_104295384
Haha, bijdehandje heb je, mignonne O+ :D

Het wordt waarschijnlijk de lexus hybrid, mooi, ruim en toch milieubewust. En Senna vond hem dus mooi, in het rood, maar dat wordt hem dan weer niet :P
pi_104295647
Haha, mignonne O+ lief bijdehandje heb je :Y en straks doen je meisjes dat samen *;

Senna, heb je al voorkeuren met auto's O+
Miss_Sly, het is toch een taak van "de vrouw" om de kleur uit te kiezen? (vroegah :') ) , dusss... mag jij t dan zeggen en welke kleur wordt t? >:)
pi_104295696
Ik heb wel een dikkere vinger in de pap dan alleen de kleur :+
Maar het wordt waarschijnlijk een heel diepblauwe kleur, erg mooi O+ Heb ik uitgezocht inderdaad 8-)
pi_104296101
gheghe ^O^
pi_104296173
Zo wij zijn een midweekje weg geweest en zaten zo goed als zonder internet, wat een rust zeg :)

NU weer helemaal terug! Getracht bij te lezen maar niet helemaal gelukt, het blijft niet hangen.
Zag wel een lieve foto van Vicky.
En een praatje van de oudste van Mignonne, geweldig.
EN Senna zoekt een auto uit voor papa en mama :)

Wij hebben een heerlijke week gehad in een bosrijke omgeving en op de ochtend dat we naar huis gingen zei ik tegen Jaël dat we naar huis gingen, haar reactie "ik wil hier wonen mama" zo lief. Verder heeft ze alle ochtenden konijntjes gevoert en daar begon ze vanmorgen dus weer over, mijn reactie, hebben wij konijntjes dan? "ow nee" echt zo een oeps reactie zo lief.
Gister op de terugweg nog even langs familie geweest die een boerderij hebben dus lekker bij de koeien rondgedarteld! En gisteravond sintemaarten gelopen en een enorme bak snoep verzameld :) En vandaag was ze ietwat sjagerijnig ik denk dat gister de dag iets te druk was. Maar goed ze heeft genoten en blijft er maar over praten mijn moppie :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:32:29 #96
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104302254
Wij hadden voor de gelegenheid maar even een tv aangesloten speciaal voor de intocht van sinterklaas, dat was natuurlijk helemaal geweldig.
Hij mocht ook zijn schoen zetten, maar ik moet oppassen dat ik zelf niet te veel doordraaf want hij vind het wel spannend. Het idee dat zwarte piet hier binnen zou komen vannacht vond hij niet zo leuk, dus we hebben zijn schoen precies onder het gaatje van de schoorsteen gezet zodat zwarte piet het cadeautje alleen maar door de schoorsteen hoeft te gooien.
Maar toch kon ik het niet laten om te zeggen dat sinterklaas wel een beetje chagrijnig zou worden als hij zijn tanden niet goed zou poetsen :@
pi_104303154
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef krijtlijk het volgende:
Maar toch kon ik het niet laten om te zeggen dat sinterklaas wel een beetje chagrijnig zou worden als hij zijn tanden niet goed zou poetsen :@
Herkenbaar :D Ik betrapte mezelf erop dat ik zei: "Zwarte piet gluurt nu stiekem door het raam om te kijken of je je tanden wel goed aan het poetsen bent hoor! En alleen als je lief bent én je tandenpoetst krijg je iets in je schoen...." Ik had het al gezegd voor ik er zelf erg in had :@ Nou ja, het werkte in ieder geval wel, ze rende naar het raam, gluurde langs het blindeerfolie en zei: "Ik zie `m niet hoor?!" maar deed wel heel braaf haar bekkie wijd open :+
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:57:41 #98
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104303390
Ik ben niet de enige dus met dat soort omkoperij. :D
Heb nog geen cadeautjes in de schoen gedaan, ben toch een beetje bang dat hij straks huilend beneden staat omdat het toch te spannend is.
  zondag 13 november 2011 @ 08:18:32 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_104309418
Welkom Ivan *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zondag 13 november 2011 @ 08:29:59 #100
5428 crew  miss_sly
pi_104309464
Wij maken het niet al te spannend. Sterker nog, ik moest vanmorgen al meteen kiezen tussen een leugentje en de waarheid, want Senna vroeg meteen: "Heb jij dat gekocht voor mij, mama?"
Daar heb ik maar gewoon ja op gezegd, en gezegd dat dat is omdat het Sinterklaastijd is. En zeggen dat ze lief moet zijn omdat ze anders niets krijgt, gaan we echt niet doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')