Vervelend dat je dat naar vindt. ik zie er niks naars in. Het kwam op mij over als: ze zeggen iets over mijn kind wat ik niet vindt kloppen dus wie weet haal ik hem er wel af (dat is wel even heel kort door de bocht) Ik vraag me dan af hoe je er over een dik jaar mee omgaat als ze op school iets zeggen over zijn gedrag. Wie weet is het niks... wie weet is het iets wat ze nu kunnen tackelen en heeft ie straks nergens last meer van. Ze doen het voor hem, niet om jou te pesten.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef McLaura het volgende:
[..]
Precies, en dat is ook de reactie waar je op hoopt als je zo'n bericht post.
Karin, ik vind je reactie over hem van de psz halen en dat ik hem later ook niet van school kan halen, erg naar. Ik zie namelijk een enorm verschil tussen nog geen 2,5 en op de psz zitten op vrijwillige basis, en naar school gaan (leerplicht).
Ik ben gastouder en hij heeft hier genoeg te spelen en te doen, maar ik wilde hem op de psz hebben zodat hij ook met andere volwassenen leert omgaan. Dat wil zeggen : andere dan opa en oma's, en vriendinnen van mij.
En als het gepaard gaat met negatieve feedback over zijn gedrag qua oogcontact enzo, zie ik de lol er niet zo van in eigenlijk.
Dankjewel. Bij het meedraaien hoop ik 2 dingen : dat ik zie hoe Thijs op de leidsters reageert, en dat de leidsters zien dat Thijs met mij wel oogcontact etc maakt.quote:
dan heb je alleen gelezen wat je wilt lezen, want ik heb ook heel duidelijk erin gezet dat het heel vervelend is om te horen als moeder zijndequote:Op woensdag 16 november 2011 21:19 schreef McLaura het volgende:
Nou, Karin, ik vond jouw reactie kort door de bocht. Ik wil niet dat anderen zich tegen jou keren oid, dat is nergens voor nodig, maar je reactie kwam afstandelijk en een beetje vervelend over.
Oh, zeker. Ik ken zelfs 2 hele dichtbije voorbeelden waarin IK iets doorhad wat bleek te kloppen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef Ssserpente het volgende:
maar er zijn ongetwijfeld genoeg voorbeelden te noemen waarin de leidster het met hun signalerende rol wél bij het rechte eind hadden.
Ik snap het, hoor! Maar ik wuif niet weg, ik onderneem actie. Ik had het zonet al gepost, maar CB+ is mijn eigen keuze. Ik neem dus aan dat juf E zich wel serieus genomen voelt!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik bekijk het nu teveel met leidstersogen denk ik.
Maar het is ook zo vervelend om als leidster iets te signaleren, wat vervolgens wordt weggewoven, om dan vervolgens later te horen dat school signaleerde dat datgene aan de hand was waar wij toen ook al aan dachten. Of in ieder geval onze zorgen over hadden geuit.
Alsof je dan als leidster niet capabel genoeg bent om iets te signaleren ofzo. maar wat Claudia zegt: wij kennen de situatie niet, en kunnen er dus ook niet over oordelen.
En dat is ook heel knap van je, je kwetsbaar opstellen. Kop in het zand is de makkelijkste weg, maar niet altijd de juiste. Goed van je dat je actie onderneemt.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik snap het, hoor! Maar ik wuif niet weg, ik onderneem actie. Ik had het zonet al gepost, maar CB+ is mijn eigen keuze. Ik neem dus aan dat juf E zich wel serieus genomen voelt!
Volgens de laatste meting 92 cm lang en 16,4 kg zwaar. Da's een te hoog BMI.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef McLaura het volgende:
Claudia, wat zijn Ivan's maten, dan?
Oh, oké. Thijs is 97 cm en 15 kg, en dat is gemiddeld. De grens is dus maar klein (in kilo's).quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens de laatste meting 92 cm lang en 16,4 kg zwaar. Da's een te hoog BMI.
Volgens mijn link is dat net pas in overgewicht, en niet overdreven. Vanaf 18,4 is het overgewicht en Ivan zit op 18,9.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens de laatste meting 92 cm lang en 16,4 kg zwaar. Da's een te hoog BMI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |