Dus dat. I'm over the moon.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef akveor het volgende:
Er is dus nog iets van gerechtigheid....
Tja, alle andere potentiele winnaars zijn er al lang geleden uitgestemd...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef akveor het volgende:
We zijn wel erg eensgezind vanavond....
What the hack happened?![]()
![]()
Nogmaals, Aaron was mijn favo vanaf dag 1. I'm fucking happy.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef akveor het volgende:
We zijn wel erg eensgezind vanavond....
What the hack happened?![]()
![]()
Ik vind het sowieso maar een bescheiden prijsje voor zo'n groot land...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef akveor het volgende:
Overigens moeten we niet vergeten dat Aaron voor 40.000 pound bestolen is door Big Brother.
Yep, ik vond die twist maar niks. Aaron ook niet en terecht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef akveor het volgende:
Overigens moeten we niet vergeten dat Aaron voor 40.000 pound bestolen is door Big Brother.
Toen alle vrouwen weggestemd waren was er voor mij ook niet echt veel keus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, Aaron was mijn favo vanaf dag 1. I'm fucking happy.![]()
![]()
foutje van BB ... alleen fans van Jay en Alex uitgenodigd schijnbaar ... dit is slechte tvquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef akveor het volgende:
Het publiek is niet happy.... ongehoord.
Vervelend zooitje... Zelfs nog boe gaan roepen als de winnaar uit het huis komt... Belachelijk...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef akveor het volgende:
Het publiek is niet happy.... ongehoord.
Daar was in een eerdere Bits on the radioshow ook nogal wat commentaar op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef snetje het volgende:
[..]
foutje van BB ... alleen fans van Jay en Alex uitgenodigd schijnbaar ... dit is slechte tv
Ik kan me niet herinneren dat dit eerder zo erg was. En wat Snetje zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch geen leuk afscheid voor een winnaar?
Dat ze boe gaan roepen tegen de winnaar had ik ook nog niet eerder gezien... Maar het is daar wel al traditie om al te beginnen als de bewoners net het huis in gaan...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat dit eerder zo erg was. En wat Snetje zegt.
Eensch. Wat een domper.En ze bijven maar boohen. Geen leuke afsluiting.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef snetje het volgende:
foutje van BB ... alleen fans van Jay en Alex uitgenodigd schijnbaar ... dit is slechte tv
Ze moeten gewoon de honden van de bewaking eens los laten op dat publiek... Kijken of ze dan nog steeds boe roepen of opeens iets anders...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef akveor het volgende:
Wel morgen zullen we waarschijnlijk in de kranten kunnen lezen dat Brian Dowling gelyncht is door het public.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. Misschien tot CBB.
Ik ben iig blij dat Aaron gewonnen heeft.
Ik verwacht dat al binnen een paar dagen, op zondag ofzo...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef akveor het volgende:
[..]![]()
de traditie was altijd dat er ook nog een BBQ wrap up komt. Meestal een week later komen ze allemaal nog een keer in het huis bijeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |