abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104251129
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Omdat het onbetaalbaar is geworden dan. Over 25 jaar moet je werken tot je echt niet meer kan.
Goeie regeling, lijkt me anders nog best eenzaam als je met pensioen bent. Elk nadeel heb zijn voordeel. Die jongen die op Nieuwsuur was, is nu al met pensioen...
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_104251234
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Goeie regeling, lijkt me anders nog best eenzaam als je met pensioen bent. Elk nadeel heb zijn voordeel. Die jongen die op Nieuwsuur was, is nu al met pensioen...
Jij liever dan ik. :) Ik zou toch nog wel een paar jaar rustig aan willen doen als ik oud ben. 70+ ofzo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104254400
edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door EchtGaaf op 11-11-2011 18:00:38 ]
pi_104254978
Ik denk dat ik dan al dood ben, en mocht dat niet zo zijn dan is het niet iets waar ik mij mee bezig hou en mij al helemaal niet druk over wil maken. Ik kan er weinig over zeggen.

*Lekker alleen thuis is, heerlijk.. en dan nog moeten vluchten voor bedelende kinderen }:|
-weg-
pi_104256918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:08 schreef Auti het volgende:
Ik denk dat ik dan al dood ben, en mocht dat niet zo zijn dan is het niet iets waar ik mij mee bezig hou en mij al helemaal niet druk over wil maken. Ik kan er weinig over zeggen.

*Lekker alleen thuis is, heerlijk.. en dan nog moeten vluchten voor bedelende kinderen }:|
Gelukkig zijn er nog mensen die genoegen nemen met weinig :)
Gaat het inmiddels alweer wat beter met je gezondheid?

Vandaag was het echt een eenzame bedoening op het werk. Soms waren meerdere mensen die over een bepaald onderwerp gaan er niet. En waarom stond de vrolijkste carrière nu weer achter de kassa voor de sigaretten? Vroeger he... vroegah :P
kon je daar nog strippenkaarten kopen en het praatje kreeg je er gratis bij *O*

AOW is ongeveer gelijk aan het sociaal minimum. In dat geval zou je kunnen zeggen: Het is niks en het wordt niks, of wat genuanceerder: het maakt financieel niet zoveel uit tussen nu en later.
pi_104269132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
edit.
Ook voor jou is er nog wel AOW straks :)
Wij gaan nu al omhoog en de uitkeringen en lonen op 1 januari weer *O*
pi_104269738
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog mensen die genoegen nemen met weinig :)
Gaat het inmiddels alweer wat beter met je gezondheid?

Vandaag was het echt een eenzame bedoening op het werk. Soms waren meerdere mensen die over een bepaald onderwerp gaan er niet. En waarom stond de vrolijkste carrière nu weer achter de kassa voor de sigaretten? Vroeger he... vroegah :P
kon je daar nog strippenkaarten kopen en het praatje kreeg je er gratis bij *O*

AOW is ongeveer gelijk aan het sociaal minimum. In dat geval zou je kunnen zeggen: Het is niks en het wordt niks, of wat genuanceerder: het maakt financieel niet zoveel uit tussen nu en later.
Ja het gaat beter nu, dinsdag moet ik naar de neuroloog.
-weg-
pi_104272310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Ook voor jou is er nog wel AOW straks :)
Wij gaan nu al omhoog en de uitkeringen en lonen op 1 januari weer *O*
Dat is mooi, Schaal_9. :)

Het is toch al zo'n dure tijd.

Maar, maak je eigenlijk meer druk om eenzaamheid, als AOW aan de orde komt? :{

Zie je soms tegen weekenden op wegens alleen zijn? :)
pi_104272642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:08 schreef Auti het volgende:

Ik maak me meer zorgen over het het ineenstorten van de euro en de rampen die te wachten staat. Dat is een grotere zorg dan de AOW , die is nog ver weg. :{
pi_104273687
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen over het het ineenstorten van de euro en de rampen die te wachten staat. Dat is een grotere zorg dan de AOW , die is nog ver weg. :{
:Y
-weg-
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:12:50 #36
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104283292
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij liever dan ik. :) Ik zou toch nog wel een paar jaar rustig aan willen doen als ik oud ben. 70+ ofzo
Persoonlijk lijkt me dat vreselijk... sure, rust is ook fijn en moet je ook vooral nemen, maar als ik terug kijk op de periodes dat ik geen school of werk had... *gruwel*. Persoonlijk lijkt mij met pensioen gaan zonder enige vorm van (vrijwilligers)werk een hel. Maar goed, ik ben dan ook nog maar 25 en in de bloei van mijn leven, dus misschien denk ik er wel heel anders over als ik 65 ben :P
pi_104283397
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:12 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt me dat vreselijk... sure, rust is ook fijn en moet je ook vooral nemen, maar als ik terug kijk op de periodes dat ik geen school of werk had... *gruwel*. Persoonlijk lijkt mij met pensioen gaan zonder enige vorm van (vrijwilligers)werk een hel. Maar goed, ik ben dan ook nog maar 25 en in de bloei van mijn leven, dus misschien denk ik er wel heel anders over als ik 65 ben :P
Als ik morgen 100 miljoen win dan zal ik ook blijven werken. Dan wel werk wat ik echt leuk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104287239
Ik dacht het is mooi weer buiten en er is intocht van Sinterklaas.. leuk.. Man oh man wat heb ik mij zitten ergeren aan achteloos volk. Overal gestressde ouders die rondlopen als kippen zonder koppen, de ouders die wel uit hun doppen kijken waren voortdurend bezig met het voorkomen dat hun kind onder een auto, fiets of brommer liep.

En hebben ze helemaal speciaal de autorijbaan van de winkelstraat afgesloten tbv de stoet, wát gaan ze doen.. massaal over het, NIET afgesloten, naastgelegen fietspad lopen.. :? En dan klagen over fietsers 8)7 .. echt heh.. Het zal wel weer aan mij liggen. Leuk voor die kids ook, naar geparkeerde auto's kijken... mijn god wat een simpel volk.
-weg-
pi_104287306
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef Auti het volgende:
Ik dacht het is mooi weer buiten en er is intocht van Sinterklaas.. leuk.. Man oh man wat heb ik mij zitten ergeren aan achteloos volk. Overal gestressde ouders die rondlopen als kippen zonder koppen, de ouders die wel uit hun doppen kijken waren voortdurend bezig met het voorkomen dat hun kind onder een auto, fiets of brommer liep.

En hebben ze helemaal speciaal de autorijbaan van de winkelstraat afgesloten tbv de stoet, wát gaan ze doen.. massaal over het, NIET afgesloten, naastgelegen fietspad lopen.. :? En dan klagen over fietsers 8)7 .. echt heh.. Het zal wel weer aan mij liggen. Leuk voor die kids ook, naar geparkeerde auto's kijken... mijn god wat een simpel volk.
Mensen zijn domme kudde dieren af en toe. :r
14 SHADES OF GREY
pi_104288365
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef Auti het volgende:

Ik dacht dat de Sint dit jaar in Dordrecht aankwam :?
pi_104288406
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Sint dit jaar in Dordrecht aankwam :?
Ja dat kwam hij ook. Kees Flodder :P maar Sint komt op meer dan een plaats te gelijk aan :) Dordrecht was de officiële intocht dit jaar
14 SHADES OF GREY
pi_104288451
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja dat kwam hij ook. Kees Flodder :P maar Sint komt op meer dan een plaats te gelijk aan :) Dordrecht was de officiële intocht dit jaar
Aha, had ik het toch goed. Al heb ik wel moeite met het feit dat de Sint "op meerdere plaatsen tegelijk kan zijn. "

En ik maar denken dat quantum-superpostitie alleen voorkwam bij hele kleine deeltjes. :D
pi_104288487
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Aha, had ik het toch goed. Al heb ik wel moeite met het feit dat de Sint "op meerdere plaatsen tegelijk kan zijn. "

En ik maar denken dat quantum-superpostitie alleen voorkwam bij hele kleine deeltjes. :D
Sinterklaas is gewoon een mutant :P of hij heeft klonen
14 SHADES OF GREY
pi_104288767
Het was een "hulp"Sint inderdaad. Ik had echt met een hoop kleine kindjes te doen.
Wat een hysterie van ondoordachte ouders.
-weg-
pi_104288799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sinterklaas is gewoon een mutant :P of hij heeft klonen
Dat laatste. :Y
pi_104288810
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:53 schreef Auti het volgende:
Het was een "hulp"Sint inderdaad. Ik had echt met een hoop kleine kindjes te doen.
Wat een hysterie van ondoordachte ouders.
Ouders zijn vaak hysterisch idd. Nog erger dan de kinderen :)
pi_104288911
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat laatste. :Y
haha :D Ik vind het gewoon leuk hoe ze dat doen met in die intocht op TV. Ik zou willen dat ik nog kind was :P
14 SHADES OF GREY
pi_104288933
Ik wou altijd zwarte piet worden :o
-weg-
pi_104288947
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

haha :D Ik vind het gewoon leuk hoe ze dat doen met in die intocht op TV. Ik zou willen dat ik nog kind was :P
Is ook wel leuk :Y

Ze doen dat ook heel mooi. Ook met al die Sinterklaasjournaals :P
pi_104288956
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:59 schreef Auti het volgende:
Ik wou altijd zwarte piet worden :o
Die vond ik altijd eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')